کد خبر 378401
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

تبلیغ پارس آنلاین روی بیلبورد دور زمین بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با وجود هدفمندسازی تبلیغات، چندان چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد.

راز تبلیغ شرکت ایرانی دور زمین مادریدبه گزارش مشرق، در جریان پخش بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید،‌تبلیغات دور زمین بازی توجه مخاطبان برنامه تلویزیونی را برانگیخت. اما با توجه به گستره عمیق تبلیغات دیجیتال، از این پس باید منتظر اقدامات بیشتری در این قالب بود.

برپایه این گزارش،‌شرکت آوی‌سی فوتبال ابتکار جدیدی برای تبلیغات دور زمین به کار برده که تبلیغات را هدفمند می‌کند و برای هر نقطه تبلیغات مرتبط را نشان می‌دهد. این نکته‌ای است که از نگاه مخاطبان تلویزیونی دور مانده است.

به نظر می‌رسد ترفند هدفمندسازی تبلیغات در بهترین حالت به اینجا می‌رسد که شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند برای بازی‌های مهمی نظیر آرژانتین و برزیل تبلیغات دهند و از مجری پخش تبلیغات بخواهند که آن را تنها برای منطقه خاورمیانه به نمایش درآورد.

"آوی‌سی فوتبال" در معرفی خود آورده است که یکی از معدود آژانس‌های تبلیغاتی هستیم که قادر به انجام چنین کاری بوده و می‌توانیم تبلیغات دیجیتال را جایگزین یکدیگر کنیم.

این شرکت قادر است به عنوان مثال پخش تبلیغات کنار زمین بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا را برای کشورهای مختلف، به شکلی متفاوت نمایش دهد.

این شرکت روش خود را نوعی ساختارشکنی در ارائه تبلیغات دانسته که هزینه انجام تبلیغات را نیز نسبت کمپین‌ها بسیار کاهش داده و به هیچ عنوان قابل قیاس با تعرفه تبلیغات تلویزیون‌های سراسری نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    خوبه
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    به جای این کارا بره نتش درست کنه چند مدت داشتیم بد بود خیلی
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    در بازی رئال مادرید و آتلتیکو مادرید تبلیغی از پارس آنلاین پخش شد که بسیاری را به تعجب واداشت. یعنی پارس آنلاین در لالیگا تبلیغ داده ؟ خیلی‌ها تصور کردند این تصاویر یک جعل دیگه از صدا و سیمای ایران است برخی اسکرین شات‌هایی از ماهواره‌های دیگر را پیدا کردند که این گمان را تقویت می‌کرد که صدا و سیما یک تحریف دیگر را انجام داده اما واقعیت ( حداقل این بار) چیز دیگری است. یک تکنولوژی جدید تبلیغاتی به نام digital replacement technology اخیرا توسط چند شرکت معدود تبلیغاتی با همکاری شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شه که توسط آن می‌توان تبلیغات کنار زمین را کاملا هدفمند برای مناطق مختلف تغییر داد. به این ترتیب تبلیغات محلی را در یک رویداد بین‌المللی مثل مسابقه مهم فوتبال جایگزین کرد. به این ترتیب بینندگان در هر نقطه از جهان تبلیغی را می‌بینند که آگهی‌دهندگان محلی سفارش داده‌اند. نکته جالب اینکه هزینه این تبلیغات برای شرکت تبلیغ دهنده به مراتب از هزینه تبلیغ در صدا و سیما پایین‌تر است. در سایت یک شرکتی که اینکار را انجام می‌دهد گفته شده : ما یکی از چند آژانس بین‌المللی هستیم که از تکنولوژی جایگزین تبلیغات Digital replacement technology استفاده می‌کنیم. بارسلونا یا رئال مادرید فرقی نمیکند در هر کشوری که باشید ما می‌توانید تبلیغ متفاوتی را ( کنار زمین ) به بینندگان نشان دهیم. بر اساس این مدل تبلیغاتی حالا برندهای محلی می‌توانند از یک رویداد بین‌المللی مثل مسابقه فوتبال برای تبلیغ مستقیم خود استفاده کنند. لینک : DBRlive تکنولوژی جایگزین تبلیغات کنار زمین فوتبال در این شیوه جدید تبلیغ بیلبوردهای LEDکنار زمین همچنان مشغول نمایش تبلیغات نرمال خود هستند اما بینندگان تلویزیونی در سراسر جهان تبلیغ‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنند. این سیستم تصویری با همسان سازی دوربین‌ها و زاویه‌های آنان عملا تبلیغات را با چنان پرسپکتیوی به بینندگان نشان می‌دهد که انگار واقعا کنار زمین در حال پخش است. یک نکته مهم اینکه هزینه تبلیغات در این شیوه به مراتب از هزینه تبلیغات در یک شبکه محلی ( مثل صدا و سیما ) پایین‌تر است و این احتمالا چالشی بزرگ برای همین شبکه‌هاست. صدا و سیما که خود در زمانی استاد صحنه‌های آهسته و جایگزین برای عدم پخش صحنه‌هایی که نامناسب تشخیص می‌داد بود حالا در این زمینه کاملا عقب افتاده و با توجه به اینکه این تبلیغات دور زمین را می‌پوشانند هم دیگر نمی‌توان از حربه صحنه‌های آهسته و تکراری برای عدم نمایش آنها سود جست.
  • محمد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    هر چقدر پول بدی، همون قدر آش می‌خوری من چند سال پیش داشتم کاملا راضی بودم، مخصوصا از پشتیبانیشون
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    احتمالا بأيد تو بازي هاي بعدي منتظر ديدن تبليغ پشمك حاج عبدا... هم باشيم !!
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    خوبه گوشی های چینی جی ال ایکس رو تبلیغ نکردن
  • هبوط آدم ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    گیریم اینم تبلیغ کردن آیه قرآن غلط میشه!؟
  • نادر ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    خدایی خوبه پشتیبانیشم خوبه بخدا نه فامیل دارم اونجا نه چیزی ولی خداییی خوبه
  • سارا ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    حالا چی تبلیغ کردن؟من نمیبینمش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس