کد خبر 384461
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا اعلام کرد اگر تصمیم‌گیرنده بود، بی‌درنگ قرارداد سرمربی رئال را تمدید می‌کرد.

به گزارش مشرق،‌ زین‌الدین زیدان یکی از هواداران تیم فعلی رئال مادرید و مهارت‌های مدیریتی کارلو آنچلوتی است. وی اظهار داشت: کارلو آنچلوتی در رئال مادرید بسیار مهم است. او بهترین مربی ممکن برای این تیم است. اگر دست من باشد بدون درنگ قرارداد را تمدید می‌کنم. او مربی خوبی است که این تیم را بسیار خوب مدیریت می‌کند. از توانایی‌های او برای رساندن رئال به افتخارات تعجب نکردم زیرا او بسیار حرفه‌ای است و می‌داند چه می‌خواهد. او دید بسیار شفافی دارد و علاوه بر همه این‌ها تیم را بسیار خوب مدیریت می‌کند که در این روزها بزرگترین چالش است.

وی ادامه داد: چه طور می‌توانید بگویید سر و کله زدن با بازیکنان رئال مادرید کار سختی است. ببنید وقتی خوش‌چهره‌ترین و بهترین باشید و این را هر روز از زبان بقیه بشنوید، این وارد ذهن شما می‌شود. شما فکر می‌کنید که اینگونه است و کسی نمی‌تواند حرفی علیه شما بزند. در فوتبال همه‌چیز همین طور پیش می‌رود اما آنچلوتی می‌داند چه طور کارها را پیش ببرد و تیم را هدایت کند. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد درخشانی داشته‌اند اما واقعا برای واران خوشحالم. او بازیکنی فوق‌العاده و آینده رئال مادرید است.

اسطوره فوتبال رئال مادرید خاطرنشان کرد: واران باید صبور باشد. صبور بودن همیشه اهمیت بسیار زیادی دارد. من نمی‌دانم چرا این قدر به بنزما حمله می‌شود. شاید مردم توقع داشته باشند که او مانند رونالدو60  گل به ثمر برساند اما او این کار را نمی‌کند. او بیشتر یک بازی‌ساز است. او دوست دارد بازی را سازمان دهد که باعث می‌شود رئال بتواند عملکرد خوبی در زمین داشته باشد.

وی اضافه کرد: پوگبا بازیکن بسیار خوبی است اما بازیکنان بسیار خوب زیادی وجود دارند. نمی‌توانم بگویم که آیا او به درد روال می‌خورد یا نه زیرا این به عهده من نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس