فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است .

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان الغدیر ناجا آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر امنیت در مرزهای کشور برقرار است و تروریست های داعشی که قصد ورود به مرزهای کشور از سمت مرز قصر شیرین و انجام عملیات در کشور را داشتند، توسط نیروهای انتظامی از این مرز پاکسازی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به مزیت های بیمارستان الغدیر ناجا گفت: این بیمارستان شمالغرب مجهز به آخرین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان است و قرار است بخش "سی تی اسکن" و "ام آر آی" در این بیمارستان توسط بخش خصوصی ایجاد شود.

سردار احمدی مقدم همچنین در ادامه با اشاره به تعداد بیمارستان های منطقه ای کشور اظهار داشت: در کشور حدود هفت بیمارستان منطقه ای فعالیت می کنند و در استان هایی که بیمارستان ناجا وجود ندارد، خدمات پزشکی در کلینیک ها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در ماه های آتی قرار است در کرمانشاه نیز بیمارستان منطقه ای افتتاح شود و بیمارستان های اهواز و کرمان نیز نوسازی شوند، افزود: نیروی انتظامی دانشکده پزشکی و پرستاری ندارد، اما نیروهای متخصص را برای فعالیت در بیمارستان های ناجا جذب می کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان اظهار داشت: تبریز بهترین نیروهای متخصص پزشکی را دارد و در بیمارستان الغدیر ناجا نیز افراد متخصص برای خدمات رسانی پزشکی به بیماران جذب شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    همگی خسته نباشیدودرپناه خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس