کد خبر 302049
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

سردار احمدی مقدم از اعزام ۴۰۰ هزار نفر سرباز به خدمت وظیفه عمومی در سال ۹۲ خبرداد و گفت: در همین سال ۵۰۰ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر امروز در ادامه سخنانش و در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس کشور با اشاره به اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت ناجا) گفت: براساس این الگو 300 کلانتری و پاسگاه آمادگی خود را برای ارزیابی شدن اعلام کردند که نشان از افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در ناجا را می‌دهد.

سردار احمدی مقدم به تلاش ناجا در حوزه خدمت وظیفه عمومی اشاره کرد و گفت: در سال 92 ، 400 هزار نفر سرباز به مراکز آموزشی آن هم از مسیر پایگاه‌های اینترنتی پلیس اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات و تلاش‌های انجام شده در حوزه وظیفه عمومی، زمان رسیدگی به درخواست معافیت کفالت، 38 درصد و زمان رسیدگی به در خواست معافیت پزشکی 25 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی به اقدامات انجام شده در حوزه مرزبانی اشاره کرد و گفت: با آغاز مدیریت الکترونیک پایش مرزها، مراکز هنک‌ها و 20 پایگاه اطلاعاتی در حوزه مرزبانی تجهیز شدند.

وی گفت: در این مسیر، سال 92 موفق به احداث 97 کیلومتر خاکریز و احداث 160 کیلومتر راه‌های مرزی و احداث 100 برجک مراقبتی شدیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم به اقدامات انجام شده در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در سال 92، 400 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد که البته باید مأموریت‌ها به میزان و متناسب با زیرساخت‌ها باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنانش، خاطرنشان کرد: امروز ناجا مفتخر است که بگوید در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هیچ نیازی به تولیدات خارجی نداشته و 100 درصد تجهیزاتش داخلی است.

فرمانده نیروی انتظامی به اعزام 28 هزار نفر پرسنل ناجا به راهیان نور اشاره کرد و گفت: این در حالی است که در سال 92 ، 88 هزار نفر از پرسنل ناجا در اماکن رفاهی این سازمان اقامت گزیدند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به تأمین منابع مالی تا مساعدت دولت در سال 92 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه باافق‌های روشن در سال 93 نیز پیش روی ما بوده و محقق  مساعدت مجموعه دولت موفق شدیم تمام بدهی خود را به پرسنل اعم از شاغل و بازنشسته پرداخت کنیم که امیدواریم این شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس