کد خبر 377985
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به حمایت 80 کشور از عناصر گروه تروریستی داعش اظهار داشت، تروریسم داعشی همگان را هدف قرار داده و هیچ استثنایی برای کسی قائل نیست.

به گزارش مشرق، "سید عمار حکیم" روز چهارشنبه در افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: 80 کشور حامی عناصر داعش هستند تا ساختن بمب را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه داعش خطری برای همگان به شمار می آید، اظهار داشت: ائتلاف بین المللی اهداف (ضد داعش) مختلفی را دنبال می‌کند.

سید عمار حکیم تأکید کرد: سوریه از سالها قبل از تروریسم رنج می برد. رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خاطرنشان کرد: تروریسم داعشی برای هدف قرار دادن پیروان اهل بیت (ع) آمد؛ البته این تروریسم برای هیچ کسی استثنا قائل نیست. وی ادامه داد: مسلمانان نیازمند اصلاح اختلافات هستند و باید طرح‌های وحدت گرایانه را تکمیل کرد.

حکیم گفت: ما از امام خمینی (ره) به خاطر در پیش گرفتن وحدت اسلامی به عنوان یک طرح اصلاحی، قدردانی می کنیم. باید از نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران در کمک به عراق برای مقابله با تروریسم، تمجید کنیم. قدرت بدون وحدت وجود نخواهد داشت، و نمی‌توان بدون هماهنگی و تلاش با چالشهای امروز مقابله کرد.

حکیم تأکید کرد: تفکرات افراطی، چالش بزرگی در برابر مسلمانان است و همگان را هدف قرار داده است. این روزها شاهد نوعی گمراهی فکری جوان مسلمان هستیم. تفکر افراطی، چالش بزرگی در برابر مسلمانان است و همگان را هدف قرار داده است.

همچنین عمار حکیم تاکید کرد: باید موضع اسلامی آشکاری برای مقابله با تروریسم، به دور از کینه ورزی و یا تعارف، اتخاذ شود. ما همچنان از مسأله فلسطین و مردم این سرزمین، برای باز ستاندن حقوق خود دفاع می کنیم.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس