کد خبر 377346
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

چند متر مکعب عشق فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی محصول سال ۱۳۹۲ است.

به گزارش مشرق، اکران عمومی فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» منتخب هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران تا 26 آذر ماه در 16 سینمای تهران ادامه دارد.
این فیلم در سینماهای پردیس ملت، پردیس آزادی، پردیس کوروش، اریکه ایرانیان، سمرقند، راگا، تماشا، کیان، ماندانا، رازی، سپیده، فرهنگ، مرکزی، پیام، شکوفه و پردیس زندگی در حال اکران است.

«چند متر مکعب عشق» جوایز متعددی را تاکنون نصیب خود کرده است. همچنین حسیبا ابراهیمی بازیگر نقش اول زن این فیلم با وجود اینکه اولین حضور سینمایی خود را در این اثر تجربه کرده است، سال گذشته در جشنواره فجر نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی ست. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی‌داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام ...

بازیگران «چند متر مکعب عشق» که نماینده سینمای افغانستان در اسکار 2015 است، عبارتند از ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میرطاهری.


فیلم تحسین‌شده «چند مترمکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی که هم‌اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است، نماینده سینمای افغانستان در اسکار ۲۰۱۵ است.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اخراجشون كنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس