می‌گویند اگر 9 دی آخرین میخ بر تابوت فتنه بود چرا اینهمه درباره آن سخن می‌گویید؟ که باید گفت؛ آیا مراسم پرشور و گسترده عزاداری در محرم به معنای آن است که یزید و عمرسعد و شمر و ابن‌زیاد زنده‌اند؟! زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا برای مقابله با یزیدیان زمان است که هنوز هستند و پرداختن به فتنه 88 نیز برای هوشیاری نسبت به ترفندهای احتمالی دیگر مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس است که سران داخلی فتنه پادوی آنها بوده‌اند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که سه‌شنبه شب 9 دی در جمع انبوه مردم کاشان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر شرکت کرده بود گفت؛ فتنه 88 جنگ احزاب بود که در آن تمامی دشمنان اسلام نوپای آن روز اختلافات میان خود را کنار گذاشته و روی یک نقطه که براندازی اسلام بود ائتلاف کرده بودند. یعنی دقیقا مانند فتنه 88 که در آن همه دشمنان، از مدعیان اصلاحات گرفته تا بهایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، مارکسیست‌ها، کلان‌سرمایه‌داران و حتی تکفیری‌هایی مانند عبدالمالک ریگی، ملک عبدالله سعودی، حسنی مبارک و همه جرثومه‌های فساد و پلیدی تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس روی براندازی نظام به ائتلاف رسیده بودند. ائتلافی که «ریچارد هاوس» مسئول شورای روابط خارجی آمریکا با عنوان «ائتلاف سفید»! از آن یاد می‌کرد.
شریعتمداری در ادامه گفت؛ فتنه جنگ احزاب که همان جنگ خندق است با ضربه علی علیه‌السلام بر عمرو بن عبدود و هلاکت وی ناکام ماند و به همین علت بود که رسول‌خدا(ص) ضربه حضرت امیر(ع) در روز خندق را برتر از عبادت ثقلین نامیدند.
وی افزود؛ فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 که به لحاظ دامنه و عمق بسیار فراتر از جنگ احزاب بود، با حماسه حضور بی‌نظیر 9 دی، زمینگیر شد و می‌توان گفت 9 دی، ضربه دیگری از علی زمان بر فرق مدیران بیرونی فتنه بود.
شریعتمداری گفت؛ انتخابات بهانه فتنه بود و تقلب کلید رمز آن و شاهد بودیم که یکی از شعارهای اصلی فتنه‌گران این بود که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است».
 وی در ادامه به ده‌ها سند از وابستگی سران فتنه به مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس اشاره کرد و از جمله این که؛ «کنت تیمرمن» مسئول میز ایران در سازمان «سیا» روز 11 ژوئن 2009 یعنی یک روز قبل از انتخابات می‌گوید «فردا در ایران شاهد یک انتخابات نخواهیم بود. بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد. شبیه آنچه در اوکراین و قرقیزستان تجربه کرده‌ایم فردا نوبت ایران است و بعد نوبت سوریه».
شریعتمداری با اشاره به سند دیگری گفت؛ در آوریل 2008 - اردیبهشت 87 - یعنی 13 ماه قبل از انتخابات، در واشنگتن نشستی با حضور گری ‌سیک، تیمرمن، لری فرانکلین و دو ایرانی تشکیل شده و تصمیم گرفته می‌شود که «ادعای تقلب» از سوی یک شخصیت سیاسی شناخته شده نظام مطرح شود و در آذرماه 87 یکی از شخصیت‌های معروف در همایش «30 سال قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی» این احتمال را پیش می‌کشد و پس از آن روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایر شخصیت‌های مدعی اصلاحات، با تیترهای درشت به آن می‌پردازند تا آنجا که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اول نوروز 88 در حرم رضوی علیه‌السلام از این حرکت با عنوان «شیطنت‌‌های برنامه‌ریزی شده» یاد کرده و نسبت به آن هشدار می‌دهند.
مدیرمسئول کیهان با ارائه سند دیگری گفت؛ «پاول رابرتس» معاون وقت خزانه‌داری آمریکا بعد از 9 دی در مصاحبه با «فارین پالیسی» می‌گوید «تقلب دروغ بود، پروژه اصلی، بی‌اعتبار کردن و منزوی کردن رژیم دینی ایران بود که در منطقه عرصه را بر ما تنگ کرده است.»
وی در ادامه به سندی از ویکی لیکس پرداخت که در آن «مایکل پوستل» سفیر وقت اتریش در ایران به وزارت خارجه کشورش گزارش می‌دهد «آقای ... پیشنهاد کرده است؛ اگر غرب شیپور تقلب و نقض حقوق بشر را به صدا درآورد، به ادامه کار ما کمک فراوانی خواهد کرد»! شریعتمداری گفت؛ سران فتنه نمی‌توانند این اسناد را انکار کنند و نمی‌کنند.
مدیرمسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ مایکل لدین عضو برجسته بنیاد «دفاع از دموکراسی F.D.D» در دیماه 89 می‌گوید «ممکن است تصور کنید که تاریخ پنهان جنبش سبز از سال 2009 -1388- آغاز شده است ولی من حرف‌های دیگری دراین‌ باره دارم. ما از اواسط دهه 1980 (سال‌های 65 و 66) با میرحسین موسوی نخست‌وزیر وقت و برخی اطرافیانش در ارتباط بوده‌ایم».
وی ادامه داد؛ عده‌ای تعجب می‌کنند که چرا موسوی و کروبی و خاتمی حاضر نبودند برای پی‌گیری ادعای خود به روند قانونی مراجعه کنند؟ این سوال با توجه به اسنادی که ارائه شد، بی‌مورد است. چرا که تقلب فقط کلید فتنه بود و می‌دانستند که یک دروغ بزرگ است و مطابق فرمول کودتاهای مخملی اجازه نداشتند به روال قانونی مراجعه کنند زیرا در اینصورت، کلید تقلب به قفل فتنه نمی‌خورد.
شریعتمداری گفت؛ مطابق اسناد و شواهد موجود که به یکی از آنها اشاره کردم، در صورتی که اولین مرحله از وطن‌فروشی سران فتنه به نتیجه می‌رسید مرحله بعدی همان پروژه‌ای بود که در سوریه پیاده شد. بنابراین 9 دی را می‌توان تودهنی محکم به تکفیری‌ها نیز دانست. حصر موسوی و کروبی هنگامی بود که دشمن آنها را برای پروژه‌ای شبیه پروژه تکفیری‌ها در سوریه نشان کرده و از آنان پیام آمادگی دریافت کرده بود. مدیرمسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت؛ در کلام خدا آمده است که الفتنه اشد من القتل و اکبر من القتل و گفت؛ امروزه با توجه به جنایات سران فتنه این آیات شریفه به وضوح قابل درک است و می‌توان تصور کرد که اگر توده‌های چند ده میلیونی مردم در روز 9 دی پوزه مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس را به خاک نمالیده و وطن‌فروشی و جنایت سران فتنه را متوقف نکرده بودند، امروزه با چه فاجعه‌ای روبرو بودیم و علاوه بر خون شهدای فتنه 88، چه حمام خونی در این کشور به راه می‌انداختند.
مدیرمسئول کیهان گفت: شعار «نه غزه نه لبنان» و اظهارات سران فتنه که در پی جنگ با اسرائیل نیستیم و موارد مشابه آن را با اظهارات و بیانیه‌های سران داعش و تکفیری مقایسه کنید که اعلام می‌کنند؛ مقابله با اسرائیل در مأموریت‌ ما نیست! آیا این مشابهت‌ها را تصادفی می‌دانید و یا برخاسته از یک مأموریت واحد؟!
وی در ادامه به ادعای یکی از دست‌اندرکاران و حامیان فتنه اشاره کرد و گفت؛ ایشان  نظام را از آتشفشان فتنه‌گران ترسانده بود و نمی‌دانست که ملت ایران آتش‌نشان است.
وی اظهار داشت؛ وقتی روز عاشورای سال 88 خنجر سران فتنه به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام رسید، دیگر هیچکس در ماهیت پلید آنان کمترین تردیدی نکرد و توده‌های چند ده میلیونی مردم که رد پای یزیدیان زمان را به وضوح دیده بودند، با همه توان به خروش آمدند  و مدیریت الهی حضرت آقا به بار نشست که مدیریتی برگرفته از امیرالمومنین علیه‌السلام بود.آن حضرت می فرمودند، میوه را باید پس از رسیدن چید و روز عاشورای 88 میوه تلخ شجره زقوم رسیده بود.
شریعتمداری به اسنادی از درخواست شرم‌آور اصحاب فتنه از آمریکا برای اعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران پرداخت و از جمله گفت؛ «روزنامه لس‌آنجلس‌تایمز در مهرماه 88 - اکتبر 2009 - به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی به نام «جان هانا» می‌نویسد نمایندگان رهبران جنبش سبز در نشست اروپا پیشنهاد کردند تحریم‌ها باید تشدید شود اما نه به صورت تدریجی که نقش واکسن را داشته باشد، بلکه باید فلج‌کننده باشد» و مجله تایم در آذرماه 88 می‌نویسد «سبزها خواستار اعمال تحریم‌های جدی و موثر علیه ایران هستند» و ابراز تعجب می‌کند که چرا سبزها برخلاف غرور ملی ایرانیان در پی تحریم‌ علیه هموطنان خود می‌باشند.
مدیرمسئول کیهان گفت؛ قطعنامه 1929 شورای امنیت در 25 خرداد 89 صادر شد. موضوع قطعنامه‌های قبلی خلع سلاحی بود ولی این قطعنامه‌ شامل تحریم‌های انرژی یعنی نفت و گاز و تحریم‌های مالی و بانکی بود. شریعتمداری گفت خانم هیلاری کلینتون در پاسخ به این سوال خبرنگار واشنگتن‌پست که قطعنامه 1929 علیه مردم ایران است گفته بود «آنها باید به رژیم دینی فشار بیاورند».
مدیرمسئول کیهان گفت؛ سران فتنه میکروب‌هایی بودند که مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس برای مقابله با اسلام و انقلاب به پیکره نظام تزریق کردند ولی درایت رهبری و بصیرت مردم با پمپاژ «آنتی‌کر» در مقابل این میکروب‌ها، نظام را واکسینه کرد.
وی درباره برخی از خواص آلوده گفت؛ در صدر اسلام، نگاه مردم به خواص بود چرا که اسلام هنوز گسترش امروزی را نداشت بنابراین وقتی یکی از خواص می‌لغزید، عده‌ای را همراه خود به انحراف می‌کشید ولی امروزه نگاه مردم به رهبری است و هر یک از خواص که بلغزند، به جای لغزش دیگران، خودشان به قول حضرت آقا رفوزه شده و سقوط می‌کنند که کردند.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر حضور انبوه مردم کاشان، آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه و روحانیان و مسئولان این شهر نیز شرکت جسته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • جوان ایرانی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    ولکنید بابا. فتنه تمام شد و رفت الان به فکر اشتغال و اقتصاد باشید. لعنت بر فتنه گران و حامیانش.
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    ماشاالله حاج حسین
  • ارباب حلقه ها ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    ایه قران درباره اصلاح طلبان أعوذ بالله من الفتنگران و والوطن فروشان* بسم الله الرحمن الرحیم* وَإِذا قيلَ لَهُم لا تُفسِدوا فِي الأَرضِ قالوا إِنَّما نَحنُ مُصلِحونَ!* أَلا إِنَّهُم هُمُ المُفسِدونَ* صدق الله العلي العظيم* ترجمه : پناه میبرم بخدا از شر فتنه گران و وطن فروشان بنام خداوند بخشنده و مهربان و هنگامی که به آنان گفته شود؛ در زمین فساد نکنید می‌گویند: «ما اصلاح‌طلبانیم»! آگاه باشید! انان دروغ میگویند.به یقین انان مفسدانند. راست گفت خداوند بلند مرتبه سوره مبارکه البقرة* آیه 11&12
  • سید امیر ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    ......همون اقای ه هستند
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    آيا سران فتنه 88 و عوامل ميداني آنها، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اهانت نكردند؟ وجود مبارك حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا له الفداء را انكار نكردند؟ روز قدس به نفع اسرائيل شعار ندادند؟ روز 13 آبان به حمايت از آمريكا عربده نكشيدند؟ به ساحت ملكوتي امام راحل(ره) اهانت نكردند؟ و تصوير مبارك ايشان را پاره پاره و لگدمال نكردند؟ آشكارا از فرمول ديكته شده مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران پيروي نكردند؟ آيا با منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها، گروهك هاي كومله، دموكرات، پژاك، عبدالمالك ريگي دست به ائتلاف آشكار و بي پرده نزدند؟! فلان خانم چادري را به جرم اين كه چادر بر سر دارد و حامي اسلام و انقلاب است، با اسلحه سرد و گرم مورد حمله قرار ندادند و پيكرش را با قمه و قداره و در حالي كه شعار مرگ بر ... سر داده بودند، از هم ندريدند؟ فرياد مرگ بر بسيجي! سر ندادند؟ مسجد را به آتش نكشيدند؟ فلان بسيجي موتورسوار را با قمه تكه پاره نكردند؟ فلان مرد داراي محاسن را وادار به سردادن شعار مرگ بر ... نكردند؟ و هنگامي كه از اين شعار خودداري كرد، آيا او را در مقابل چشمان نگران و اشكبار همسر و فرزند خردسالش به قتل نرساندند؟ آيا نتانياهو با افتخار! و آشكارا از فتنه گران به عنوان «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران» ياد نكرد؟ آيا اوباما، حمايت مالي و سياسي از آشوبگران را يك هدف استراتژيك براي مقابله با ايران اسلامي معرفي نكرد؟ جرج بوش آنها را پياده نظام آمريكا در ايران معرفي نمي كرد؟ آيا تمامي دشمنان اسلام و انقلاب و امام و ايران در حمايت آشكار از سران فتنه به ميدان نيآمدند؟
  • مازندرانی ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    آفرین مومن
  • مازندرانی ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    خاک برسرت مشرق که برای چاپلوسی واضافه حقوق تحریف قرآن رو منتشر میکنی
  • مازندارنی ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    من این تیکه رو نفهمیدم دیگه حسنی مبارک چه ربطی به فتنه داشت؟؟ اگر به طور لفظی هم حمایت کرده باشه باز سگش شرف داره به اخوان الشیاطین
  • مازندرانی مسلمان ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    بزرگوار آفرین
  • saber ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    مشروح سخنان رضایی در برنامه زنده تلویزیونی: فتنه ۸۸ اولین فتنه انقلاب نبود آخری هم نیست/ حماسه ۹ دی را نباید فراموش کرد/تلاش کردم هاشمی را به تنفیذ احمدی‌نژاد بیاورم اما به شمال رفته بود حرفم این است که فتنه سال 88، اولین فتنه نیست و نبوده. حماسه نهم دی ماه نیز اولین حماسه ملت نیست. البته نه فتنه 88 و نه حماسه 9 دی نباید فراموش شود. .....
  • ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    فتنه همون شرارتهایی بود که حامیان موسوی و کروبی کردند اما خودموسوی و کروبی دو انسان ساده و بدبخت بودند
  • عالی بود عالی ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    علی بود عالی
  • albert ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    اینجوری بگید بهتره!! راه برای کاسبی بیشتر باز شده!!
  • احمد ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    گل کاشتی خیلی تعبیر قشنگی بود.
  • مصطفی ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    سلام سخنرانی بسیار تحلیلی بود. من اونجا بودم. جاتون خالی بود.
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    وجود امثال شما برای هوای نیمه پاک تهران و ایران مضر است
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    افکار ش ر ی ع ت م د ا ر ی داعشیسم شیعیه را بنیان میذاره
  • محمود ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    بسم الله*خداراصد هزار مرتبه شکر که باعنایت امام زمان (عج) و درایت امام خامنه ای شر فتنه از سر ملت کم شد وگرنه در حال حاضر شاهد تاخت و تاز داعش و تکفیریها و القاعده و طالبان و... هر حزب حرامزاده و نامشروع جدید التاسیس توسط انگلیس موذی و آمریکای خونخوار در کشور عزیزمان بودیم و وضعیت ما بهتر از سوریه و عراق نبود.جان ما فدای امام خامنه ای
  • مهدی 90085 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    خداوکیلی تعبیر از این قشنگتر نمیشه پیدا کرد
  • احسان ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    درود بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری
  • مهدی 90085 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    آفرین بر این تعبیر زیبا
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    آیا روز قدس به نفع اسرائيل شعار ندادند؟ روز 13 آبان به حمايت از آمريكا عربده نكشيدند؟ به امام راحل(ره) اهانت نكردند؟آشكارا از فرمول ديكته شده مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران پيروي نكردند؟ آيا با منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها، گروهك هاي كومله، دموكرات همدست نشدند؟... پس بدان بسیاری از مشکلات و اگر تحریمها شدید است از اینهاست جوان
  • مازندرانی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    آفرین بر همه مردم مسلمان ایران
  • مازندرانی ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    توی کثافت خود قسمت انتشار نظرات هستی
  • مازندرانی ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    درسته
  • مازندرانی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    احسنت زن و بچه خرج داره دیگه فتنه-بصیرت -اقتصاد مقاومتی و...........
  • ناشناس ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
  • سيد ساداتي ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    كروبي كه ديگه پوسيد حرف مي زند دندانش پرت مي شود.موسوي هم ....مرگ باد برشما اي فتنه گران وطن فروش آمريكائي.
  • ناشناس ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    حاج حسین مچکریممممم.
  • ناشناس ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    کشورهای غربی هنوز هم فتنه 88 را ول نکرده اند و به بهانه آن بر علیه ایران در سازمان ملل قطع نامه صادر میکنند .
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    اینایی که منفی دادن یعنی از دنیا بی خبرن که این خبرا به گوششون نرسیده؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر جرثومه فساد و پلیدی بود خدا لعنتش کنه .
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    لعن علی عدوک یا حسین / خاتمی و کروبی و میرحسین
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    داداش نظرت رو باید تو کادر بزرگتره بنویسی نه تو اون کادر کوچکتر که جلوش نوشته نام: :))
  • مرتضیsk ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    بسیار عالی و با سند مدرک تحلیل کردن با گذشت چندین سال از میکروب کشی سال 88 ، زمان آن رسیده تا با ارایه اسناد بیشتر از دیگر ویـروس هـا و رسانه های وطن فروش ، خیانت هایشان را افشا فرمایید مطمین باشید به اندازه کافی صبر شده است !
  • ایمان ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    این درست نیست لحن ایشون مثل لحن دکتر احمدی نژاده که همه رو خس و خاشاک خطاب کرد و باعث بحرانی تر شدن اوضاع شد
  • از شاگردان آیت الله مجتهدی تهرانی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    لعن بر مومن فسق است. تعصب کور می کند کینه دل را تاریک می کند. روز قیامت حساب سخت را مراقب باشیم
  • علی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    زنده باد سردار قلم حاج حسین شریعتمداری حفظه الله
  • ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    مغلطه نکنید دکتر احمدی نژاد فرموده بود که 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همه محترم هستند اما اندک افراد نادان که آشوب میکنند خس و خاشاک هستند.
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    حاج حسین زنده و پاینده باشی انشاءالله.
  • ناشناس ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    خدا رحمت کند آیت الله مجتهدی تهرانی را دوست عزیز اما سران فتنه که حرمت شکنان عاشورا را خدا جو نامیدند و از آنها اعلام برائت نکردند را نمیتوانیم مومن و مسلمان بنامیم !
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    قوه قضائیه چرا اینها را دستگیر و اعدام نمیکند؟ و فقط افراد ساده و ضعیف که وکیل میلیاردی نمیتوانند بگیرند را اعدام میکند؟
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    خجالت بکش مازندرانی 9:53 دهنتو آب بکش وقتی میبینم امثال تو به میرحسین و کروبی رای دادن خدا رو صد هزار بار شکر میکنم که رسوا شدن و به لطف خدا از صحنه سیاست محو شدن با این طرز تفکر، شک ندارم تو از همون قماشی هستی که به عکس امام و عاشورای امام حسین اهانت کرد
  • حمید م. ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    به به. "مازندرانی" ، شما درس اخلاق تشریف می برید؟!!!
  • حمید م. ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد.
  • یه جوون باغیرت ایران اسلامی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    مینوشتی بچه ی ایرانی بهتر بود چون احتمال قریب به یقین عمر شریفتان کفاف نمیدهد وخویش را جوان نامیدی تا این قشر را مصادره کنی داداش.....
  • حمید م. ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    مثبت دادم اما دوست من، شر فتنه حالا حالا ها کم نمیشه و لازمه همیشه آماده و بصیر باشیم.
  • افشین تهران ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    چند وقتی بود که این الچرت و مازندرانی نبودن !!خوب به نظرات این اقایان توجه کنید .نتیجه با شما.
  • افشین تهران ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    شما توهم میزنید راه میفتید تو خیابون اتش بپا میکنید و مسجد میسوزونید و امید صهیونیست میشید بعد افکار این بابا داعشیسم هست؟؟!!!رو که نیست سنگ پای قزوینه.
  • افشین تهران ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    همه نه.فقط فتنه گران خس خاشاک خطاب شدند که درست هم بود.
  • سعید ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    افزایش مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری معلول سنگی بود که فتنه گرا تو چاه انداختن
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    خوشم میاد وقتی اقای شریعتمداری میزنه وسط هدف یه عده به چلیز و ویلیز میوفتن.
  • حاجی ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    مرگ بر تمامی فتنه گران فقط همین بس!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس