کد خبر 376026
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

علیرضا تابش، مشاور و مدیر کل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استعفا داد.

 به گزارش مشرق، «علیرضا تابش» که هفدهم شهریور سال گذشته با حکم محمد علی نجفی، رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه ریاست این سازمان منصوب شده بود به تازگی استعفا داده است.

با انتصاب مسعود سلطانی‌فر به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیش‌بینی می‌شد که افرادی از بدنه مدیران سازمان جدا شوند که یکی از این افراد نیز علیرضا تابش بود اما وی در دوره ریاست سلطانی فر نیز چند ماهی در این پست، باقی ماند.

تابش خواهر زاده محمد خاتمی است که جزء نخستین افرادی بود که در دوره ریاست نجفی در سازمان میراث فرهنگی، منصوب شد. وی پیش از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مدیر هماهنگی امور یادمان های روسای جمهور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    مدیر هماهنگی امور یادمان های روسای جمهور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه عنوان پر طمطراقی !! تریلی نمیکشدش !! مگه کلا بعد از انقلاب چند رییس جمهور داشتیم ؟؟!!! وقتی بخوان برا کسی نونی دربیارن چه کارهایی که نمیشه و چه عناونینی که خلق نمیشه !!!
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    ایجاد یک عنوان زیبا ولی بی خاصیت، ایجاد یک شغل بیهوده است! ایجاد یک شغل بیهوده نیز سوء استفاده اموال عمومی مردم است! چرا دایی جان های این آقازاده برخلاف شعارهای خودشان ....؟!
  • مصطفی ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    ظاهرا این پست را ایجاد کرده اند تا ایشان را منصوب فرمایند به این میگند ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس