کد خبر 375045
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

معاون دبیر کل حزب الله لبنان مشارکت مقاومت اسلامی در تحولات سوریه را عامل دور کردن پیامدهای بحران منطقه‌ای به کشورش خواند و تاکید کرد که «حزب الله در ناکام گذاردن طرح "خاورمیانه جدید" نقش داشت».

لبنان چگونه واکسینه شد؟
به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با رؤسا و اعضای سندیکاها، نهادهای غیر دولتی و شوراهای شهر در منطقه «صور»، گفت‌‌وگوی حزب الله و جریان المستقبل را برای کشور مفید خواند و تاکید کرد این گفت‌‌وگو دیدگاه‌ها را به منظور حل برخی پرونده‌ها به هم نزدیک می‌سازد.

به گزارش وبگاه خبری «النشره»، شیخ نعیم قاسم با اشاره به مشارکت رزمندگان حزب الله در مبارزه با تروریسم در سوریه گفت: مشارکت حزب الله در (تحولات) سوریه، پیامدهای بحران منطقه را از کشور دور ساخت و لبنان و مقاومت اسلامی را واکسینه کرد. همان گونه که حزب الله در ناکام‌گذاشتن طرح خاورمیانه جدید ایفای نقش کرد و رویکرد اسرائیلی منطقه را به سود رویکردهای ملی و استقلال کشورها به شکست کشاند.

وی با بیان اینکه حزب الله در راستای پاسداری از آرامش لبنان در سایه بحران‌های انتقالی در منطقه جانفشانی‌های بسیاری تقدیم کرده است، انتخاب هر چه سریع‌تر رئیس جمهور آینده، فعال کردن نهادهای دولتی در کشور و اتخاذ تدابیر لازم به منظور آغاز حفاری برای استخراج نفت را خواستار شد و افزود: چنانچه در برهه فعلی درباره این موضوع به صورت یکپارچه گام برداریم در آن صورت اسرائیل نمی‌تواند منابع (نفتی ما را) را به سرقت ببرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس