کد خبر 374350
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و انتظار اسرائیل به واکنش این کشور ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص مطلبی درباره تهدید سوریه بر جبهه جولان در سایه بحران این کشور نوشت.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی المنار به نقل از روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی گزارش داد: نظامیان صهیونیستی پس از حملات اخیر هوایی این رژیم به سوریه از ترس حمله متقابل سوریه به آنها اقدامات بازدارنده‌ای در جبهه شمالی انجام داده است.

احمد عمار طی گزارشی در این باره گفت: در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و انتظار اسرائیل به واکنش این کشور، روزنامه صهیونیستی هاآرتص مطلبی درباره تهدید سوریه بر جبهه جولان در سایه بحران این کشور نوشت.

این روزنامه با اشاره به کاهش میزان تهدید در جنگ‌های سنتی با ارتش سوریه تاکید کرد: خطر حملات نظامی علیه اهداف اسرائیل از طریق مرزهای اشغال شده جولان افزایش یافته است.

روزنامه هاآرتص دلیل این امر را همکاری میان ارتش سوریه با نیروهای حزب الله لبنان که همواره در مرزها حضور دارند برشمرد.

احمد عمار افزود: بر اساس اطلاعات این روزنامه صهیونیستی حزب الله اقدام به ایجاد تشکیلات نظامی در این منطقه کرده و در پی آن چندین عملیات علیه ارتش اسرائیل انجام داده است.

وی تصریح کرد: روزنامه هاآرتص به نقل از منابع خبری اسرائیل با اشاره به تحول در جبهه شمالی صهیونیست‌ها گفته است که نیروهای مقاومت حزب الله لبنان از این منطقه که همچنان در دست نیروهای سوری است برای حمله به اهداف اسرائیل و در واکنش به حملات این رژیم به سوریه استفاده می کند.  

وی گفت: اسرائیل در دو دهه گذشته همواره نگران حملات حزب الله در مرز مشترک خود با لبنان و یا وقوع جنگ با سوریه بوده است.

احمد عمار خاطرنشان کرد: فرمانده کنونی منطقه شمالی در ارتش اسرائیل نیز نتوانسته است نگرانی خود را از احتمال حمله به جولان مخفی کند. این در حالی است که وی آمادگی خود را برای درگیری احتمالی با حزب الله در جبهه لبنان اعلام کرده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص معتقد است که نیروهای حزب الله در عرصه نظامی پس از تجربه جنگ با تروریست‌های سوریه به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    چند ساله دارن میترسن..خخخخخخخ
  • سعید ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    این ها اگه قرار بود جواب بدن اون دفعه های قبلی جواب میدادن .... . صد بار دیگه سوریه رو بمباران کنن باز هم مطمئن باشید پاسخی داده نخواهد شد ... متاسفانه توانش نیست .
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    دلیل اصلیش اینه که احتمال میره سوریه یا حزب الله به تحریک روسیه با اسرائیل وارد جنگ بشن. حرکت بعدی روسیه راه انداختن جنگ نیابتی با اسراییل جهت تحت فشار قرار دادن آمریکا در نبرد اقتصادی و جنگ نیمه سرد (ممکته گرم هم بشه) است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس