کد خبر 374977
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم برای جلوگیری از عملیات غواص‌ها و قایق‌های حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، موانعی ویژه در دریا کار گذاشت.

به گزارش مشرق، پس از اینکه در جنگ 50 روزه اخیر ، غواص‌های جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیاتی موسوم به «قورباغه‌های انسان‌نما» انجام دادند و به پایگاه مظامی اسرائیلی در «زیکیم» حمله کردند رژیم صهیونیستی از بیم تکرار این ماجرا توسط حزب‌الله، در دریا موانع ویژه ایجاد می‌کند.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، کانال 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات ایجاد موانع تحت حراست شدید امنیتی به وسیله قایق‌های جنگی در مقابل ساحل «راس الناقوره» (واقع در آب‌های منطقه‌ای لبنان) انجام شد و دستگاه‌های حسگر برای رصد تحرکات دریایی نصب شد.

بر اساس این گزارش هدف از موانع ایجاد شده، جلوگیری از تلاش غواص‌ها و قایق‌های حزب‌الله برای ورود به آب‌های سرزمین‌ اشغالی فلسطین است.

کانال 2 تلویزیون اسرائیل مدعی شده است حزب‌الله یک تیم ویژه دریایی تشکیل داده است تا به وقت نیاز از آن علیه تل‌آویو استفاده کند.

اخیرا در گزارشی که در رژیم صهیونیستی درباره تهدیدهای سال 2015 منتشر شد، بیم از جبهه شمالی و درگیری با حزب‌الله، به نگرانی اصلی ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    احسنت به حزب الله برای این ابتکاراتش فقط امیدوارم کم و کیف این مورد را هم آن جاسوس بی شرف لو نداده باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس