
به گزارش مشرق، تهيهکننده برنامه «فيتيله جمعه تعطيله» در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که پرسيد برنامه «فيتيله» با گروه جديد چقدر توانست مخاطبان خود را جذب کند؟ خاطرنشان کرد: هنوز براي جذب مخاطب کمي زود است چرا که سليقهها بسيار هستند.
وي ادامه داد: ما حدود 21 ميليون کودک و نوجوان داريم که عدهاي که به کارتونها علاقه داشتند، عدهاي نمايشها را ميپسندند و نيز عدهاي هم برنامههاي ديگر را دنبال ميکردند. در مجموع بار آموزشي برنامه «فيتيله» بسيار بالاست ولي هر کاري نياز به زمان دارد بنابراين براي جذب مخاطب فعلا کمي زود است.
مجيد قناد درباره تغييراتي که قرار است در برنامه «فيتيله» انجام بگيرد به ايسنا گفت: براي آينده فکرهاي نو و جديدتري داريم که به زودي عملي خواهيم کرد. سعي ما بر اين است که به مرور زمان برنامههاي جذابتر و پربينندهتري را براي مخاطبين آماده کنيم.
تهيهکننده برنامه «فيتيله» در گفتوگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، همچنين ابراز عقيده کرد: همه برنامههاي شبکه دو سيما امسال خوب بود و با برنامههاي بسيار با زمان زيادي براي پخش همراه بود. برنامههاي متنوع و پرباري را داشتيم که از گروه سني خردسال تا بزرگسال را جذب کرده بود چرا که زمان زيادي براي پخش برنامه در اختيار داشتيم.
وي در پايان اضافه کرد: برنامههاي شبکه دو سيما در ايام نوروز، از کارتونهاي متفاوت، انيميشنهاي بسيار گرفته تا سريالهايي که پربيننده بود را به همراه داشت که کودکان بسياري اين برنامهها را دنبال ميکردند و در کل همه برنامههاي شبکه دو سيما نماد خوبي داشت.