کد خبر 371589
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

مهاجم ملی‌پوش نایمخن گفت: اصلا به جایزه «گاو طلایی» فکر نمی‌کنم و بیشتر برایم مهم این است که در ترکیب تیم بتوانم تأثیرگذار باشم.

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی در حالی برگزار شد که لژیونرهای فوتبال ایران از جمله علیرضا جهانبخش به خاطر اینکه روزهای اردو با روزهای فیفادی همزمان نبود، نتوانستند در این اردو تیم ملی را همراهی کنند.

بر همین اساس با جهانبخش گفت و گویی را را در خصوص آخرین شرایطش انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

اوضاع و احوال خوب است؟

خداراشکر همه چیز خوب است، هم وضعیت تیم و هم وضعیت خودم. بازی مهم‌مان را بردیم و شرایط نایمخن در جدول بسیار خوب است.

فکر کنم تقریباً با این وضعیت برای آخر فصل صعودتان قطعی باشد.

با اختلاف 6 امتیازی قهرمان نیم فصل شدیم، امیدوارم برای نیم فصل دوم نیز همین روند ادامه داشته باشد تا با قهرمانی به لیگ برتر هلند برگردیم.

برای اولین بار تیمتان سقوط کرده بود و به نظر می‌رسد که خیلی زود دوباره به لیگ برتر بازخواهید گشت.

فکر کنم آخرین بار سال 1994 سقوط کرده بودیم که در آن سال هم خیلی سریع نایمخن به لیگ برتر بازگشت. متاسفانه پس از 20 سال این اتفاق دوباره سال قبل تکرار شد اما امیدوارم دوباره مثل آن سال خیلی سریع به لیگ برتر برگردیم.

با بخشش محرومیتت، بازی قبلی نایمخن برای این تیم به میدان رفتی.

تعداد جلسات محرومیتم پس از دادخواهی که دادم به یک جلسه کاهش پیدا کرد. من نه ضربه‌ای زدم و نه عمداً کاری کردم که به همین دلیل محرومیتم لغو شد و فقط یک جلسه محرومیت کارت قرمز را متحمل شد. البته بازیکن حریف در کمیته انضباطی شهادت داد که اتفاقی برایم رخ نداده و پس از آن محرومیت من بخشیده شد.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی به زودی باز می‌شود و در ابتدای فصل صحبت از رفتن تو از نایمخن بود. این موضوع به کجا رسید.

فعلا که اتفاق خاصی نیفتاده از طرفی از ماندن در نایمخن راضی هستم چون شرایط خوبی داشتم. الان هم شرایط برایم خوب است ضمن اینکه پیشنهاد خاصی تا به حال نبوده است و باید در ادامه منتظر اتفاقات بعدی بود. البته فعلا از وضعیتم راضی هستم.

جایزه گاو برنزی که به بهترین بازیکن نیم فصل تعلق می‌گیرد به تو رسید. قرار است در پایان فصل به بهترین بازیکن فصل هم جایزه گاو طلایی اهدا شود. به این جایزه فکر می‌کنی؟

واقعیت امر این است که اصلا به این جایزه فکر نمی‌کنم و بیشتر برایم مهم این است که در ترکیب تیم بتوانم تأثیرگذار باشم. جایزه اول را هم به خاطر تأثیرگذاری در تیم به دست آوردم. فکر می‌کنم اگر همین شرایط را حفظ می‌کنم می‌توانم چیزهای به مراتب مهم‌تری را به دست بیاورم.

از تیم ملی هم صحبت کن. دوست نداشتی تیم ملی را در اردوی آفریقای جنوبی همراهی کنی؟

قاعدتاً این اردو می‌تواند اردوی خوبی باشد چون هم یک آماده سازی خوب برای جام ملت‌ها به شمار می‌رود و هم اینکه کادرفنی می‌تواند شرایط بازکنان جدید را بسنجد. من هم چون فیفادی نبود نتوانستم تیم ملی را در این اردو همراهی کنم و باید تابع تصمیمات باشگاه باشم. اگر بودم برای خودم خوب بود و می‌توانست به هماهنگی بیشترم کمک کند اما فعلا در اختیار نایمخن هستم و تمرینان خوبی را با این تیم انجام می‌دهم.

چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟

یکشنبه آینده و پس از بازی آخر نایمخن به ایران سفر می‌کنم و با بازگشت تیم ملی به اردوی این تیم اضافه خواهم شد.

به جام ملت‌ها نزدیک می‌شویم. حریفان تیم ملی در این مسابقات بازی‌های پرشمار تدارکاتی را انجام دادند و ما فقط با کره‌جنوبی بازی کردیم. این موضوع دردسرساز نخواهد شد.

برگزاری اردوها خودش می‌تواند به اهداف کادرفنی کمک زیادی کند چون بازیکنان می‌توانند به آمادگی خوبی در آستانه جام ملت‌های آسیا برسند. از طرفی لژیونرها همگی در شرایط مسابقه هستند و آنها می‌توانند آمادگی خود را حفظ کنند. البته بازی‌های تدارکاتی تیم ملی می‌توانست بیشتر باشد و با تدارک بیشتری از این لحاظ به استرالیا برویم که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد.با این حال دو بازی با فلسطین و عراق را هم در پیش داریم که از لحاظ شبیه سازی با حریفانمان در آسیا می‌تواند شرایط خوبی را برای تیم ملی ایجاد کند. در حال حاضر با این آمادگی برای جام ملت‌های آسیا شرایط خوبی داریم.

خیلی از کارشناسان در فوتبال ایران اعتقاد دارند که زوج علیرضا جهانبخش و سردار آزمون می‌توانند سال‌ زوج خط حمله فوتبال ایران را بیمه کنند. در این مورد چه نظری داری؟

اینکه چنین نظری وجود دارد می‌تواند خیلی مثبت باشد. من و سردار هم هر زمان به تیم ملی دعوت می‌شویم همیشه سعی می‌کنیم بهترین تلاش را داشته باشیم تا خودمان به بهترین شکل نشان دهیم. تیم ملی فعلا بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و ما می‌توانیم در کنار آنها شرایط خوبی داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس