هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام 3 دیدار آغاز می‌شود.نگاهی به این سه مسابقه می کنیم:


سپاهان - گسترش فولاد تبریز؛ زردپوشان اصفهانی به دنبال صدرنشینی

زردپوشان اصفهانی که با 30 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران در رده دوم جدول قرار دارند در این بازی بهترین فرصت را در اختیار دارند تا به طور موقت هم که شده به صدر جدول بیاید.

تیم فرکی از نظر تاکتیکی به شرایط آرمانی رسیده و مقابل گسترش فولاد نباید کار خیلی سختی داشته باشد. گسترش فولاد 16 امتیازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد. احتمالا شاگردان فراز کمالوند برای گرفتن یک امتیاز به اصفهان می‌روند هرچند بعید است بتوانند به خواسته خود برسند. تیم پرمهره سپاهان روی کاغذ برنده این بازی است مگر اینکه شگفتی رقم بخورد.

صبای قم- ملوان؛ نبرد داماد و پدرزن!

بازی تیم آخر جدول مقابل صبا شاید خیلی جذاب به نظر نرسد اما حضور فیروز کریمی در تیم ملوان و بازگشت آقای خاص به لیگ برتر ناخودآگاه توجه رسانه‌ها را به این بازی و تیم ملوان جلب می‌کند. بخصوص اینکه فیروز کریمی در اولین حضورش در لیگ چهاردهم باید مقابل تیم دامادش ( مهدی تارتار) قرار بگیرد و جالب است که تارتار هم اولین حضورش  در صبا را به عنوان سرمربی تجربه می‌کند. جدال این داماد و پدرزن قطعا جالب توجه است. فیروز کریمی به ملوان رفته تا بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و از انتهای جدول تیم را بالا بکشد اما مهدی‌ تارتار کار ساده‌تری دارد و او باید صبا را در همان رده‌های میانی جدول نگه دارد. صبا اکنون در جدول رده بندی هفتم است.

سایپا - پیکان؛ دربی خودرو سازان

دربی خودرو سازان هم برای مدیران دو باشگاه و حتی دو گروه خودرو سازی بزرگ کشور مهم است. پیکان که ارتباط مناسبی با رسانه‌ها دارد و با افکار عمومی در فوتبال قهر نیست هنوز در این فصل نتوانسته جایگاه مناسبی در جدول داشته باشد و این تیم با 17 امتیاز در رده دوازدهم است ولی سایپا روی پله ششم ایستاده است.

بازیکنان سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل در کانون توجه تیم‌های بزرگ قرار گرفته‌اند و پرسپولیس و استقلال خواهان جذب کاوه رضایی و بابک حاتمی  هستند ولی پیکان که خودش تیمی پرستاره‌ای را در این فصل روانه مسابقات کرده و تاکنون که نتیجه نگرفته است.

پیکان سرمربی خود را هم تغییر داد تا شاید صمد مرفاوی بتواند این تیم پرمهره را به ساحل آرامش برساند. مجید جلالی با جوانانش به دنبال هفتمین برد خود در این مسابقه است و اگر به هدفش برسد شرایط پیکان در جدول وخیم خواهد شد.

برنامه مسابقات هفته هفدهم به شرح زیر است:

چهارشنبه 19 آذر 1393

سایپا – پیکان (ورزشگاه انقلاب کرج) ساعت 15

سپاهان – گسترش فولاد (ورزشگاه فولاد شهر اصفهان) ساعت 15

صبای قم – ملوان انزلی (ورزشگاه یادگار امام قم) ساعت 15

پنجشنبه 20 آذر 1393

پرسپولیس – فولاد خوزستان (ورزشگاه آزادی) ساعت 14و 15 دقیقه

استقلال خوزستان – استقلال تهران (ورزشگاه غدیر اهواز) ساعت 16:20

تراکتورسازی – ذوب آهن (ورزشگاه یادگار امام تبریز) ساعت 15

راه آهن – نفت تهران (ورزشگاه تختی تهران) ساعت 15

 پدیده مشهد – نفت مسجد سلیمان (ورزشگاه ثامن مشهد) ساعت 15
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس