کد خبر 370550
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به خاطر درگیری که در جریان بازی با مربی این تیم به وجود آمد، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی پس از تساوی یک بر یک پیکان مقابل سایپا اظهار داشت: ما از قبل هم می‌دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم. با این حال بازی را خوب شروع کردیم و با زدن گل اول خواسته‌هایمان برآورده شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه به گل رسیدیم به خاطر استرس و فشار روحی و روانی که روی تیم بود نظم تیمی به هم خورد و مجبور به عقب‌نشینی شدیم. نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم انتظار داشتیم بازی بهتری انجام دهیم اما برنامه ما با اخراج مدافع‌مان به هم خورد و مشکلاتی پیدا کردیم با این وجود سعی داشتیم تا بازی را کنترل کنیم و خدا را شکر که 10 نفره توانستیم یک امتیاز از میزبان خود بگیریم.

سرمربی پیکان یادآور شد: در 50 روز تعطیلی که داریم سعی داریم از لحاظ بدنی و تاکتیکی شرایط بهتری را به دست آوریم. از بازیکنانم واقعا تشکر می‌کنم که 10نفره با تمام وجود خود مقابل حریف ایستادگی کردند.

مرفاوی در مورد تعطیلی 50 روزه لیگ و برنامه پیکانی‌ها تاکید کرد: یک هفته به تمام بازیکنان استراحت دادم. پس از آن اردوی دو هفته‌ای در تهران برگزار خواهیم کرد و احتمالا پس از آن اردوی خارجی خواهیم داشت و در این بین نفراتی هم به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی پیکان در مورد درگیری که با فرهاد پورغلامی مربی سایپا در جریان بازی به وجود آمده بود،‌گفت: مورد خاصی نبود ما همکار هستیم. وقتی یک خطایی انجام می‌شود مربی اعتراض می‌کند اما نیمکت حریف نباید به من اعتراض کند چون این مسائل طبیعی است. به هر حال به خاطر شرایط و استرسی که در بازی وجود داشت این اتفاق رخ داد. شاید ما کار خوبی انجام ندادیم و به شخصه عذرخواهی می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس