سردار اسماعیل قاآنی، امروز در پیامی صریح به امریکا گفت: این چه طور ابرقدرتی است که برای مبارزه با گروه داعش نیاز به جمع کردن ۶۰ کشور دارد؟

 به گزارش مشرق به نقل از نسیم، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در همایش تجلیل از بسیجیان ادارات خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: بسیج در تمامی لحظات و زمان‌ها پشتیبان ولایت فقیه بوده و با توجه به اقدامات خود، تبدیل به نماد خدمت‌رسانی در سطوح مختلف شده است، لذا درباره مقوله پر ارزش بسیج می‌توان همواره سخن گفت و از اقدامات ارزشمند آن یاد کرد.

قاآنی ادامه داد: بسیج در عده‌ای معدود خلاصه نمی‌شود بلکه دامنه بسیج همه مردم را در بر می‌گیرد. کشور شرایط سختی را تجربه کرده که دفاع مقدس یکی از جمله این شرایط بود، دوران دفاع مقدس بود که بهترین جوانان را برای انقلاب تربیت کرد و بهترین خدمات از سوی بسیج در این دوران شکل گرفت.

توجه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به جایگاه بسیج بسیار قابل توجه است، بسیج در خط امام حرکت می‌کند و هرجا نیاز باشد با مخاطرات رودررو می‌شود. اگر بسیج نبود نه در جنگ سخت موفق می‌شدیم و نه در جنگ نرم، امروز است که به نقش بسیج و تفکر بسیجی در تحولات منطقه پی می‌بریم. بسیج ریشه مستحکم دارد و مرد میدان مبارزه است، ما باید در این میدان جایگاه خود و فرمانده خود را به خوبی درک کنیم. یوم‌الله "9دی" از جمله روزهایی بود که بسیج جایگاه خود را نشان داد و تومار خائنین را درهم پیچید. بسیج با کسی شوخی ندارد، ما برای این انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم، امام این انقلاب نائب امام زمان(عج) است لذا نمی‌گذرایم کسیانی بیایند و بازی در بیاورند. بسیج با نزدیکترین افراد به خود هنگامی که از مدار صحیح خارج شوند و نصایح کارگر نیفتد شوخی ندارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: ناراحتی اسرائیلی‌ها از ما، ارزشمند است، فلسطین اشغالی بیش از 60 سال است که زیر چکمه دشمنان اسلام است و اکنون نسل‌های چهارم و پنجم آوارگان در حال جنگ در این سرزمین هستند، اسرائیلی که طی شش روز چند کشور عربی را شکست می‌داد امروز 50 روز با مردم بی‌دفاع غزه جنگید و بیش از 1.5 کیلومتر هم نتوانست وارد خاک آن شود.

اسماعیل قاآنی ادامه داد: نمونه اقتدار جمهور ی اسلامی آنجایی است که آمریکا می‌خواست از عراق خارج شود و از ایران التماس کمک داشت، آمریکا مگر ادعای ابرقدرتی ندارد و بالاترین تجهیزات و امکانات نظامی را در اختیار ندارد؟ آمریکا باید دست و پای خودش را جمع کند وگرنه منتظر جواب ایران باشد. آمریکایی‌ها در جلسات خصوصی طوری و در عموم طور دیگری صحبت و هیاهو می‌کنند. آنها در سوریه دو سال دائم گفتند باید دولت قانونی برکنار شود اما اکنون وضع آمریکا را در سوریه ببینید.

آمریکایی‌ها زمانی که داعش موصل و تکریت وسایر مناطق را اشغال می‌کرد مگر خواب بودند؟ چرا آن زمان ائتلاف تشکبل ندادند و حالا به دنبال ائتلاف هستند؟ آمریکا مگر ابرقدرت نیست و این همه بیا و برو ندارد؟

قاآنی ادامه داد: تفکر بسیجی تودهنی محکمی به داعش زد و آمریکایی‌های این را خوب درک کردند. آنها ائتلاف تشکیل دادند که جلوی داعش را بگیرند و مثلا 60 کشور را هم دور خود جمع کردند، این چه طور ابرقدرتی است که برای برخورد با داعش نیازمند جمع کردن 60 کشور است؟ تمام آنچه که در مورد ائتلاف گفتند دروغ بود. کل آنچه که آنها علیه داعش در عراق عمل کردند حتی اندازه یک عملیات عراقی‌ها با راهنمایی‌های ایران نتیجه دربر نداشت. آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها بدانند هرکجا که لازم باشد هستیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع حضور ما شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    برای مشروعیت دادن به هرکاری یکی از راه ها دخالت دادن تمام گروه ها در انجام اون کاره.
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    هرچی بدبختی دنیاس زیر سرشونه
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    این شصت کشور نوکر آمریکا هستند و نشانه ضعف آمریکا
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر سردار سلیمانی و یاران بی ادعای او
  • علی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    دمت گرم سردار
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    تک است این سردار به مولا ... عاشقشم . کم از سردار سلیمانی ندارد
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    منون از سرداران ایرا ن زمین
  • شوریده ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    درود بر سردار بزرگ و گمنام دفاع مقدس انقلاب و نظام حاج اسماعیل قاآنی که همانند حاج قاسم عزیز و نازنین، جز به اقتدار و عظمت اسلام ومسلمین و نظام مقدس اسلامیمان به هیچ چیز دیگری نمی اندیشد. رحمت خداوند بر پدر و مادر بزرگوار شما دو سردار کبیر که چنین فرزندانی برای اسلام عزیز پرورش دادند
  • محمد امین ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    مشروعیت نه چون مشروعیت فقط ازجانب خدا است بگید یاغی گری.دزدان همان دزدان سرگردنه بگیر قدیم هستن بااین تفاوت که ابزارشان پیشرفته شده
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    حافظ ایران خداست امریکا عددی نیست
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    ابرقدرت جمهوري اسلامي است كه به تنهايي در مقابل تمام قدرتهای دنيا ایستاده
  • سبحانی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    حاج اسماعیل فرزنددلیرخراسان بوده وواقعاادم بی ریا ودلسوزی است!همانطورکه درزمان جنگ بسیجیان دوراوحلقه میزدند،امروزمسلمین ازاده سراسردنیا دوراوحلقه میزنند!!ترس ابرقدتهاازفرماندهی برقلبهاست!!!
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    هر چند می دونیم که مبارزه با داعش فقط یک بازی امریکایی است اما در مقابل ادعای گوش فلک کر کن انها گل گفتی هزاران لایک.
  • آزاده ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    آخی طفلک آمریکا چقدر هم دنبال مشروعیته هرهرهر ترترتر الان پلیس آمریکا سیهپوستا رو میکشه چرا؟راستی یادم رفته که شیطان بزرگ خودش این هم---------------------ه گروه تروریستی درست کرده
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    لعنت به انها
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    ابرقدرت فقط خداست عزیزم
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    ماشاءالله سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس