چند نفر را در این عکس می شناسید؟

گروه ورزشی مشرق - پس از استقبال فراوان مخاطبین محترم سرویس ورزشی مشرق از دو بخش عکسهای کمیاب و خاطره تصویری تصمیم گرفتیم بخش جدیدی به نام تصاویر خاطره‌ساز را اضافه کنیم. در این بخش با نمایش عکسی قدیمی از یک بازی یا صحنه ورزشی یا چهره ای قدیمی یا غیرواضح از شخص ورزشکار و بدون این‌که نامی ببریم اطلاعاتی از بازی یا شخص ارائه خواهیم داد و شما مخاطبین محترم می توانید حدس خود را در قسمت نظرات بنویسید.

پاسخ عکس شماره 19: تصویر مربوط به بازی دوستانه استقلال با گراس هاپرز در ورزشگاه آزادی است که با برتری 1-0 تیم سوئیسی به پایان رسید.

نفرات ایستاده از راست: عابدزاده - پورحیدری - امیر موسوی‌نیا- فرشاد فلاحت‌زاده - شاهرخ بیانی - مهدی فنونی زاده
نفرات نشسته از راست: شاهین بیانی - عباس سرخاب - صادق ورمرزیار - رضا نعلجگر - امیر قلعه نویی - مجید نامجومطلق

عکس شماره 20: چند نفر را در این تصویر می شناسید؟

فوتبال ایران در دهه 60 پر بود از تیمهای بازیکن ساز و خوب که تماشاگران را برای تماشای دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با هر یک از این تیم ها به ورزشگاه های شهید شیرودی (امجدیه) و آزادی می کشاند.
تیم های دارایی، هما، بانک ملی، بانک تجارت، نیروی زمینی، وحدت، آرارات و ... بازیکنان زیادی را به فوتبال ملی و باشگاهی کشور معرفی کردند.
در تصویر زیر تیم منتخب (ب) تهران را می بینید که در سال 1367 تهران در لیگ سراسری قدس با تیم منتخب (الف) در استادیوم شهید شیرودی مسابقه داد. بسیاری از بازیکنان حاضر در این تیم سال‌ها بعد در دو تیم محبوب پایتخت توپ زدند.

تصاویر خاطره‌ساز (20)/ در این عکس چندنفر را می شناسید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    در این عکس سعید عزیزیان و صادق ورمزیار و امیر هاشمی مقدم و رضا حسن زاده و محسن گروسی از استقلال و اکبر یوسفی و حکیم زاده از پاس و مهرداد فیض اربابی از وحدت رو تونستم بیاد بیارم.
  • فرهاد استقلالی ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    در این عکس سعید عزیزیان / صادق ورمزیار / امیر هاشمی مقدم /رضا حسن زاده /محسن گروسی/مسعود غفوریهای اصل از استقلال را میشناسم
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    اون موقع غفوریهای اصل بازیکن استقلال نبود بازیکن دارایی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس