این صحنه کدام بازی معروف است؟

سرویس ورزشی مشرق - پس از استقبال فراوان مخاطبین محترم سرویس ورزشی مشرق از دو بخش عکسهای کمیاب و خاطره تصویری تصمیم گرفتیم بخش جدیدی به نام تصاویر خاطره‌ساز را اضافه کنیم. در این بخش با نمایش عکسی قدیمی از یک بازی یا صحنه ورزشی یا چهره ای قدیمی یا غیرواضح از شخص ورزشکار و بدون این‌که نامی ببریم اطلاعاتی از بازی یا شخص ارائه خواهیم داد و شما مخاطبین محترم می توانید حدس خود را در قسمت نظرات بنویسید.

پاسخ عکس شماره 15 : تصویر مربوط به شادی بازیکنان گالاتاسرای بعد از پیروزی برابر آرسنال و قهرمانی در جام یوفا فصل 2000-1999 است که پس از تساوی بدون گل دو تیم در پایان 120 دقیقه، شاگردان فاتح تریم در ضربات پنالتی به برتری 4-1 رسیدند.

عکس شماره 16: این تصویر مربوط به کدام بازی معروف است؟ نتیجه این بازی چه شد؟ (پاسخ صحیح در اینجا)
این بازی در چارچوب یک تورنمنت مهم برگزار شد و ستارگان زیادی از هر دو تیم در زمین حضور داشتند. در زیر دو تن از سرشناس ترین بازیکنان دنیای فوتبال را مشاهده می کنید.

تصاویر خاطره ساز (16)/این صحنه متعلق به کدام بازی معروف است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    دروازه بان که پیتر اشمایکله اما اون بازیکن رو نمیشناسم.
  • استاد بزرگ ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    مشرق جان این که خیلی آسونه. هر دو بازیکن شناخته شده هستند. تک به تکی که نوانکو کانوی معروف که شماره 4 نیجریه پوشیده بود مقابل پیتر اشمایکل افسانه ای دانمارکی ها از دست داد بازی هم که در چارچوب جام جهانی و از مرحله دوم این مسابقات بود تو این بازی یادمه مایکل لادروپ و داداشش برایان لادروپ خیلی خوب کار کردن و مولر و برایان لادروپ و ابه ساند که سه تا گل به نیجریه زدن و دو تا پاس گل قشنگ هم مایکل داد. بعد اون بود که این نوانکو کانو بنده خدا رو تعویض کردن گل چهارمو هم هلوگ زد. بازی 4-1 تموم شد گل نیجریه رو نمیدونم کی زد! از نیجریه کانو و اولیسه و اوکوچا و تاریبو وست و بابایارو یادم میاد از دانمارک هم ابه ساند و پیترمولر و برادران لادروپ و مارتین یورگنسن و اشمایک و همچنین هلوگ
  • ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    فکر کنم نیجریه-دانمارک جام جهانی 98 که 4-1 به نفع دانمارک شد
  • ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    مصاف نوانکو کانو وپیتر اشمایکل در بازی نیجریه ودانمارک درمرحله گروهیجام جهانی 98که با نتبجه چهار بر صفر به سود دانمارک به پایان رسید
  • قاسم ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    دانمارک-نیجریه
  • محمدصادق بیدی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    یک هشتم نهایی جام 98 فرانسه نیجریه تیم اول گروه 4 متشکل از (اسپانیا پاراگوئه بلغارستان که پاراگوئه دوم گروه شد) و دانمارک تیم دوم گروه 3 متشکل از (فرانسه عربستان و آفریقای جنوبی که فرانسه اول گروه شد)که 4-1 دانمارک برد و تو مرحله بعد 3-2 از برزیل باخت و حذف شد.
  • aryan ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس