کد خبر 456517
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال از همه بازی‌های خانگی‌اش سه امتیاز‌ها را بگیرد، قهرمان لیگ می‌شود.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل همنام اهوازی اظهار داشت:  سه امتیاز خیلی خوب نصیب استقلال شد و به نظر من این پیروزی برای استقلال نیاز بود. همان طور که می‌دانید هنوز تعدادی از بازیکنان استقلال به این تیم اضافه نشده‌اند و مثلا حنیف عمران‌زاده و میلاد فخرالدینی به تازگی به ترکیب برگشتند. لیگ هنوز هفته چهارم خود را سپری می‌کند و در هوای گرمی که دیروز همه شاهد آن بودند سه امتیاز می‌تواند خیلی در آینده موثر باشد.

وی افزود: البته گل زنی در دقایق پایانی در وقت اضافه با چاشنی شانس همراه است. هرچند باید بپذیریم که شانس هم جزیی از فوتبال است. من اعتقاد دارم استقلال هنوز به شرایط آرمانی بدنی نرسیده است و اینکه دیروز این تیم تا دقایق پایانی خوب حمله می‌کرد به خاطر میانگین سنی پایین تیم استقلال است. کاملا مشخص بود که مظلومی شاگردانش را توجیه کرده که این بازی را ببرند و ذهن آن‌ها برای این مهم آماده شده بود.

پیشکسوت تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد گفت: استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده و عنوان‌های زیادی در لیگ کسب کرده است. سال‌های گذشته تیم لیگ را خوب شروع نمی‌کرد اما امسال از 4 بازی 9 امتیاز گرفته و مطمئن باشید این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

وی در پایان گفت: مطمئناً در طی هفته های آینده نتایجی رقم می‌خورد که تیم‌های دیگر دچار مشکل خواهند شد برداشت من این است اگر استقلال همه بازی‌های خانگی‌اش را ببرد قهرمان لیگ خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس