کد خبر 368054
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف اختلاس هشت میلیارد و ۱۶ میلیون تومانی در یکی از پست بانکهای استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار منوچهر امان اللهی گفت: برابر گزارش سازمان بازرسی استان کرمانشاه مبنی بر این که مسئول پست بانک یکی از شهرستان های استان با اعمال متقلبانه ضمن دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حسابشان و به دنبال آن، سریعاً وجه را از حساب آنان برداشت و به حساب دیگری مربوط به خودش واریز می‌کرده است تحقیقات بیشتر و رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بررسی‌های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک‌های فروخته شده موفق شده تاکنون مبلغ هشت میلیارد و ۱۶ میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کند.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه پلیس به حفظ دارایی مردم و بیت المال، بررسی خبر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ با انجام استعلام و تحقیقات لازم و کار کارشناسی صحت این گزارش محرز و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با انجام تحقیقات جامع و علمی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم به بزه انتسابی معترف شد و مبلغ شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از وجوه مذکور به حساب پست بانک بازگردانده شد.

وی ادامه داد: متهم نسبت به مبلغ باقی مانده رضایت مشتریان را جلب کرده، لذا به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد از کرمانشاه ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    این کارها حق الناسه این دنیا شاید مجازات نشین اما اون دنیا مجازات میشین.
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    چه احمقی بوده. نمیدانست که جابجایی ها قابل پیگیری است.؟
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    مبلغ ناچیزه
  • مسعود ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    با توجه به گذشته احتمالا ترفیع میگیرند جون اختلاس جزو لاینفک فرهنگمون شده اگه اختلاس نشه ویا خدای نکرده باهاش برخورد بشه باید تعجب کرد
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    خیلی کار بدی کرده بود. مسلما" در جهان آخهرت به جهنم میرود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس