کد خبر 366916
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

برای نخستین بار از آغاز محاصره کوبانی، نیروهای داعش با عبور دادن یک خودروی زرهی از مرز ترکیه، آن را در شمال کوبانی منفجر کردند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت خبری Kurdistan-Post، ساعت 5 صبح امروز 29 نوامبر، یک ماشین حامل مواد منفجره در نوار مرزی ترکیه با گذشتن ازخط مرزی مرشد پینار و ورود به کوبانی منفجر شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده این خودرو که متعلق به گروه تروریستی داعش بود پس از گذشتن از مرز مرشد پینار وارد خاک سوریه شد و منفجر گردید.

بعداز این حادثه درگیری های شدیدی بین نیروهای کرد و شبه نظامیان داعش صورت گرفته است.

در همین زمینه نیز خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: یک خودرو زرهی گروه تروریستی داعش از خاک ترکیه و با عبور از نوار مرزی وارد منطقه ای در شمال کوبانی شده و منفجر گردید.

نواف خلیل سخنگوی PYD در گفتگو با آسوشیتدپرس اعلام کرد: این خودرو از خاک ترکیه وارد کوبانی شده است.

این برای نخستین بار است که از آغاز محاصره کوبانی نیروهای داعش از خاک ترکیه به کوبانی حمله می کنند.

آسوشیتدپرس می افزاید که ترکیه هنوز واکنشی به این حادثه نشان نداده است.



منبع: کردپرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    ترکیه با بازی سیاسی که در منطقه با داعش اغاز کرده قطعا سود نمی کند. یه سر این بازی 20 میلیون از کرهای کشورش است. که روز به روز ترکیه را صحنه تظاهرات و اعتراض کرده اند. ترکیه اگر خواهان پیوستن به اتحادیه اروپا و یافتن جایگاه جهانی است باید مشکل کردهای کشورش را حل کند باید دست از مناقشات مذهبی بردارد. روندی که الان میبینیم ظاهرا خلاف این موضوع است
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    ننگ بر دولت کثیف عثمانی و برادران وحشی وهابیش.خدا نیرو و توان نیروهای کورد و مردمی را برای نابودی این جانوران بیشتر گرداند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس