کد خبر 366406
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

یکی از اعضای حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان که مدیریت مدرسه علمیه پاراچنار را بر عهده داشت هدف تروریست‌های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش مشرق،حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمد نواز عرفانی یکی از علمای برجسته پاراچنار پاکستان، شب گذشته در اسلام آباد ـ پایتخت پاکستان ـ هدف حمله تروریست‌های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.

این حمله تروریستی حدود ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در منطقه «جی-۱۱» اسلام آباد رخ داد و تروریست‌های از ناحیه سر و سینه این روحانی شیعی را هدف قرار دادند.

علامه محمد نواز عرفانی یکی از اعضای حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر شیعه نشین پاراچنار در پاکستان محسوب می‌شد که مدیریت مدرسه علمیه پاراچنار را نیز بر عهده داشت. 

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفته است اما تروریست‌های سپاه صحابه طی دو سال اخیر ترورهای هدفمندی علیه شیعیان پاکستان ترتیب داده و فعالان اجتماعی این گروه تکفیری را عامل شهادت علامه عرفای می‌دانند.

مراسم تشییع پیکر شهید علامه محمد نواز عرفانی صبح امروز ـ پنج‌شنبه ششم آذرماه ـ با حضور گسترده طلاب، علماء و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع امام صادق(ع) پاراچنار برگزار شد.

«علامه راجه ناصر عباس جعفری» دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، از دولت پاکستان خواست تا ظرف مدت ۱۲ ساعت عوامل ترور علامه محمد نواز عرفانی را دستگیر کند.

وی هشدار داد درصورتی که دولت نتواند عوامل این حمله تروریستی را دستگیر کند، اعضا و هواداران این حزب در پایتخت دست به تظاهرات خواهند زد.

ماجرای غم انگیز و نگران کننده ترور شخصیت‌های دینی و علمی اهل تسنن و تشیع پاکستان در ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    این حرامیای تکفیری-وهابی پاکستان رو کی میخواد جمع کنه !؟ یا امام زمان
  • پسر ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    0 0
    لعنت بر دولت پاکستان که هیچ کاری انجام نمیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس