کد خبر 366086
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

مشکل لباس‌های تیم‌ملی ظاهراً تمامی ندارد.

به گزارش مشرق، مشکل لباس‌های تیم‌ملی ظاهراً تمامی ندارد. یکی از بازیکنان تیم‌ملی دیروز تعریف می‌کرد که پیش از بازی با کره‌جنوبی اتفاق جالبی افتاد: «البته این شاید برای مردم جالب باشد ولی برای ما تکراری است. قبل از بازی کره‌جنوبی به ما گفتند پس از بازی لباس‌هایتان را به رختکن می‌آورید و تحویل می‌دهید. یک وقت به کسی پیراهن ندهید. گفتند لباس‌ها را می‌شوییم تا در اردوی بعدی تن‌‌تان کنید!»

تصور كنيد اگر در پايان بازي يكي از بازيكنان كره‌جنوبي قصد داشت پيراهنش را با يكي از ايراني‌ها عوض كند، آن‌وقت چه اتفاقي مي‌افتاد؟ بايد مي‌گفت نه؟ اگر چنين رفتاري مي‌كرد بعد از آن همه تنش ممكن نبود دوباره مشكلي پيش بيايد؟ آن بازيكن تيم‌ملي ادامه مي‌دهد: «از شما چه پنهان ما خوشحال شديم كه آخر بازي آن شكلي شد. دعوا شد و اصلاً بازيكنان نخواستند لباس‌هايشان را عوض كنند وگرنه شرمنده مي‌شديم. اگر لباس مي‌خواستند و نمي‌داديم خيلي بد مي‌شد.»

در حال حاضر تيم‌ملي ايران تنها دو دست لباس بازي دارد. يكي از مسئولان تيم‌ملي در اين باره مي‌گويد: «نمي‌شود به ما خرده گرفت. دو دست لباس اصل سفيد داريم. در انبار لباس قرمزي وجود ندارد؛ يعني اگر در اردوي آفريقاي جنوبي ما با تيمي بازي كنيم كه لباسش سفيد باشد، مشكل خواهيم داشت. اصلاً برنامه اين است كه از روي رنگ لباس حريف پيدا كنيم!»
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس