کد خبر 367846
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

بلیت رفت و برگشت اردوی آفریقای جنوبی برای تیم ملی فوتبال گرفته شد.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال لغو اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی به خاطر مشکلات مالی فدراسیون منتشر شد تا این شائبه به وجود بیاید که برنامه‌های تیم ملی در راه آماده سازی برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا اختلالاتی ایجاد شده است.

اینکه این روزها فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، هیچ شکی در آن وجود ندارد، اما با وجود همه این شائبه ها مسئولان فدراسیون برای اردوی آفریقای جنوبی بلیت رفت و برگشت برای ملی‌پوشان را تقریبا تهیه کرده است و شاگردان کی‌روش برای برگزاری دومین اردوی خارجی راهی ژوهانسبورگ خواهند شد.

بر همین اساس ابتدا برای 40 بازیکن برای حضور در آفریقای جنوبی روادید تهیه شده و قرار است از این تعداد حدود 23 تا 25 بازیکن در فهرست نهایی قرار گرفته و راهی اردوی خارجی تیم ملی شوند، بلیت رفت نیز برای کاروان تیم ملی در تاریخ 24 آذر و تاریخ برگشت نیز در تاریخ 4 دی ماه تهیه شده است.

البته در همین زمینه 2 بازی تیم ملی با تیم‌های باشگاهی نیز تقریبا قطعی شده و نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد در جریان این اردو خبری از بازی با تیم‌های ملی نباشد.

ملی‌پوشان قرار است پس از بازگشت یک روز به استراحت پرداخته و پس از یک تمرین سبک، 7 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فلسطین بروند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از بازی فلسطین در تاریخ 10 یا 11 دی برای حضور در جام ملت‌های آسیا راهی استرالیا می‌شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس