کد خبر 362346
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه فیلترینگ وایبر و اینستاگرام در دستور کار نیست از لزوم سنجش میزان تعارض شبکه‌های اجتماعی با اعتقادات دینی مردم سخن گفت.

به گزارش مشرق، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: امروز شبکه‌های اجتماعی متعددی از جمله شبکه‌های داخلی و خارجی در حال فعالیت هستند که مردم از آنها بهره می‌برند.

وی اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی که قصد آنها بازی با موازین شرعی و اعتقادات دینی و امنیتی ما باشد نه مردم آنها را می‌پسندند و نه مسئولان.

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در پاسخ به این سوال به نظر شما شبکه‌های اجتماعی متداول از جمله وایبر و اینستاگرام با موازین شرعی و اعتقادی کشورمان در تعارض هستند یا نه اظهار داشت: در ابتدا باید میزان تعارض این شبکه‌های اجتماعی مشخص شود و ثانیا باید سطح تعارض معین گردد؛ ممکن است زمانی تعارضات در سطح باشد اما برخی مواقع نیز تعارضات عمیق است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه براساس آمارگیری منابع رسمی 95 درصد اعلام کردند با اینستاگرام مشکلی ندارند خاطرنشان کرد: طبق آمارگیری فقط 5 درصد مسائل خلاف شرعی و قانونی در اینستاگرام رخ داده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر طرح موضوعی برای فیلترینگ وایبر و اینستاگرام نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جاوید ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    یک روز از خواب بیدار میشن که همین وایبر و واتس آپ و ... زندگی و فکر جوانها رو گند زده باشه.مثل ماهواره که الان مغز جوانان رو شوستشو داده و فساد رو نهادینه کرده.
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد!!!بلــــه!!!
  • مانی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    برادر جاوید همین اینترنت هم اختراع ارتش امریکا هس بهتره ازش استفاده نکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس