کد خبر 363723
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

وزیر ارتباطات گفت: به هیچ عنوان کندی روی وایبر به وجود نیامده است. بر هر دو گروه پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی نظارت می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمود واعظی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌ها درباره دلیل کند شدن وایبر در ماه گذشته، اظهار داشت: به هیچ عنوان کندی روی وایبر به وجود نیامده و ما نیز درصدد نیستیم که چنین سرویس‌هایی را که مورد استفاده مناسب مردم است، محدود کنیم.

وزیر ارتباطات درباره نظارت نهادهای دیگر بر نرم‌افزارهای پیام‌رسان موبایلی داخلی، گفت: تفاوتی در نرم‌افزارهای داخلی و خارجی در این‌باره نیست و بر هر دو گروه در داخل کشور نظارت می‌شود.

وی تصریح کرد: تنها تفاوت این است که شبکه‌های خارجی تمام اطلاعات را در بیرون از کشور‌ها نگهداری می‌کنند و نرم‌افزارهای داخلی اطلاعات را در داخل کشور نگه می‌دارند. نظارت حاکمیت بر شبکه‌های داخلی و خارجی انجام می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس