کد خبر 362102
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

پرافتخارترین تیم‌های مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان قرار است در روز ماقبل آخر سال میلادی جاری به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش مشرق، تیم‌های رئال مادرید و میلان، پرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا که مجموعاً 17 بار این تورنمنت را فتح کرده‌اند، در بخشی از اردوی تدارکاتی میان فصل خود در تاریخ 30 دسامبر سال جاری (9 دی) در دبی یک دیدار دوستانه برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش برخی از رسانه‌های ایتالیایی این بازی که در خلال تعطیلات زمستانه دو تیم و فاصله میان دو نیم فصل لالیگا و سری A برگزار می‌شود، یکی از اهدف جانبی‌اش رایزنی‌های بیشتر برای تبادل بازیکن میان دو تیم است که محتمل‌‌ترین آنها سامی خدیرا، هافبک دفاعی آلمانی کهکشانی‌هاست.

گفته می‌شود میلانی که در فاصله روزهای 27 دسامبر تا 31 دسامبر (ششم تا دهم دی) کمپ تمرینی خود را در امارات برگزار خواهند کرد، قصد دارند از این فرصت برای هموار کردن مقدمات پیوستن هافبک آلمانی رئال مادرید به روسونری استفاده کنند به خصوص که کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها چندی پیش اعتراف کرد نشانه‌‌هایی از احتمال جدا شدن خدیرا از جمع شاگردان خود می‌بیند.

با ورود بازیکنانی همچون جیمز رودریگز و تونی کروس به ترکیب کهکشانی‌ها، فرصت چندانی برای حضور هافبک‌های قدیمی رئال باقی نماند. ژابی آلونسو یکی از آنها بود که پیش از شروع فصل به این موضوع پی برد و سانتیاگو برنابئو را به مقصد آلیانتس آره‌نا ترک کرد اما خدیرا ماند هرچند به نظر می‌رسد که او هم تا ترک کهکشانی‌ها فاصله زیادی ندارد، اتفاقی که البته تنها با موافقت وی برای کاهش حقوقش امکان‌پذیر خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس