کد خبر 365679
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با تأکید بر وجود تفاوت میان شخصیت او و ژوزه مورینیو گفت تا جایی که بتواند از ورود به جنگ‌های روانی در دنیای فوتبال پرهیز می‌کند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با نشریه رپوبلیکای ایتالیا به توضیح پیرامون وضعیت خود در دوره مربیگری‌اش در رئال مادرید پرداخت و آن را با دوره‌ای که ژوزه مورینیو هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت، متفاوت دانست.

آنچلوتی درباره نقش خود به عنوان برقرار کننده صلح و آرامش در رختکن رئال مادرید پس از تنش و تشنجی که آقای خاص در فصل آخر مربیگری‌اش در سانتیاگو برنابئو به راه انداخت، گفت: من و مورینیو با هم فرق داریم. هر دوی ما با توجه به شخصیت‌مان می‌توانیم شرایط را کنترل کنیم اما من فقط زمانی وارد جنگ می‌شوم که نتوانم از آن اجتناب کنم. البته با همه اینها مورینیو همچنان مربی فوق‌العاده‌ای است.

کارلتو در خصوص خرید‌های فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید طی یکی دو فصل اخیر هم اظهار داشت: چه کسی می‌تواند از خرید‌های او شکایت داشته باشد؟ گرث بیل یکی از بازیکنان تاپ دنیاست و هر زمان که آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد و بازی می‌کند. خامس رودریگس هم با ورودش چیزی بیش از تکنیک به تیم ما داده است. او هم یک بازیکن ورزیده است و قدرت بدنی و استقامت خوبی دارد.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد که روزی لیونل مسی برای کهکشانی‌ها بازی کند، خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان به نمادهای تیم‌های خود تبدیل می‌شوند. در اینجا کاسیاس، راموس و رونالدو نمادهای رئال هستند و در بارسا،‌ اینیستا، بوسکتس و مسی.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره برنده احتمالی عنوان برترین مربی سال 2014 که خودش هم جزو آنها بوده است، اظهار داشت: یا یواخیم لو یا دیه‌گو سیمئونه. شاید شانس لو بیشتر باشد، چون او آلمان را قهرمان جام جهانی کرد.

آنچلوتی درباره مشکل موسوم به ویروس فیفا (مصدومیت بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی‌شان و به تبع آن بازماندن از همراهی تیم باشگاهی خود) هم تصریح کرد: در 16 ماهی که سرمربی رئال مادرید بوده‌ام 13 بازیکنم با مصدومیت از اردوی تیم‌های ملی خود برگشته‌اند. من بازیکنانی مانند خدیرا و مودریچ را به خاطر حضور در اردوی تیم‌های ملی‌شان از دست داده‌ام و این در حالی است که آنها در پایان فصل دوباره باید به تیم ملی‌شان ملحق شوند.

سرمربی پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و میلان در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است او روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرد، عنوان کرد: در حال حاضر آنتونیو کونته عملکرد خوبی در تیم ملی داشته و نشان داده که مربی باکفایتی است. ایتالیا هر 12 سال به فینال جام جهانی رسیده است و هر 24 سال یکبار آن را برده است. به همین دلیل بدم نمی‌‌آید که جزو گزینه‌های مربیگری ایتالیا در جام جهانی 2030 (24 سال پس از قهرمانی آتزوری در جام جهانی 2006) باشم. آن زمان من فقط 71 سال سن خواهم داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس