کد خبر 361709
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید یکی دیگر از دلایل خود برای موافقت با فروش بال آرژانتینی پیشین تیمش به منچستریونایتد را فاش کرد.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با شبکه اوندا سروی مسائل مختلفی را که در یک فصل و نیم حضورش در رئال مادرید تجربه کرده است، بازگو کرد.

وی درباره جو رختکن تیمش گفت: اینجا حرفه‌ای‌گری در سطح بالایی قرار دارد. پوشیدن پیراهن رئال مادرید به تنهایی برای حرفه‌ای بودن در شما انگیزه و احساس مسئولیت ایجاد می‌کند. این رئال مادرید، متعهد‌ترین تیمی است که تاکنون تمرین‌اش داده‌ام. من هرگز در این تیم مجبور نشده‌ام با بازیکنی درگیر شوم یا اینکه بخواهم برای افزایش تلاش‌هایش انگیزه دهم.

کارلتو سپس به آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی پیشین تیمش که تابستان امسال سانتیاگوبرنابئو را به مقصد اولدترافورد ترک کرد اشاره و اظهار داشت: مردم قبل از گفتن اینکه جیمز رودریگز می‌تواند پا در جای پای دی‌ماریا بگذارد دوباره فکر کنند، چون این دو بازیکنانی متفاوت هستند. دی‌ماریا با انرژی که داشت می‌توانست بازی را دگرگون کند اما گاهی اوقات کنترلش را هم از دست می‌داد و پاس‌های مهمی را به مقصد نمی‌رساند.

آنچلوتی درباره دسیما، دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که فصل گذشته آن را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورد هم تصریح کرد: فکر می‌کنم که اگر ما پارسال قهرمان لیگ قهرمانان نمی‌شدیم هم من هنوز اینجا مربیگری می‌کردم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس