کد خبر 359373
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در تمجید از ستاره پرتغالی تیمش که برابر گرانادا بازی درخشانی را به نمایش گذاشت گفت: سخت می‌شود او را توصیف کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته دهم لالیگای اسپانیا موفق شد گرانادا را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و به صدر جدول صعود کند. در این بازی کریستیانو رونالدو گل نخست کهکشانی‌ها را تنها پس از گذشت 99 ثانیه از آغاز بازی به ثمر رساند و با یک پاس پشت پا هم گل سوم رئال را برای کریم بنزما ساخت. بازی درخشان برترین بازیکن جهان سبب شد که در پایان مسابقه کارلو آنچلوتی تمجید ویژه‌ای از وی به عمل آورد.

آنچلوتی در گفت و گو با نشریه آس اظهار داشت: برای توصیف رونالدو کلمات کافی نیستند. هرچه می‌گذرد توصیف او سخت‌تر می‌شود. او فوق‌العاده است.

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن در خصوص عملکرد تیمش که موجب رقم خوردن هفتمین پیروزی متوالی کهکشانی‌ها شد هم گفت: بازی‌های باکیفیتی را ارائه می‌کنیم، بازی‌هایی با تمرکز، سختکوشی و از خودگذشتگی. کار ما خوب است و خوب نتیجه می‌گیریم. زمانی که تیم بجنگد کیفیت بازی‌اش بهتر به نمایش درمی‌آید. ما نقص‌هایی هم داریم که هنوز باید رفع شوند اما در مجموع از کاری که تیمم در حال انجام است رضایت دارم. همه چیز برای ما خوب پیش رفته و ما تمام تلاش خود را برای حفظ این روند ادامه می‌دهیم.

آنچلوتی افزود: گل اول ما بازی را باز کرد و فضای بیشتری برای حرکات‌مان به وجود آورد. اینکه ما در پایان بازی کمی از تمرکز خود و چند موقعیت را از دست دادیم طبیعی است اما مهم این است که گل نخوردیم.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که گرث بیل پس از سپری کردن دوره مصدومیت چگونه در ترکیب رئال قرار خواهد گرفت آن هم در شرایطی که ایسکو در حال ارائه بازی‌های درخشانی است، گفت: همه فکر می‌کنند که بیل در تیم ما یک مشکل است اما او بازیکنی است که می‌تواند به ما برای بهبود شرایط‌مان کمک کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس