کد خبر 361025
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

سرمربی رئال مادرید با تمجید از تونی کروس او را بهترین بازیکن زمین در بازی با رایووایکانو توصیف کرد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در هفته‌ یازدهم لیگا موفق شد با نتیجه‌ پنج بر یک رایووایکانو را شکست دهد تا هم‌چنان صدرنشین فوتبال اسپانیا باشد.

کارلو آنچلوتی پس از برد پر گل تیمش برابر رایووایکانو گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. برابر تیمی بازی کردیم که برای فوتبال بازی کردن به سانتیاگو برنابئو آمده بود و همین کار ما را راحت کرد. بازیکنانم با سخت‌کوشی و جنگندگی ابتدا خیالشان را بابت پیروزی راحت کردند و سپس با در دست گرفتن کنترل بازی این پیروزی را به بردی پر گل تبدیل کنند.

سرمربی رئال مادرید با تمجید از تونی کروس گفت: کروس بهترین بازیکن زمین بود. کاملا از او راضی هستم. خوشحالم که توانست اولین گلش را در لیگا به ثمر برساند. سطح بالای بازی کروس من را تحت تاثیر قرار داد. او همکاری خوبی با مودریچ دارد. وقتی کروس جلو می‌رود موردیچ در مرکز زمین می‌ماند و وقتی مودریچ نفوذ می‌کند کروس یک خط عقب تر باقی می ماند. من کاملا از این زوج راضی هستم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: مهاجمانم در این دیدار بسیار خوب بودند و از کوچک‌ترین فرصت‌ها گل ساختند. این تنها چیزی است که تیم به آن نیاز دارد. رونالدو و بیل همکاری خوبی بیرون از محوطه جریمه داشتند و بنزما توانست بار دیگر قدرت تمام کنندگی اش را نشان دهد. برخلاف صحبت رسانه‌ها من هیچ استرسی در بازی رونالدو ندیدم. او مهاجم کوچکی نیست و می‌دانم که هر بازی توقع می‌رود که گلزنی کند. او در بازی با لیورپول نتوانست این کار را انجام دهد و خوشحالم که در بازی با رایووایکانو توانست بار دیگر گلزنی کند.

کارلتو درباره نیمکت نشینی کاسیاس و بازی دادن به کیلور ناواس گفت: برای مربی گاهی اوقات لازم است که بین بازیکنانش انگیزه ایجاد کند. وقتی ناواس خوب تمرین می‌کند باید به او میدان داد تا انگیزه‌اش را از دست ندهد. من تنها با یازده بازیکن سر و کار ندارم، بلکه هدایت یک مجموعه را بر عهده دارم و باید حواسم به تمام بازیکنان باشد.

آنچلوتی در پایان گفت: در صدر جدول قرار داریم و می‌دانیم که همیشه روی صدرنشین فشار زیادی است و همه می‌خواهند ما را متوقف کنند ولی اگر در همه بازی‌ها با تمرکز باشیم می‌توانیم پیروز شویم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس