کد خبر 361527
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در برنامه زاويه به دفاع از عملکرد خود پرداخت.

به گزارش مشرق، کفاشیان که اصولا از عملکرد خود تعریف نمی‌ کند و همواره در برابر انتقادها لبخند می‌ زند، شب گذشته پس از سوالی که مجری از وی پرسید و کنایه ای که به مدیریت وی زد، کفاشیان با جدیت از خود دفاع کرد.

کفاشیان وقتی مجری نام محسن صفایی فراهانی و محمد دادکان را به عنوان روسای موفق فدراسیون به زبان آورد، از مجری سوال کرد که مگر آنها چه کرده اند که او نکرده؟ و مجری پاسخ داد: ساختمانی که فدراسیون در آن قرار دارد و ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مربوط به دوره دادکان است. کفاشیان در پاسخ به این اظهارنظر گفت: آنها جام‌جهانی رفتند، ما هم جام‌جهانی رفتیم. آنها ساخت و ساز کرده اند، ما هم ساخت و ساز کرده ایم. البته دست آقایان درد نکند که این کار را کرده اند اما در دوره من هم ساختمان آکادمی فوتبال تکمیل شده، هتل ساخته ایم و کارهای دیگر که همه آنها با مدارک و عکس موجود است.

کفاشیان که برای صحبت درباره شرایط تیم امید به این برنامه دعوت شده بود، از انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید دفاع کرد و گفت: کاشانی می‌ تواند انرژی و خواست بزرگی را پشت تیم امید بیاورد و فردی است که می‌ تواند مشکلات موجود در این حوزه را حل کند. من بارها گفته ام او فوتبال را بهتر از من می‌ شناسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس