کد خبر 362919
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

مدیر تیم امید گفت: شرط کرانچار بابت حضور روی نیمکت تیم امید در المپیک ۲۰۱۶ برزیل منصفانه است.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی در گفت‌وگو با رادیو ورزش ضمن تشکر از مسئولان مربوطه برای حل شدن مشکلات خروجی بازیکنان برای اردوی قطر اظهار داشت: جمعه بازی بسیار خوبی با الاهلی که مجتبی جباری را در اختیار دارد انجام دادیم. به قدری بازیکنان عملکرد خوبی داشتند که روز گذشته با مجتبی جباری صحبت می‌کردم گفت بازیکنان الاهلی از این همه انگیزه بازیکنان امید متعجب شده بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه اردوی ما در قطر بود من از کرانچار خواسته بودم تا برای مذاکرات اولیه به این اردو بیاید و با هماهنگی‌هایی که خاکپور انجام داد توانستیم کمتر از ۲۴ ساعت برای کرانچار ویزا تهیه کنیم. ما روز شنبه با او ملاقاتی داشتیم واطلاعات اولیه از تیم امید را به او دادیم و عصر جمعه نیز بازی تیم امید را از نزدیک دید. ما در مذاکرات‌مان مواردی که باید مطرح می‌شد را اعلام کردیم و بحث‌مان به خوبی پیش رفت اما چون تنها من تصمیم‌‌گیرنده نیستم باید مجموع اطلاعات کسب شده را به اطلاع هیأت رئیسه و مسئولان فدراسیون برسانم.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که مبلغ پیشنهادی کرانچار چه میزان بوده است، عنوان کرد: من باور نمی‌کردم که در یک چنین قراردادی کرانچار این طور منعطف عمل کند. عددی که انتخاب شده شاید مشابه با قرارداد وینگادا با اختلاف ناچیز باشد. البته مواردی هم مطرح شد که اگر تیم ملی به المپیک ریو راه پیدا کرد برای کرانچار پاداش بگذاریم و آنچه مدنظر او است انجام شود. کرانچار همچنین شرط دیگری داشت و اینکه با او قرارداد ۲۱ ماهه منعقد شود. او معتقد است اگر همراه تیم ملی به المپیک صعود کند این حق را دارد که در المپیک هم خودش روی نیمکت بنشیند که من هم معتقدم شرط منصفانه‌ای است و این حق را دارد که در المپیک هم سرمربی ما باشد. به هر حال قرار شد تمام این موارد را من به اطلاع فدراسیون برسانم.

مدیر تیم امید همچنین درباره اینکه برنامه‌های فنی کرانچار چه بود،‌گفت: بحث فنی را خاکپور با او انجام داد و جلسه‌ای یک ساعته با او برگزار کرد و اینکه فلسفه و روش و سیستم کرانچار چه می‌تواند باشد و چون سطح سواد من آنقدر نبود که صحبت‌های فنی کرانچار و خاکپور را بدانم صحبتی در این زمینه نمی‌توانم انجام دهم. امروز هم می‌خواهم در مراسم تشییع مرتضی پاشایی شرکت کنم و قطعا در اولین فرصت به فدراسیون می‌روم و تمام موارد مطرح شده بین ما و کرانچار را بگویم.

کاشانی افزود: به صورت کلی کرانچار از استخوان‌بندی تیم و نوع بازی بچه‌ها راضی بود و خود ما تعجب کردیم که چطور تیم به این خوبی بازی می‌کند.

کاشانی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا زمانی که کرانچار در پرسپولیس بود او را برکنار کرد اما اکنون برای تیم امید به دنبال اوست، اظهار داشت: سؤال به جایی است من وقتی به تیم پرسپولیس اضافه شدم از ۳۱ بازیکن فقط ۱۱ نفر موافق عقربه‌های ساعت می‌دویدند و بقیه مخالف بودند. آن زمان کرانچار دستیاری به نام تومیسلاو داشت که او باعث تفرقه بین بازیکنان شده بود در آن زمان بازیکن در تمرین برای از رده خارج کردن هم تیمی خود تمرین می‌کرد و به خاطر همان در آن مقطع به این نتیجه رسیدم که برای تیم شدن نیاز به این داریم که نیمکت را تغییر دهیم چون کرانچار در آن زمان حاضر نبود با تومیسلاو قطع همکاری کند. او امور را در دست گرفته بود و در تیم دخالت می‌کرد. حتی وقتی رحیمی مدیر وقت سپاهان با من تماس گرفت تا در مورد کرانچار بپرسد به او همه حسن‌های کرانچار را گفتم و به این مورد تومیسلاو را اشاره کردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس