کد خبر 361225
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان در مترو کار سختی است،‌ گفت: مردم باید برای از بین بردن این پدیده کمک کنند،‌ در این صورت مطمئن باشید با همدلی و همراهی مردم آنها را سازماندهی می‌کنیم.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محسن نایبی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه،‌ درباره معضل دستفروشی در واگن‌های مترو،‌ اظهار داشت: مقوله دستفروشی بحث طولانی مدت است و اینگونه نیست که از زمان ورود بنده به این شرکت انجام شده باشد اما حال که درباره این موضوع سوال کردید برای اولین بار می‌‌گویم که انتظار من از اصحاب رسانه این بود که وقتی ساماندهی این مسئله  را در مترو آغاز کردم با کشته شدن یک فرد در یکی از ایستگاه‌ها نگویند وی دستفروش بوده است.

وی ادامه داد: فیلم این حادثه‌ که سال گذشته رخ داد، موجود بود و همه می‌دانستند فرد کشته شده دستفروش نبوده است اما هجمه سنگینی به دلیل وقوع آن حادثه علیه شرکت مترو راه انداختند. به هر ترتیب ساماندهی این پدیده در دستور کار قرار دارد ولی قبول کنید که کار ساده‌ای نیست و مردم باید برای از بین بردن آن کمک کنند، اگر همه مردم با ما همدلی و همراهی داشته باشند مطمئن باشید آنها را سازماندهی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: در این زمینه تنها اقدامات فرهنگی کافی نیست و اگر مسئله به مرحله برخورد با دستفروشان رسید وارد حوزه انتظامی می‌شود زیرا دستفروشان درآمد خوبی کسب می‌کنند و زمانی که با آن برخورد می‌کنیم ممکن است واکنش نشان دهند و این واکنش منجر به درگیری شود ضمن اینکه این واکنش‌ها بین دستفروشان خانم نیاز مشاهده شده است.

وی خاطرنشانکرد: بنابراین نسبت به ساماندهی این مسئله با رویکرد فرهنگی، همکاری مردم و در صورت لزوم با استفاده از ابزارهای قانون یدر حال پیگیری هستیم.

نایبی همچنین درباره ورود آقایان به واگن بانوان‌ نیز گفت: با تدابیری که اندیشیده شده قرار است به زودی حد فاصل واگن خانم‌ها و آقایان را درب‌هایی قرار دهیم که امکان ورود و خروج مسافران از آن وجود نداشته باشد. در شرایط کنونی ممکن است فرض کنیم برخی از آقایان به اشتباه یا به نیت عبور از درب متحرک وارد واگن بانوان شده است اما با نصب در‌های مذکوز مطمئن می‌شویم که عمدی در ورود آقایان به قسمت خانم‌ها وجود دارد. اما امیدواریم با این اقدام به عدم ورود آقایان به واگن بانوان کمک کنیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدخواجوند ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    حرف خودش زد اگر ساماندهي كنيم شمابدنبال در آمد خودهستيد نه براي رفاه مسافرين .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس