کد خبر 361190
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

دبیر کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: احسان لشگری در زمان حضور ماموران وادا برای نمونه‌گیری در کربلا حضور داشته است.

به گزارش مشرق، تورج ملک‌محمدی در خصوص عدم حضور احسان لشگری در زمان حضور ماموران ضد دوپینگ برای نمونه‌گیری گفت: لشگری در زمان حضور ماموران در کربلا حضور داشت و حتی تماس گرفت و عنوان کرد که اگر به من فرصت دهند خودش را می‌رساند که ما صحبت کردیم و مشکل حل شد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات ممکن است حوادث غیرمترقبه‌ای برای ورزشکاران پیش آید که موفق به حضور در مکان نمونه‌گیری نشود از جمله موردی که برای لشگری پیش آمده است. ممکن است ماموران وادا مجددا اقدام به حضور در ایران برای نمونه‌گیری از لشگری کنند، اما چیزی قطعی نیست. از نظر قوانین بین‌المللی به ورزشکاری که در زمان نمونه‌گیری حضور نداشته باشد فرجه داده می‌شود که البته این موضوع به عنوان امتیاز منفی در پرونده او درج می‌شود.  امکان دارد در مراحل بعدی از این ورزشکار نمونه‌گیری شود و حتی ممکن است این اتفاق هم نیفتد که تا این لحظه موضوع خاصی مطرح نیست.

دبیر کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خصوص زمان اعلام نتایج نمونه‌های گرفته شده گفت: با توجه به سیستم جدیدی که آمده است زمان اعلام نتایج کوتاه‌تر شده است و طی 10 تا 12 روز آینده نتایج نمونه‌های گرفته شده اعلام خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس