آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان دومین مدال برنز تیم کشتی آزاد را به دست آورد.

محمدیان دومین مدال برنز ایران را کسب کرد
به گزارش مشرق، چهل و پنجمين دوره رقابت هاي چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن ژيمناستيك شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در دیدار رده‌بندی وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان محمدحسین محمدیان فرزند عسگری محمدیان قهرمان اسبق ایران، موفق شد با شکست حریف آذربایجانی خود دومین مدال برنز تیم ایران را بدست آورد.
محمدحسین محمدیان در گروه شانس مجدد مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن 86 کیلوگرم با شکست حریف ژاپنی خود راهی دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.

در وزن 86 کیلوگرم که 38 نفر حضور داشتند، محمد حسین محمدیان در دور اول به مصاف کشتی‌گیری از برزیل رفت و با نتیجه 10 بر صفر این کشتی‌گیر را شکست داد. وی در دور دوم  با روسو کشتی‌گیر آمریکایی که احسان لشگری را پیش از این در جام جهانی برده بود، مصاف داد و با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی دور سوم رقابت‌ها شد تا با ون کابالوس از ونزوئلا دیدار کند.

محمدیان در دور سوم مقابل کابالوس اهل ونزوئلا با نتیجه 8 بر 6 پیروز شد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شود. وی در یک چهارم نهایی با سالاس پرز نایب قهرمان جهان از کوبا روبرو شد و با حساب 4 بر 2 شکست خورد. با این حال با پیروزی سالاس مقابل عثمان‌اف آذربایجانی و حضور در فینال محمدیان نیز به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در گروه شانس مجدد توانست در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر ماتسوموتو از ژاپن را شکست دهد و راهی دیدار رده‌بندی شود.

محمدیان در دیدار رده‌بندی با عثمان‌اف آذربایجانی مصاف داد و در نهایت با نتیجه 11 بر 2 حریف خود را شکست داد.

پیش از این نیز حسن رحیمی موفق شده بود مدال برنز وزن 57 کیلوگرم را بدست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس