کد خبر 359817
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

رییس جدید سازمان اطلاعات انگلیس شماری از شرکت های فناوری اطلاعات آمریکایی را متهم کرد که به "شبکه های فرماندهی و کنترل " تروریست ها تبدیل شده‌اند.

به گزارش مشرق، ریچارد هانیگان رییس جدید سازمان اطلاعات انگلیس با بیان این که خصوصی کاری یک حق مطلق نیست، گفت: شرکت های بزرگ مانند شبکه های اجتماعی فیسبوک و تویتر به شبکه های فرماندهی و کنترل تروریست ها و جنایتکاران تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: عناصر داعش در عراق وسوریه از این شبکه ها برای ارعاب مردم و جذب عناصر جدید در گوشه و کنار دنیا استفاده می کنند.

رییس سازمان اطلاعات انگلیس ادعا کرد که افشاگری های ادوارد اسنودن، کارمند سابق امنیت ملی آمریکا، به شبکه های تروریستی کمک کرده است.

وی افزود: القاعده و تروریست هایش در گذشته از اینترنت به عنوان محلی برای انتشار مطالب خود به صورت ناشناس استفاده می کردند اما داعش و عناصرش از شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم برای رساندن پیام خود به زبانی که هم طیف هایشان می فهمند، استفاده می کنند.

رییس جدید سازمان اطلاعات انگلیس شماری از شرکت های فناوری اطلاعات آمریکایی  را متهم کرد که به "شبکه های فرماندهی و کنترل " تروریست ها تبدیل شده اند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس