دشمن افسانه است؛ ما سنت‌هایی داریم که دلایل وجودی‌شان از بین رفته است، فیلم سیاه وجود ندارد، مگر خارجی‌ها بیکارند الکی به ما جایزه بدهند، نباید اینقدر دشمن دشمن کنیم، تجاوز فرهنگ غرب افسانه است و... شاید باورش سخت باشد اما همه این جملات را یک ایرانی آن هم در یک برنامه‌ زنده تلویزیونی بر زبان رانده است.

گروه فرهنگی مشرق؛ ملاک از دعوت برخی از افراد به رسانه ملی و دادن آنتن زنده تلویزیون هنوز هم ناشناخته است و این موضوع در برنامه سینمایی هفت ناشناخته‌تر جلوه می‌کند. ظاهرا هر فردی که فیلمی در اکران داشته باشد می تواند جزو میهمانان این برنامه شبانگاهی باشد و لابد آنها هم فکر می‌کند چون برنامه در ساعاتی بین شامگاه و صبح‌گاه پخش می‌شود می توانند هر هذیانی که به ذهنشان می‌رسد را بر روی آنتن زنده و به نمایندگی از میلیون‌ها ایرانی بر زبان جاری کنند.

مصداق بارز حکایت بالا حضور تهمینه میلانی کارگردان فمنیست سینمای ایران در برنامه «هفت» است. هذیان‌گویی دوباره این کارگردان نشان دادن که تلویزیون سیاست مشخصی از در اختیار دادن آنتن خود به افراد ندارد. میلانی اگر به جای دوربین «هفت» مقابل دوربین بی‌سی‌سی فارسی و صدای آمریکا هم قرار می‌گرفت همین حرف‌ها را (شاید وقیحانه‌تر) بر زبان جاری می کرد با همین شدت و غلظت از هذیان‌گویی و ناشناختگی از جامعه متدین ایرانی؛ اما جای سوال از مسئولان تلویزیون است که اصلا چرا به چنین افرادی مجال حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی را می‌دهید تا هرچه دلشان خواست را در باب مسایل ارزشی جامعه ایرانی از زبان جاری کنند؟!

در شرایطی که حتی افرادی با کم‌ترین درجه هوشی نیز می‌دانند این روزها ایران در یک جنگ نابرابر گسترده قرار دارد؛ «افسانه خواندن» دشمن و منکر شدن دشمن، حرف ساده لوحانه ای بود که خانم کارگردان با اعتماد به نفسی عجیب در رسانه ملی از آن سخن گفت و دست و پا زدن های مجری در توضیح و توجیه حرف های وقیحانه او راه به جایی نبرد.

البته شاید برای خانم میلانی که اهل اقامت‌های مکرر در کشور دوست و برادر آمریکا (!) است؛ دشمن موجودیت خارجی نداشته باشد. چرا که ایشان هر وقت از تحریم‌ها به تنگ آمد و اصلا هر وقت فیلشان هوای ینگه دنیا کرد بار سفر می‌بندد و همراه با جناب مهندس روزگار را دور از این مردم فلاکت زده و در میان دوستان مردن شان سپری می‌کنند. لابد موانعی مثل تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی و مشکلات متفاوتی که برای مردم سرزمین ما بوجود آمده نیز از طریق دشمن فرضی ایجاد شده است!!

اما شاید بهتر باشد بخشی از آنچه تهمینه میلانی در برنامه هفت گفت را یکبار دیگر مرور کنیم تا متوجه عمق فاجعه بشویم. فیلمسازی که نه تنها اعتقادی به دشمن ندارد، بلکه نظرات عجیب او درباره بخش اعظمی از جامعه ایرانی که خانواده‌های متدین را تشکیل می‌دهد نیز قابل تامل است.

او با حضور در برنامه جمعه شب 9 آبان «هفت» با تحقیر از حیای زن مسلمان ایرانی و پرهیز ذاتی او از اختلاط در جمع مردان نامحرم، رفتار جامعه متدین را یک جمود در برابر مدرنیته معنا کرده و می‌ گوید: «ما سنت هایی داریم که دلایل وجودی شان از بین رفته است. اینکه زن را مخفی می‌کنند. خیلی از خانواده ها در خیلی از شهرستان ها یا حتی در همین تهران هم این کار را میکنند. اینها هیچ کدام نمیدانند دلیل اینکه زن مخفی می شده چه بوده است. دلایلش خیلی علمی  و درست بوده است. زمانی بوده که تاتار، مغول و قوم های دیگر حمله میکردند و آذوقه را می بردند. زن را می بردند برای کنیزی بچه های را می بردند برای غلامی. بیشتر ساختمان های ما بخصوص در زنجان اگر تشریف ببرید می بینید که دیوارهای دو پوسته وجود دارد.  و موقع حمله زن و بچه و آذوقه را در میان دیوار می گذاشتند تا بتوانند یک سال دیگر با آن زندگی کنند. این شکل شیوه جنگ عوض شد. الان بمب می اندازند روی سر مردم ولی هنوز آن شیوه ادامه پیدا کرد. یعنی خیلی ها هنوز زن و بچه شان را مخفی میکنند. دلایل وجودی اش از بین رفت ولی خود این هنوز مانده است.»

بله؛ خانم میلانی ظاهرا در هیچ کتاب معتبر یا از هیچ استاد فاضلی در فضایل الگوی زن مسلمان ایرانی و سرور زنان جهان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چیزی نخوانده و نشنیده است. او هیچ وقت نشنیده که حضرت شان در برابر مرد نابینا هم حجاب کرد تا حتی به قدر لحظه ای از کتم عصمت بیرون نباشد. آیا این پنهان کردن و حجاب داشتن معنایش پنهان کردن زن در دوره حمله مغولان است؟

این کارگردان در بخش‌ دیگری از سخنانش خطاب به مردم مسلمان ایران که به زعم ایشان همچنان در بی خبری و جهل مرکب زندگی می کنند اظهار داشت: «امروز این سنت‌های غلط باید از بین برود. فیلم سیاه وجود ندارد، مگر خارجی ها بیکارند الکی به ما جایزه بدهند. نباید اینقدر دشمن دشمن کنیم. تجاوز فرهنگ غرب افسانه است».

بخش جالب دیگر سخنان خانم کارگردان نظرات عجیب او در باره فیلم‌های سیاه‌نما است تا از این طریق میزان و شدت روشنفکرنمایی خود را در یک برنامه زنده فریاد بزند:«فیلم سیاه بی معنی است. من فیلمسازم و کار خودم را دارم می کنم. فیلم سازی هست که میخواهد فیلم اجتماعی سیاه بسازد. بگذارید بسازد. چرا فکر میکنید فستیوال ها از ما استفاده یا سوء استفاده میکنند. من اصلا با این حرف کاملا مخالفم. مگر بیکارند که به ما توجه کنند. برای چی اینقدر دشمن می پرورانیم. من با این کلمه دشمن مشکل بسیار جدی دارم. شما میدونید بیس اینکه ما اینقدر دشمن خیالی میسازیم چیه؟ ما دائما در رسانه میگوییم فرهنگ غربی به ما حمله کرد. دشمن منتظر است از ما آتو بگیرد و اینها. حالا اگر دشمن بفهمد ما چند تا ایدزی داریم در جامعه چه استفاده ای از این میکند؟... بعد می گویند غربیها نمی گذارند ما درست زدگی بکنیم. آیا غربی ها به شما میگویند شما با خانم تان درست صحبت نکنید؟ میگویند دندان تان را مسواک نزنید؟ می گویند حمام نکنید؟ میگویند زبان آلمانی یاد نگیرید؟ می گویند در شغل تان رشد نکنید؟ ببینید اینها همه افسانه است. من نمیدانم چرا دائما این نگرش را در جامعه باب میکنند.... من مشکل جدی با کلمه آبرو دارم. آبرو روزگار ما را سیاه کرده است».

شنیدن این حرف‌ها از زبان تهمینه میلانی و این میزان از کج‌فهمی درباره مسایل استراتژیک، غفلت در دشمن شناسی و توهم دانستن وجود دشمن، نگاه تحقیرآمیز به خانواده‌های متدین و مذهبی و... اصلا تازگی ندارد. او قبلا نیز بارها این حرف‌ها را گفته است و موضع گیری در برابر این حرف‌ها شاید احساس قهرمان بودن به کارگردان انتولکتوئل سینمای ایران بدهد که اتفاقا با ژستی قهرمانانه که انگار رسانه ملی را فتح کرده است در برنامه «هفت» حاضر شد؛ اما جای سوال از مسولان رسانه ملی است که آیا هیچکس از تفکرات چنین فردی آگاه نبود که آنتن زنده تلویزیون را خرج بیان تفکراتش کردید؟ آیا حاضرید در همین برنامه هفت از آن بخش جامعه که خانم مدعی العموم در سخنانش به آنها توهین کرد عذرخواهی کنید؟ و در آخر تا چه زمانی قرار است جذاب جذب مخاطب بیشتر فدای پاسداری از ارزش‌ها شود؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 266
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 88
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 1
    سایه شهرت ، شهوت است شما زندگی خصوصی برخی از این.. ها و سینمایی ها و بازیگرها و... ها رو نگاه کنید اکثرا بدون حدود و قیود اخلاقی و غیرت در آغوش همکاران هم هستند چون اساسا این هنر در پس پرده خودش فحشا و فساد و اختلاط را خواهی نخواهی دارد یه سرچ ساده بفرمائید در کنه زندگی این رو.شنفکران و هنرمند نما چند دفعه ازدواج و طلاق مکرر این یعنی تن فروشی مدرن
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    2 0
    همونی که اقای حاتمی کیا تو برنامه گفت. بعضی ها خیالشون راحته چون دلار هاشون از اونور اب مرتب میرسه براشون.
  • مغرب ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اين جمله اش كه ميگه : ما سنت‌هایی داریم که دلایل وجودی‌شان از بین رفته است راست ميگه چون بعضي از سنتهاي براي بعضي افراد شده نانداني و هرچي مي گي بابا اين حرف يا كار در قرن 21 اثري ندارد سريعا" داد وا اسلاما و وا اسفا سر مي دهند....
  • ایرانی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 1
    خانم میلانی پس چرا فقط طیف شما را جایزه میدهند!!!!!!
  • ریاستی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    برادر وخواهران عزیز بگذارید این هم حرفش رو بزنه به دعای گربه که بارون نمیاد .ماها باید بوستمون کلفت تر از این حرفها باشه.
  • محمد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    مگه نمیدونستید صداوسیمامون امریکاییه
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    چرا نظر من رو چاپ نکردید؟ گفتم باید افرادی خودشون رو بسازند که بتونن روبروی این خانم خوب مسائل رو تبیین کنند حرف بدی زدم؟ برید نظر شهید مطهری رو راجع به این مسئله بخونید. متاسفم.
  • کاپیتان ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    مشرق شما متاسفانه خودت رو بخواب زدی. فکر میکنی اگر اینا تو تلویزیون این حرف ها رو نزنن دردی دوا میشه؟ مشکل اینجاست که به جای این که تفکرات متفاوت رو از صداوسیما پخش کنید و اگر حرفی اشتباه زده میشه تو همون صدا و سیما باذکر علت بحث بشه درموردش شماها صداو سیما رو یک طرفه کردید بخدا فایده نداره این سیاست. درستش اینه این خانوم حرف هاشو بزنه بعد یکی دیگه رو هم بیارن اونم حرفاشو بزنه مردم قضاوت کنن مردم رو جیگر فرض نکنید
  • سیاره92 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 3
    خانم میلانی یکی از احمق ترین افراد هستی،بنظر من شما فقط شکلتون شبیه آدمه وگرنه با عرض معذرت گوش درازی
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    "بعد می گویند غربیها نمی گذارند ما درست زدگی بکنیم. آیا غربی ها به شما میگویند شما با خانم تان درست صحبت نکنید؟ میگویند دندان تان را مسواک نزنید؟ می گویند حمام نکنید؟ میگویند زبان آلمانی یاد نگیرید؟ می گویند در شغل تان رشد نکنید؟ " عجب شاگرد ممتازی در مکتب سرمایه داری هستید شما شما عجالتا حمام کنید و زبان آلمانی یاد بگیرید و آن معارفی که غرب با هجوم خود و القاء زندگی دنیا محور و اومانیست در حال نابودی آن است را به اهلش واگذارید
  • ناشناس ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 1
    ایشان در جهل مرکب هستند و برایشان متاسفیم .
  • حامد ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 1
    الحق که ایشون رو باید مغز خالی سینمای اصلاح طلبان نامید.
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 1
    سینمای یک درصدی ایران همینه دیگه وقتی یه مشت آدم به اصطلاح هنری عرصه سینمای کشور رو بگیرن و هرچی بخوان بسازن بهتر از این نمیشه
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    ما که نمیدونیییییم
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    2 0
    حالا اینی که دربارش مطلب نوشتید اصلا کی هست؟
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    از کسیکه در جشنواره ها دنبال بهانه میگردد تا "افتخار" هم صحبتی با صهیونیستها را به دست آورد چه انتظاری دارید؟
  • ناشناس ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    فیلم سیاه وجود ندارد !!! دشمن افسانه است !!! تهاجم فرهنگی افسانه است !!! گویای ایشان در عوالم دیگری سیر میکنند و از دنیای واقعی فاصله دارند.
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 1
    این خانم یا خودشو زده به نفهمی یا مردمو نفهم فرض کرده برای من وصیت نامه های کسانی ارزش داره که جونشونو کف دستشون گذاشتند نه کسی که میخواد روشنفکر بازی در بیاره
  • ناشناس ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    آن کس که نداند و نداند که نداند / در جهل مرکب ابدالدهر بماند
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    نویسنده محترم چرا در جمله خود از مردم فلاکت زده ایران سخن می گویید مگر نه اینکه ما ادعای برتری دینی نسبت به ادیان دیگر داریم و خود را سردمدار حکومت اسلامی میدانیم پس چرا فلاکت زده البته سخن شما درست است واقعا فلاکت زده ایم اما در خصوص پنهان کردن زنان وقتی نماینده زن مجلس خانم فاطمه الیا سرش و میگره بالا و میگه ار زن بچه دار شدن و تربیت فرزند و شوهرداری است نه دیدن مسابقه والیبال. یک عده ای می خواهند هر طور شده به زن نقش هایی بدهند که مخالف با وظایف شرعی است. زنی که دغدغه اصلی اش رفتن به ورزشگاه و شاغل شدن و این دست مسایل باشد که دیگر به وظایف اصلی خود نمی رسد. بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری هجوم فرهنگی غرب می خواهد زنان را «مرد واره» کند. این حرکت ها همه برنامه ریزی غرب است اینها زمینه بی حرمتی و تجاوز در جامعه است آیا این پنهان کردن نیست البته یکی نیست بخودش بگو پس خودت بین اون همه مرد چه کار میکنی واقعا فلاکت زده ایم بهتره سرمون و از زیر برف دربیارم
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    خانم میلانی چرا فیلم زیبای یک حبه قند ویا فیلم اژانس شیشه ای که یک فیلم اجتماعی و فوق رئال بود حتی دیده هم نشدند!!!!؟
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    علت اصلی این مشکل از خودش و صدا و سیما نیست... بلکه علت از جایی آب می خوره که با حکمی مثل بزرگ ترین و عظیم ترین واجب الهی یعنی امر به معروف و نهی از منکر هم سر جنگ دارن. معضل اصلی جریانی هست که به این وقیح ها پر و بال میده تا به اغراض خودش برسه ... جریانی که داره دین جوونامون و قدرت تفکر و عقلانیتشون رو با فرهنگ فاسد و پست و شکست خورده غربی عوض می کنه و با ظاهر خوشگل باطن کثیف و نیات پلیدش رو می پوشونه به اسم تمدن مدرن و پیشرفت و تکنولوژی قله های فهم و شعور مردممون رو داره یکی یکی فتح می کنه .... امیدوارم هر چه زودتر روزی رو ببینم که سلاله نبی علیهم السلام پرچمش رو در کنار بیت الله الحرام به احتزاز در آورده و داره یملاء الارض قسطا و عدلا کما ملأت ظلما و جورا می کنه ..... اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان و اجعلنا من اعوانه و انصاره ....
  • شیرزاد ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 3
    زنه دیگه ناقض العقله کاریش نمیشه کرد
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 0
    اولا که نویسنده اونجا با این حرف خواسته عقیده یارو رو مسخره کنه و نه این که عقیده خودش رو بیان کنه و ثانیا پنهان کردن زن اونم به صورتی که شما بیان کردید ما در دینمون نداریم ولی برای زن چیزی به نام «حیا» قائلیم که قوام دین و جامعه انسانی به همینه .... شما اگه با حیا مشکل داری باید ببینی مشکلت از کجاست. در آخر هم بله هر کسی در جامعه نقش اصلی ای داره که اگر از اون نقش فاصله بگیره و به کارهای دیگه بپردازه اون جامعه رو به زوال میره. مثلا هر کسی نقشی در خانواده داره و اگر اون نقش رو درست انجام نده جامعه در نهایت به مشکل بر می خوره. هم مرد باید نقش پدری و شوهری خودش رو درست ایفا کنه و هم زن نقش همسری و مادری خودش رو ....
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خدا روشکر از دلایل وجودی‌ سنت‌ یک مثال زد و حتی یک بچه هم به نهایت کوته فکریش پی برد. آخه حجاب و حیا چه ربطی به مغول دارد؟ واقعا ظلم به زن تا چه حد؟ خداوند حیا را در ذات زن قرار داده می بینیم که دشمنان خدا در دنیا چه تلاشی می کنند تا از همان کودکی روی ان را غبار بگیرد و خلاف جهت خلقتش حرکت کند و در نهایت زن ومرد هر دو زندگی ابدی را از دست میدهند.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    دقیقا
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    مسئله اینه که در این مواقع به همین حد اکتفا میشود و یه طرف دیگر مجال سخن داده نمی شود !
  • جواد ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    من نمی دونم مشکل حرف های این خانوم کجاست ؟ ایشون هم یک انسانه می تونه بیاد نظراتشو بگه به عنوان یک هنرمند . شما اگه مخالفی بگو درست نیست به این دلیل . من برعکس خوشم اومد از شنیدن این نظرات جدیدش . آدم باید مگه تا 1 میلیون سال دیگه هم به یه شکل زندگی کنه آخه ؟ شما قبول نداری هر جور دوست داری زندگی کن ! ولی چرا دوست داری دیگرانو مجبور کنی اونجوری که شما می خوای زندگی کنن ؟!
  • سیدمهدی موسوی ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    حالم از این جماعت پوک و پوچ روشنفکر مآب بهم میخوره وقتی اینها رو می بینم یاد داستان پادشاه لخت می افتم که بنابه حرف و چشم و هم چشمی و عشق مفرط به لباس جدید شیادی او را لخت کرد نمونه لخت شدنشان در سینمایی ایران زیاده و صادرات هم که دارند اون هم از نوع خود شیفته !!!!! مطمئن باشید اگر بحث فرش قرمز و جایزه در اونور اب باشد همین جماعت حاضرند از بخش های خصوص زندگی شبانه و اطاق خوابشان فیلم بدهند تا در بخش مستند هم که شده یه دیپلمی یا تشویق حضار را اخذ کنند
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    بنام خدا اين... كه چيزي از اسلام وارزشهاي اسلامي نمي داند چرا بايد در تلويزيون وسينما او را مطرح كنند امثال اين زنها.... بسيارند روي آنها نبايد حسابي باز كرد اين خانم را چه به فيلم سازي
  • چلچلا ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    بله درست است خارجيها بي كار نيستند اتفاقاً شديداً دارن روي شما و امثال شما كار ميكنند تا شما را از ايران و اسلام جدا كنند.
  • سیاره92 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    مشرق نظرمو بزن ،خانم میلانی خیلی ... بخدا قسم .نذاشتی فکرت رشد کنه پس توقع فهم دشمن وآمریکا وغرب وحجاب وجایگاه زن وتوطئه فرهنگی غرب که هدف غربیاس رو نداریم
  • سفیدی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    میگه من مشکل جدی با کلمه آبرو دارم اما نگفت چه مشکلی با خودٍ آبرو دارد ...! اگر دل سیاه شد چشم هم همه جا رو سیاه می بینه
  • 0253 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    کی این عقد ه ای را صدا و سیما راه داده!؟
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خانوم تهمینه میلانی خواهش می کنم بس کنید
  • ایرانی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    شما اسم کامنتت خودش فصل الخطابه قربان ، مغرب!!! شما با همون مدرنیته غربیه ( تزریق شده ) مورد علاقه خودتون خوش باشین
  • مرتضی ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعآ برای صداوسیما متاسفم. اگر ایشان یک چهره ناشناخنه برای صداوسیما بودند شاید تا حدی قابل توجیه بود. اما این خانم یک شخصیت کاملا شناخته شده غیرارزشی هستند و معلومه که تو برنامه زنده چه حرفهایی خواهند زد.
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اين زن به اصطلاح هنرمند! با يك جايزه مست ميشه ! اتگه يه چراغ سبز نشون داده بشه از غربيها چه مي كنه؟! عمري اينا مختلط بازي كردند حالا از اينا انتظار نبايد داشت! كه نه جامعه شناسه ونه اسلام شناس كه بايد اسلام از رادولب پاك حرفش زده شه ونه امثال اينا كه كشته ومرده غربند! طفلك نديده خطبه هاي غراي حضزت زينب عقيله بني هاشم رو كه در مجلس يزيد چهاكرد كه كاخ يزيد را ويران كرد ؟ كجا زن مسلمان درانزوا ست! برو تاريخ جنگ ما را بخون كه زناي ايران اسلامي در كوران جنگ با عراقي ها در درگيرهاي گاها"مستقيم كه يك شير زن چند عراقي را ميكشه وچندتا هم اسير ميگيره؟! ظاهرا" سوادكه هيچي !چشماتوهم بستي وهيچ اطلاعي از تاريخ معاصرت را هم نداري؟! اين شده هنرمند كه مثل يك عوام است!
  • وحید ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    من هم با نظر کاپیتان موافقم.ما نباید فضا رو یکطرفه کنیم.بذاریم هم آدم های انقلابی بیان حرف بزنن هم آدم هایی که نقد دارن و بغض ندارن.مگه علمای ما در قدیم مناظره یا بحث با مخالفان نمی کردن؟رفتار پیشوایان ما با مخالفانشون چطور بوده؟استدلال های این خانومه هم خیلی پیش پا افتاده و ساده است.اتفاقا باید اجازه داد این حرف ها بیان بشن و سپس نقد بشن تا پوچ بودنشون مشخص بشه.روشنگری کردن به معنای بستن فضای جامعه نیست مشرق جون.امیدوارم دیگه از این دید به قضیه نگاه نکنی.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    می دانی یکی از فرق های ریشه ای شما با غربیها چیست؟ در آگاهی به اسلام همان خواص و مغزهای متفکر غربی که روی قرآن و نهج البلاغه کار می کنند و این دین را خیلی بهتر از شما می شناسند و "آگاهانه" از بین "دو حزب موجود در دنیا" (حزب الله و حزب الشیطان) دومی را برگزیدند. آنها بواسطه همین آگاهی شرف دارند به جاهلانی که فقط و فقط نقش یک پیروی دارند که کورکورانه دنبالشان افتاده و در بلاهتش همین بس که افتخار هم میکند!!!!!!!!
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    دوستان یکی از واژه هایی که بخاطر استفاده "زیاد و یبجا" لوث شده روشنفکر است
  • سیدمهدی موسوی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    مغرب جان حداقل از غروب بیا بیرون یه نگاه ساده به کتیبه ها و حجاری های پیش از اسلام در ایران باستان بیانداز در تمامی نقش نگاره های ایران باستان پیکر هیچ زنی را عریان نمی بینی یعنی حتی پیش از اسلام مردمان این سرزمین حرمت زن را نگه داشته و زنانان مانند گنج از دستبرد هوس بازان بدور بوده اند و زنان ایرانی هماره چنان ارزش و شان والایی داشته اند که در دربار هخامنشیان در زمان صحبت با بیگانگان طور سفید رنگی بر سر و جلوی صورت داشته اند تا از نفس آلوده بیگانه متاثر نشوند من به تاریخ و فرهنگ والای زنان سرزمینم می بالم ولی تاسفم از این است که عده ای مثل شما بیسواد هستند و تا حالا کتب تاریخی را نخوانده اند تا قدمت و صلابت این تمدن 11 هزارساله را بدانند و شان خودشان را حفظ کنند
  • کریستال ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    دلیلشو واقعا میخوای بدونی؟ همین آدم دفعه قبل توی برنامه هفت گفت: "مردم ایران همه عقده ای هستند". به خودش نگاه کرد و به مردم انگ زد. این آدمیه که با پول شوهرش فیلم میسازه و تو فیلماش اغلب دو تا خواهر زاده ش هم نقش اصلی دارن. کسانی که در بازار مسکن هستند این رو خوب میشناسن... اون وقت شما توقع دارید چنین موجودی درد ایران داشته باشه
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    کیا رستمی: جنگی که هیچ مفهومی نداشت. تهمینه میلانی: دشمن افسانه سات نفربعدی کیست:
  • ایمان ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    متاسفانه سینما پر شده از فساد اخلاقی و مالی نمیدونم چرا سپاه پاسداران جلوی این غرب زده های خائن رو نمیکیره
  • ریاستی ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    باید اینو بدن تحویل داعش
  • ابوالحسن ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    دشمن که نمیاد جلوی صورتت بگه اهای من دشمنتم. اگه ادعای روشنفکری داری پس چرا فکرت رو درست به کار نمی بری و اینقدر سطحی نگر هستی؟ همین که دشمن تونسته کاری کنه که در جهل مرکب فرو بری نشون دهنده افکار سطحی متحجرانه شماست که از پوسته به درون عمیق نشدین که متوجه دشمی پنهان بشین. شما سطح فکرتون مثل همین وهابی هاست که از پوسته به مغز نفوذ نمی کنه و درکتون از دشمن بسیار حقیره.
  • سارا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خوب این خانم رو از ایران بیرون کنند, تا آنطرف آب, دیگر آبرو روزگارش را سیاه نکند, حمامش را برود, دندانش را مسواک کند و آبرویش را هم به حراج بگذارد. واقعاً صداو سیما کارش به اینجا کشیده؟!
  • ابوذر ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اینا از درد مردم چی مفهمن؟!طیف اینجور آدمای به ظاهر روشنفکر باید اینطوری حرف بزنند تا براحتی بتونن گرین کارت کشور آمریکا رو بگیرن.
  • فرهنگی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    حجاب وحیا برای زن یک اصل دینی واسلامی است البته پر واضح از صحبت های میلانی می شود فهمید که کمیتش می لنگد ،مغربی جان شما ببین چه می گوید نه که می گوید جان سخنش بویی از ایمان ومسلمانی نداشت
  • حمید ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    البته برخی سخنان این خانم بنظر من صحیح نیست ولی ما باید توان شنیدن حرف مخالف را داشته باشیم نه آن که هر صدای مخالف را بدلیل عدم انطباق با باورهایمان در نطفه خفه کنیم.
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    نویسنده محترم چرا در جمله خود از مردم فلاکت زده ایران سخن می گویید مگر نه اینکه ما ادعای برتری دینی نسبت به ادیان دیگر داریم و خود را سردمدار حکومت اسلامی میدانیم پس چرا فلاکت زده البته سخن شما درست است واقعا فلاکت زده ایم اما در خصوص پنهان کردن زنان وقتی نماینده زن مجلس خانم فاطمه الیا سرش و میگره بالا و میگه ار زن بچه دار شدن و تربیت فرزند و شوهرداری است نه دیدن مسابقه والیبال. یک عده ای می خواهند هر طور شده به زن نقش هایی بدهند که مخالف با وظایف شرعی است. زنی که دغدغه اصلی اش رفتن به ورزشگاه و شاغل شدن و این دست مسایل باشد که دیگر به وظایف اصلی خود نمی رسد. بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری هجوم فرهنگی غرب می خواهد زنان را «مرد واره» کند. این حرکت ها همه برنامه ریزی غرب است اینها زمینه بی حرمتی و تجاوز در جامعه است آیا این پنهان کردن نیست البته یکی نیست بخودش بگو پس خودت بین اون همه مرد چه کار میکنی واقعا فلاکت زده ایم بهتره سرمون و از زیر برف دربیارم
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    روش عن فکر
  • سید مهدی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    میدونم درج نمیکنی ولی شکایتتان را پیش جدم ومادرم حضرت زهرا سلام الله خواهم کرد . توی این مملکت ودربین مسئولین یک مرد مسلمان که خون خدا حضرت ابا عبدالله الحسین براش مهم باشه نیست که دهن اینها ببنبده ؟؟ ای وبی ننگ و نامها ..!! وای به روزی که در مقابل این بی خدائی و این هرزه گری ها ....
  • ایرج ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    کسی که دلش برای بی حیایی تنگ شده بروند به آغوش کعبه آمالشان آمریکا
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    شما اعتقادی به زندگی اجتماعی که در اون قوانین جمعی رو اکثریت تعیین میکنن نداری؟ هنوز تو 1 میلیون سال پیش داری زندگی میکنی که قانون جنگل حکم فرما بود
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    این حرف ها نتیحه ی عقده ای بودن است
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    بله ایشون راست میگن که دیوارهای دو پوسته وجود دارد البته دیوار ایشون هم دو پوسته است ظاهرا یک پوسته آن دید سیاه ایشون از جامعه و وضع زن ایرانی در جامعه ایران است که خود ایشان راوی آن است و یک پوسته آن دید روشن و نورانی وی از چیزی به نام جایزه های جشنواره ای و تجاوز فرهنگ و همچنین دشمن است البته این دیوار رو ظاهرا یک مرد براشون نساخته بلکه ساخته ذهن خود ایشان است و ایشون بین این دیوار دو پوسته ذهنی گرفتار شدن
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    با نظر کاپیتان موافقم ، کرسیهای ازاد اندیشی که رهبر هم می فرمایند همینه ولی به قول ناشناس متاسفانه به طرف دیگه مجال برای دفاع داده نمیشه وباعث میشه این قضیه ابتر باقی به مونه.
  • رحیم ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خفه شید بابا ههههههههه
  • حسن ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خانم ميلاني يك مقدار عقلشان را به كار بيندازند ومطالعه شان را بالا ببرند وعقلشان از آكبندي در بيايد بيرون به تعداد فيلمهايي كه خود كارگردان اعتراف مي كند برعليه ايران است پي مي برند وهمچنين ظاهرا ايشان در اين دنياي مدرنيته داخل جنگلها زندگي مي كرده كه هنوز اعتقادي به دشمن ندارد
  • قاسم ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    حالا من یه چیزی میکم بهشتون خیلی قبل تر از اسلام زن ها مورد استفاده ی ابزاری قرار می گرفت. خیلی از کار ها مانند بی حجابی و ... که شما مدعی هستین نمود مدرنیته هست در واقع برگشت به قبل از اسلام هست. اگر ما متهم هستیم که در هزار و چهارصد سال قبل مانده ایم. با همین استدلال خودتان شما که به قبل از این تاریخ بر گشتین
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    دقیقا مصداق شماست مگر شماها به گوشهاتون اجازه ی شنیدن حرفی به غیر از اونی که دوست دارید میدید؟؟؟حتی اگه بدونید حقه. خودتون رو به اون راه میزنید.
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعا نمیدونی چرا؟؟؟ چون اینا فکر میکنن نعوذبالله خود خدا یا پیغمبرن.
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    مشکل امثال این خانومن که سینمای ایران هیچی نیست
  • رنجبر ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    باریک الله یعنی عالی بود نظرت..
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    به کی توهین کرد ایشون!! توهم داریدها !
  • رضا ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    این که خوبه! چندسال پیش اومد و با راه اندازی پارک بانوان هم مخالفت کرد! من نمیدونم این افراد چرا انقدر اصرار دارن زن ها جلوی چشم مردها رژه برن و برای اینکه عقیده ی مقابل رو تخریب میکنن با افراطی ترین الفاظ درمورد اون صحبت میکنن!! درضمن بهتره برای ایشون دوتاکتاب تاریخ بخرید که ببینه آمریکاو انگلیس چطوری دولت مردمی مصدق رو ساقط کردن اونم 25 سال قبل از انقلاب! و چه کسی برای خودش دشمن درست کرده
  • محمد ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اگه 0.0001% اشتباه باشه حرفت، چطور میخوای اون دنیا جواب بدی با این تهمتی که میزنی؟
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    ماپوستمون کلفته اما چه جوونهایی که فریب صحبت امثال این خانم رو خوردن و عقاید پوسیده شو باورکردن....حدااقل یه مناظره بذارن یکی هم جواب بده....
  • محمد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    حالا ان‌شاالله به زودی خواهیم دید که این دعاها دعای گربه بود یا دعای مظلوم...
  • بهنام ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    پس چرا ایشون مانند دوستان هالیوودی....؟
  • جواد ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    ببخشید هر چی اکثریت گفت بعد اقلیت باید بره بمیره ؟! هر چند که برعکس شما الان در اقلیت هستید ولی... ! ضمنا کسانی که به سایت مشرق می آیند همه مردم ایران نیستند . بعدش بنده کی گفتم نباید قوانین جمعی وجود داشته باشه ؟ بله قوانینی که هم حقوق اقلیتو ببینه و هم اکثریتو . چه شما مسلمان باشی چه کافر چه بهایی . چه اعتقادات شما مورد تایید من باشه چه نباشه . برعکس شمایید که در 1 میلیون سال پیش زندگی می کنید و اصلا هم تحمل حرف مخالف رو ندارید . چون بنده حرفم مخالف اعتقادات شما بود باید هر نوعی پرچسبی به من زده بشه ؟
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خلاف وجدان حرف زدن اسمش روشنفکری شده است که همان بی غیرتی است
  • مهدی ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خانم میلانی ما که نفهمیدیم شما چی می گی! اول می گی مدرنیته و فرهنگ ماشینی غرب بعد میگی از ژاپنیها یاد بگیرید که سنتهاشون رو حفظ کردن!
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اون جواب میده تو غصه نخورررر. کلام اون یارو رو دریاب که عجب چرت و پرتی گفته
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    میلانی از پرده دری هم گذشته و به مرز ...
  • حسام ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    به نظر من اومدن این آدما اشکال نداره،بذارید بیان تا همه هم رو بشناسن .
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اين خانم چه كار داره به مقدسات و دشمن، تخصصش هنر هستش يا سياست، مسخره است اينها چرا ان قدر ياوه مى گويند، نمى توانند فيلم خوب بسازند توجيه مى سازند، بله جايزه مى گيرند چون ايرانى ها رو ان طور كه غربى ها مى خواهند نشون ميدن نه اون طور كه هستن، پس جايزه مى گيرند، بايد ديد مردم كشور خودشان، يعنى ايران چند درصد قبولشان دارند، به حساب مى ايند يا خير، اگر مردم نمى شناسندشان و قبولشان ندارند، سكوت و تعقل برايشان مناسب تر است.
  • علی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خاک بر سر این تهمینه میلانی.یه کارگردان بی مغز.توکه هیچی از اسلام نمیدونی چرا زر زر میکنی میلانی؟واقعا که خاک بر سرت تهمینه میلانی
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    بدون این حرفها این ها برای آمریکا مصرفی ندارند
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    آخه به تیات باز ادا باز کی گفته هنرمند این ها تیات باز هستند و کار دیگه هم بلد نیستند
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خدا این زن ...را از آبادانی ها دور نگهدارد
  • مهدی ص ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    این خانوم رسما تعطیله من نمیدونم ارگان های نظارتی چرا یه بار برای همیشه جلوشو نمیگیرند اون از فیلماش اینم از حرفاش
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    کی اینو دعوت می کنه؟ اگر دعوت می کنن برای مناظره و دو طرفه باشه.
  • اهوازی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خانم میلانی شما که مدعی دفاع از حقوق زنان هستید و مدغی هستید که فیلم سیاه وجود ندارد و به خارج هم زیاد سفر میکنید.خب فیلمی درباره زنان ایرانی که در بی بی سی و صدای آمریکا توسط همکاران مردشان مورد تجاوز و خشونت قرار گرفته اند بسازید.
  • bardia ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    آیا باید حرف درستو چون ممکنه غربیها از اون حرف خوششون بیاد نزذ ؟ نون یه عده در دشمن تراشیه ، واقعا خانم میلانی انسان باشعور و فهیمی است حرفاش حقه
  • وحید ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام سلام واحترام به همه عزیزان که دغدغه ایرای بودن و دارن ===لطفا ادمش نکنید==
  • سرباز ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    سرباز دشمن که شاخ و دم نداره ! باید دشمن رو ... انداخت جلو سگ
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    جواد خان محض اطلاعتان حیا، دشمن شناسی و مسئولیت اجتماعی در قبال یکدیگر همگی نص صریح قرآن هستند نه نظر سلیقه ای یک فرد
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اشتباه - شد
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    این نگاه و بیان آن در سطح رسانه ملی آخر ساده لوحی و بی خردی است.
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    متاسفم براش. حرف هاش ن ثابمیکنه که اتفاقا اگه یه عقده ای تو ایران داشته باشیم خود ایشونه و بس.
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    با کلمه آبرو مشکل داره
  • نرگس ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام مشرق جان یک بار جناب اقای طالب زاده در تلویزیون گفته بودند که شهید بهشتی و شهید مطهری چه تفکراتی راجع به رسانه داشتند و این که آن قدر منطق اسلام رفیع و بسیط است که در رسانه همه ی تفکرات حرفشان را بزنند و ما پاسخ بدهیم.اینجا کره شمالی نیست.یک تفکر،یک منطق.البته حقیقت یکی است لکن تا عقل ها به کمال نرسند نمی توان به زور به شخصی چیزی فهماند...
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    سخنی از یک خائن در حوزه فرهنگ
  • پسر ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    ننگ بر کسی که پول کشور خودش میخوره بعد توهینم میکنه!!!!!!!!!!!!!! اون چرا به مردم توهین کرده پس مشرق توهم توهین من منتشر کن
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    به این خانم بگوید یکی مثل داعش به خانه او حمله کند شوهرش او را مخفی نمی کند؟؟؟
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    متاسفانه عده ای از هنرمندنماها در اثر تقلید سطحی از ظواهر فرهنگ غرب دچار عارضه دو شخصیتی فرهنگی شدنده اند که در نهایت به شیزوفرنی باورهای فرهنگی منجر میشه و نتیجه اش هم اسیب رساندن به فرهنگ خودی است. این گونه افراد از بیماری خود آگاهی ندارند و نیاز به دستگری و معالجه دارند.
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    ایشون واقعا سطح استدلالشون در این سطحه یا عمدا اینجوری میگه؟ آخه مگه اینایی که تو تاریخ با هم جنگ کردند و دشمنی داشتند هیچکدوم به هم میگفتند حموم نرو یا مسواک نزن؟ چجوریاس قضیه؟
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    غیر از خط اول باهات خیلی موافقم. البته مشرق هم خیلی زحمت میکشه و نمونش همین خبر و درج این نظرات است.
  • گرشاسب ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    استاد کدوم توهین خانم میلانی راست میگه خوب اگه شماتوفکر این هستین که دشمنان تون سو استفاده میکنند. بجای اینکه دنبال این حرفا باشین و برای این که ابروتون نره دنبال حل و رفع و اموزش واگاهی دادن این مشکلات و بد بختیهای این مملکت و مردم باشین که ثانیه مشمارند.این جوری هم اتو دست دشمنانتون نمی دین اصلا کار فیلم سازها مثل خیلی از شغلها و افراد (مثل شغل شما)انتقاد و نقد و هشدار و اگاهی و اموزش دادن هستش....مشکل از خودتونه نه از دشمنان خیالی .تا که به جای اجرای دمکراسی و عمل به ان حرف فقط حرف استاد الان دهه شصت و هفتاد نیست.این طوری به خودتون ضربه می زنید.هر چند دیگه تقریبا دیر شده ولی هر چند راههای باز گشت زیاد هستند.به اندازه هر نفر.استاد........
  • سیما ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    مگر صدا و سیما مال باباته که اینجوری سوال میپرسی؟ عقده ای هم خودتی 0253
  • مجید ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    بابا تهمینه میلانی موضعش مشخصه، نیاز به تحلیل نداره. فقط از این تلویزیون بعید بود که این اعجوبه رو بازم بیاره
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعا شرم اوره برای صدا و سیما
  • درویش ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    اتفاقا دعوت از این افراد خوب است که هم آزادی اینان در کشور اثبات شود و حرفشان را بزنند و مردم م دلایل و نطق اینان را ببینند. اگر بی واسطه مردم ما به حرفهای این افرد گوش کنند ارزش سخنشان را خواهند سنجید.
  • aras ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    جالبه علنا به فیلمای آشغالشون که کمترین استانداردهای غربی رو نداره جایزه میدن بعد میگن تهمت نزنید ، دلار کجا بوده. تمام جوایزی که به این عده میدن همون دلارهاست دارن تشویقشون میکنن ، حالا که میبینن خیلی تابلو این جایزه ها خودشونو میزنن به کوچه علی چپ
  • حجت ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    یعنی اگه تلوزیون فیلم مستهجن همراه با نقدش بگذاره ایرادی نداره؟
  • حجت ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    گویند زنی پیش خیاط رفت و گفت لباس های من را چنین و چنان بدوز. خیاط گفت: اینی را که گفتی من نمی دانم. لباس معمولی ای می دوزم، هر جا رفتی بگو...
  • جواد ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    به حق این روز ها یه عقلی به ایشون بده
  • رضایی ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    این همه زن بچه رو دارن توی دنیا میشن اینا افسانه اس بنده ی خدا
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    با نظر کاپیتان مخالفم چون این حرف شما وقتی معنا دارد که طرف مقابلی هم در این برنامه بوده باشه که از ارزش ها دفاع کنه. این خانم به تنهایی هرچی خواسته یه طرفه گفته و رفته. کسی در همان برنامه با او بحث نکرده. اینه اشکال قضیه.
  • عمار ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    این هم نظر روشنفکر هاست دیگر . اینها زمانی از خواب غفلت بیدار میشوند که زیر چکمه های دشمن قرار بگیرند . احتمالا اینها واقعه اسب تروا را نیز دروغ میدانند و نیرنگ غربیها و اسلام ستیزی آنها و......
  • علی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    بزارید بیان حرفاشون رو بزنن،اصلا باید تلویزیون بره دنبالشون تا اینا بیان حرفاشون رو بزنن. تا زمانی که نفاق در نیارن و به صراحت حرفاشون رو بزنن باید اجازه داد حرف بزنن تا مشخص شه چی میگن. اگه نذاریم بیان حرف بزنن میگن ما چی بودیم چی هستیم
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    اونا هم نسبت به شما همچین حسی دارند
  • ایمان ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    مقصر همونهایی هستند که علی رغم دونستن سابقه درخشان ایشون .. باز اجازه میدن تو صدا و سیمای جمهوری اسلامی اون هم تو برنامه زنده حرف بزنه .. مطمئن باشید الان از خوشحالی با دمش داره گردو میشکونه ..
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    دلار و ویزا چه کارا که نمی کنه!!
  • مجتبی ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    خانم میلانی مهم نیست که من با نظرات شما موافقم یا نه ! مهم اینه که من به شما احترام می ذارم و تحمل گوش کردن به نظرات شما را دارم.
  • افشین تهران ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    ناشناس 15.57شما هم فکر میکنید که از نژاد برتر هستید مثل این خانم جاهل و بقیه مردم هم جیگر؟نه عزیزم هر حرف چرندی اونم برای چندمین بار ارزش شنیدن نداره اونم از طرف کسیکه بیشتر عمرش رو با پولی که از گرده همین مردم دراورده در امریکا خرج میکنه.
  • افشین تهران ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    دور بعدی حتما به این خانم اگه کاندید منطقه من باشه حتما رای میدم.الان خدا رو شکر که تنها مشکل زن ایرانی رفتن به مسابقات والیبال هست.حال ادم بهم میخوره از این نظرات فمنیستی که در زمان رضا شاه هم شکست خورد ولی چه فایده از رو که نمیرن.زن میتونه کار کنه ولی با حیا میتونه ورزش کنه ولی باحیا میتونه ......ولی با حیا که برای این خانم میلانی و شما مثل اینکه معنایی نداره.
  • افشین تهران ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    فکر میکنی اگه الان میخواست جوابتوبده چی میگفت؟باز یه چرندی همراه با اهانت به مردم تحویل میداد .
  • افشین تهران ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    مستر جواد امریکایی شما نیاز به برچسب نداری .اولا جناب متوهم بدان که وقتی در ایران نیستی پس اقلیت و اکثریتش رو هم نمیدونی و تمام اطلاعات تو خلاصه میشه به چندتا رسانه مقرض که دستشون برای این مردم رو هست و دوما اگه منظورت اینه که رای به ریاست جمهوری نشانه اقلیت و یا اکثریت هست بدان که مردم برای اینکه 100روزه وضع اقتصادیشون تغییر کنه بقولی یا حالا بیشتر رای دادن و انگیزه ای برای بی غیرتی و بی حیایی برای خودشون ایجاد نکردن که یکی مثل تو که به احتمال زیاد بهایی هم هستی بخوای سو استفاده کنی.حتی در قشر اصلاح طلب هم ما ادم بی غیرت نداریم و در جامعه باید جوری زندگی کرد که اکثریت جامعه اونو بپسندن و در جامعه ایران که اکثریتش مسلمان هستند این قوانین بر اساس اسلام هست البته با احترام به باقی ادیان که فرقه های ظاله ای چون بهاییت که زاده انگلیس و صهیونیست هست در اون جایی ندارن.البته در همون امریکا هم فرقه ها جایی ندارن حتما داستان اون فرقه ای که در امریکا در داخل یک ساختمان زنده زنده سوزانده شدن رو شنیدی ؟مردم ایران با هرچیزی که کنار بیان با بی غیرتی و بی حیایی و دین زدایی کنار نمیان و این ربطی به سیاست نداره و اکثریت هم یه عده خوشگذرون بالا شهری نیستن .این نظری که شما دادی بیشتر به درد جنگل میخوره که هرکی هر کاری خواست بکنه و هرچی خواست بگه اسمش رو هم بزاره ازادی.در ضمن اکثریت و اقلیت رو اقای 1ملیون ساله در منفی هایی که گرفتی میتونی ببینی.
  • خورشید ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    مغرب جان تو مختاری در اینکه خانواده ات رو نمایشگاه جامعه کنی ولی لطفا فقط برای خودت و خواهر و مادر خودت این نسخه رابپیچ و دیگه به شعور جامعه توهین نکن و بیسواد و عقبموند فرضشون نکن
  • افشین تهران ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    غیر ارزشی نه عزیزم ضد ارزشی درستشه.اما این حرفهایی که گفته چندان ناراحت کننده هم نیست چراکه فقط تعداد معدودی از همپالگیهای ایشون خوششون میاد و بقیه جز نثار .......کاری نمیکنند.
  • افشین تهران ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    خائن روشنفکر !!بعدی کیست؟
  • افشین تهران ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    بله ولی درستش اینه که یکی باشه جواب این منحرفین رو بده و مردم ببینن و خودشون قضاوت کنن نه اینکه تا یک تریبون گیرشون میاد هر جفنگی رو بگن و ادعای فهم و شعور هم بکنن.
  • افشین تهران ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    مشرق عزیز چاپ اینگونه کامنتها که توهین به جمع هست کار درستی نیست حتی اگر بخواهید که نشان دهید طرف مقابل فاقد هرگونه شعور و تربیت خانودگی هست.حتی اگر بخواهید نشاندهید که طرف در طویله بزرگ شده و یا بویی از انسانیت و بهره ای از عقل و شعور انهم در سطح پایینی نبرده .
  • افشین تهران ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    عزیز جان توهین که فقط فحش خواهر و مادر نیست که شما درکش نمیکنی.یعنی مردم ایران مسواک نمیزنن و یا اینهمه شهید بدون وجود دشمن از دنیا رفتن و یا اونهایی که حجاب دارن عقب افتاده هستن و مرداشون اونا رو قایم کردن و .....اینا همش توهینه اونم به جامعه ای که اکثریتشون بر پایه دین و حیا و حجاب زندگی میکنن و اعتقاد دارن.
  • ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    تو همون آمريکای عزيز تون هم که نميزارن هر فيلمی ساخته بشه و پخش بشه با يه سرچ ساده اينو متوجه ميشی شماها که انقدر ايران باستان ايران باستان ميکنين ، حالا چرا حفظ سنت ها رو عقب موندگی ميدونين کی گفته مدرنيته اينه که لخت بشی و تو خيابون راه بری ؟ خانوم ميلانی اگه دشمنی آمريکا و انگليس تو صد سال پيش نبود الان بايد اونا برا اومدن به ايران صف می کشيدن و و و
  • محسن ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    بابا دیگه هر خزنده و موجود زنده ای هم می دونه کنگره امریکا سالانه چقدر هزینه مقابله با ایران می کنه اون وقت این بابا میگه مگه بیکارن به ما فکر کنن ! از عطاران پرسیدن اگه بازیگر نمیشدی چیکاره میشدی گفت دزد . به نظر شما خانوم میلانی اگه فیلمساز نمیشد چیکاره میشد؟
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    چرا پای سپاه رو وسط می کشید؟! تقصیر از آقای ضرغامی است که کلا وا داده
  • رها ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام خانم میلانی شما حق نداری افکاری که بارها مورد طرد واقع شده را دوباره از رسانه ملی عنوان کنی.شما که اینقدر دست وپا میزنی همه چیز را وارونه جلوه بدین اگر مصداق دشمن نباشی ،احتمالا کج فهمید.در خونتون وکیف پولتون را باز بذارید دشمن نداریم ....
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    خانم میلانی اگر آمریکا دشمن نیست ، پس چرا امثال سید محمود موسوی در لس آنجلس را اینطوری می کشند؟ http://rajanews.com/detail.asp?id=209008
  • شاپرک ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    من موندم چی بگم یعنی از اون جماعت چند ده هزار نفری سانسورچی همشون شبا میخوابند
  • سرباز2 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    باشه تو راست ميگي وقتي زير پوتين دشمن از خواب بيدار شدي و لگدمال اونموقع ميفهمي افسانه اس يا پروانه ،البته اينها اونجور مواقع بليتاي كاناداشون رزرو و د برو كه رفتيم هستند. تو تقصير نداري ،اصلا تقصير نداري وقتي تو و امثال تو از بودجه مملكت (اسلامي) و امكاناتش بيشتر و بهتر از جانبازان و خانواده شهدا بهره منديد اين حرفارو هم بايد بزني. وزير فرهنگ و ارشاد تحويل بگير. اين آدم مجوز اخلاقي نداره چطور مجوز كار ميگيره
  • محمدمهدی ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    برنامه اش رو دیدم. این بنده خدا مشکل اعتقادی نداره. بیخود تهمت نزنید بهش... اساسا مشکل روانی داشت. به دیوانه که حرجی نیست.
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    به نظر من این زن عقده ای هست
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    شاید خیلی از چیزهای خوب مورد سواستفاده قرار یگیره
  • منوچهر ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    وقتی که فعالترین دانشجوی خودم رو میبینم که امروز با تلفیق مفاهیمی مثل دموکراسی ،آزادی و... مطالب مخالف دین و فطرت انسان را اراده میکند و صحبتهایی از قبیل اظهارات این خانم را میخوانم ناخودآگاه از اینکه دموکراسی ،آزادی بیان وحقوق بشر به این راحتی مستمسک اغراض بیمارگونه افراد میشوند به این فکر میکنم که این مفاهیم قشنگ امروزه کارکرد ماهوی خودشون درتعالی انسان را ازدست داده وتبدیل شده اند به مصداق بارز (کلام حق یراد بها الباطل)
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    برنامه هفت قطع بشه خانم میلانی ممنوع الکار و تصویر بشه لطفا به رقه سوریه یا الانبار عراق اعزام اش کنید تا بره پیش دوستانش اینها دشمن نیستن که دوستای خانم میلانی هستند
  • صیاد ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    دشمن افسانه نیست! آمریکا است. ذوستان لطفا در خصوص این مطلب در وبلاگhttp://politicalmasir.blogfa.com/ نظر دهید.با تشکر
  • علی ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    یکی به این زنیکه بگه تو که مثلا فیلم ساز بی طرف هستی وفقط فیلم میسازی یه فیلم در باره یکی از دانشمندای هسته ای بساز ببینم کی میخواد بهت جایزه اسکار بده بد بخت....یعنی واقعا اینا کارگردان سینما هستن وای بر این سینما
  • سیستانی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    ازخانم میلانی تقاضامیکنم فقط کمی واندکی ازفضایی که درحال حاضرباان روبروهستند،فاصله بگیرندوسعی نمایندعمق دشمنی سی وچندساله علیه ملتی که فقط خواستنداززیریوغ استعماردربیایند،رادرک کنند!اگرایشان نیم نگاهی به نوع مراودات برخی ازهمسایه های خودمان باکشوری چون امریکا داشته باشند،قطعادلشان نمی خواهدکه اقابالاسرداشته باشیم!دردنیای امروز ابرقدرت ها سرزمین دیگرملتهاراتبدیل به حیات خلوت خودشان کرده اند!بهای این خریداری،درارسال بی قیدوشرط تمام ابزارخوش گذرانی ورفاه زندگی پرداخت شده است!انقدرخوشی بوجوداورده اندکه حتی احساس هم نمیکنندزندانی بیگانگان شده اندتاثروت مملکتشان بدون دردسرابه کام ابرقدرتهابرود!
  • امین ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    جناب مشرق من فکر میکنم هر کسی حق دارد تریبون داشته باشد اما فقط در تخصص خودش باید اظهار نظر کند متاسفانه کشور ما طوری شده است که هر کسی با تخصص و بی تخصص در هر زمینه ای مخصوصا دین و فرهنگ ابراز نظر می کند خانم میلانی در مورد فیلم و فیلم سازی نظر بدهد مشکلی نیست اما حق ندارد در مورد مسائل تخصصی دین و فرهنگ ابراز نظر کند
  • محمد ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام. نه حذف این افراد و نه میدان دادن بیش از حد. تمام حرف من همینه. بهترین حرکت در رسانه ملی مناظره و مطرح شدن تمام صحبتهاست. اگر یکی مثل حسن عباسی و یا دیگر اندیشمندان متدین و سر زبون دار ،مقابل این افراد بشینند و مناظره ای تمام عیار شکل بگیره ، اونوقته که امثال خانم میلانی متوجه خواهند شد که اگر بخواهد وارد مسایل عقیدتی و ارزشی و امنیتی و فلسفی و تاریخی و استراتژیکی و ... بشود ، در اخر اوست که رمقی برایش نخواهد بود. پس خانم فیلمساز محترم ،برو فیلمت رو بساز که عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...
  • حسین 1400 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    خیلی جالبه که از نظر امثال شما و خانم میلانی نقد نظراتتون یعنی اجبار به تغییر عقیده! در صورتی که مقاله بالا عین نقده! نه تنها توهینی نکرده بلکه داره خیلی نرم جواب انتقاداتش رو با مثالهایی از زندگی حضرت زهرا میده و نظرش رو درباره شخص تهمینه میلانی و هم فکرای ایشون بیان میکنه. البته فکر کنم منظور شما از نقد همون درک کردن پیام انتخابات 24 خرداد باشه! کامنت دومتون که مخالفین خودتون رو اقلیت فرض کردین کاملا گواه بر اینه!
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    سخن مخالف. نه توهین و تحقیر
  • حسین ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    تو رو خدا نگاه کن ببین چی ادای روشنفکرارو درمیاره بی بته
  • مریم ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    میلانی هم یکی مثل صدها تای دیگه که واقعا از درون توخالی هستن و هرگز به دل نمیشینن چون فهم عمیق از اسلام و قرآن ندارن. هر آدم بیعقل و بیدینی اگه بیاد بشینه کتب تاریخی و جنگها و بدبختی ها رو بخونه و تفکر کنه میتونه بفهمه حرفهای میلانی از کجا آب میخوره. خداییش فیلمای به اصطلاح اجتماعی اینا کجاش عمقی و ماندگار شده؟ توخالی همینه دیگه. میلانی اگه عقل داشت حرف مفت نمیزد.
  • حسینی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    شما که تحمل شنیدن نظرات دیگران را نداری و حتما ادعاتم میشه اول آداب سخن گفتن رو یاد بگیرآقای....
  • سعيد ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    من از صدا و سيما گلايه دارم که هر کسى رو اجازه ميده بياد نظر شخصى خودشو بگه بابا يه نگاهى به دورو برتون بندازيد
  • رضاکرامت ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    با سلام این خانمه مثل اینکه واقعاً خودش را به ندانستن زده یا اینکه می خواهد حساسیت جامعه را باز هم محک بزند ای خانمه حدود سی و شش ساله که دشمنان ما اعم از آمریکا و اسرائیل و منافقین و انگلیس و ... بر علیه ما فعالیت می کنند و خودشان هم بر این کارها اعتراف دارند باز هم می گوئید دشمن وجود ندارد برای شما بسیار متاسفم که ادعای روشنفکری هم دارید و خود را مضحکه همین دشمنان کرده اید باشد تا از خواب خرگوشی بیدار شوید انشاألله سلام بر حسین ع
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    آرمانشهر امثال خانم میلانی آنجاییست که زن میشود اعتبار تبلیغات تلوزیونی.که زن آنقدر برهنه میشود که مرد دلش می خواهد.آنجا که زن میشود کالا می شود برده جنسی برای عقده گشایی و در نهایت اسمش میشود برابری جنسیتی... به راستی باید از خانم میلانی سوال کرد که آزادی زن را در چه میبینند و آیا زنی که با کمال عفت در عرصه عمومی ظاهر میشود نمیتواند دانشمند باشد؟نمیتواند درس بخواند نمی تواند پیشرفت کند؟ پیشنهاد من به خانم میلانی این است که به جای صرف کردن وقتشان جلوی ماهواره یا در کوچه و خیابانهای منهتن و ... به میان مردم خودمان بیایند تا بیشتر درکشان کنند. وشاید بعد از دیدن خیلی از مشکلات کنونی جامعه پی ببرند که حداقل نیمی از این مشکلات بر گردن همان دشمن فرضی است که 35 سال است کشور مارا محاصره کرده و از هیچ فشاری بر ما و مردمان فروگذار نکرده. شاید آنوقت فهمیدید که روشنفکری تیغ کشیدن بی پروا به این سو و آنسو و برزبان راندن مطالب بی پروا و بدون مدرک نیست بلکه اندیشیدن به این جمله است که چرا یک ملت 35 سال فقط و فقط به بهانه ی انقلاب شان و عقایدشان باید زیر سنگینترین تحریمها و وحشیگری های هم فکران غربیتان باشد!!!
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    آرمانشهر امثال خانم میلانی آنجاییست که زن میشود اعتبار تبلیغات تلوزیونی.که زن آنقدر برهنه میشود که مرد دلش می خواهد.آنجا که زن میشود کالا می شود برده جنسی برای عقده گشایی و در نهایت اسمش میشود برابری جنسیتی... به راستی باید از خانم میلانی سوال کرد که آزادی زن را در چه میبینند و آیا زنی که با کمال عفت در عرصه عمومی ظاهر میشود نمیتواند دانشمند باشد؟نمیتواند درس بخواند نمی تواند پیشرفت کند؟ پیشنهاد من به خانم میلانی این است که به جای صرف کردن وقتشان جلوی ماهواره یا در کوچه و خیابانهای منهتن و ... به میان مردم خودمان بیایند تا بیشتر درکشان کنند. وشاید بعد از دیدن خیلی از مشکلات کنونی جامعه پی ببرند که حداقل نیمی از این مشکلات بر گردن همان دشمن فرضی است که 35 سال است کشور مارا محاصره کرده و از هیچ فشاری بر ما و مردمان فروگذار نکرده. شاید آنوقت فهمیدید که روشنفکری تیغ کشیدن بی پروا به این سو و آنسو و برزبان راندن مطالب بی پروا و بدون مدرک نیست بلکه اندیشیدن به این جمله است که چرا یک ملت 35 سال فقط و فقط به بهانه ی انقلاب شان و عقایدشان باید زیر سنگینترین تحریمها و وحشیگری های هم فکران غربیتان باشد!!!
  • barbod ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    فمینیست در واقع به موجودی بیمار گفته میشود که چون در طول زمان همیشه درجه دو حساب شده و میشود ، دچار عقده های خود کم بینی شدید شده و سعی در سرپوش گذاری به این عقده های اجتماعی و فردی خود دارد ، بنا بر این صحبتهایی رو بر زبان میراند که شاید بتواند خودش را طور دیگری که هزگز نیست معرّفی نماید و خودی نشان دهد و از آنجا که صحبتها همیشه از درون بیمار گونه تراوش میکند ، اینگونه به خود گل میزند...! بزرگی میگفت ، تو که حرف زدن بلد نیستی ، حرف نزدن هم بلد نیستی ؟ شاید اگر سکوت کنی بیشتر بتوانی بخشی از درون بیمارت رو پوشش بدی و نگذاری شهرۀ عام و خاصّ بشی .
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    تهمینه میلانی خودش تهاجم فرهنگیه !
  • محمودی ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    1 0
    متاسفیم از نبود نظارت بر رسانه ملی که به راحتی تریبون این رسانه را در اختیار افراد معلوم الحال می گذارند تا به آسانی اعتقاداتی راکه این همه پایش خون ریخته شده ، به سخره بگیرد.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    شنفتن حقیقت تلخه!
  • ناشناس ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    این جمله خانم بد جور من را تحت تاثیر گذاشت (من با آبرو مشکل دارم)،فکر کنم واقعا این خانم با این جمله مشکل داره واقعا مشکل داره
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    از یه فمینیست عقده ای چه انتظار؟؟!!!
  • ناشناس ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین والمفسدین فی الارض
  • علی همت جو ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    تا یکنفر حرفی میزند توهین فرض گرفته و اعتقادات را نشانه میگیرید مداحان که با با بکار بردن الفاظ محرم را نشانه گرفتند نمیگویید خانم میلانی فرزند این کشور هست برای بیگانه سخن نمیگوید
  • ناشناس ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    انشاءالله خداوند به خانم میلانی شفای عاجل عنایت فرماید.
  • جان گیر ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر فریب خوردگان غربی که خودشان را روشن فکر می نامند و بدبختی این ملت در طول تاریخ بدست این فریب خوردگان بوده است.چه بگویم که این دل پر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
  • ناشناس ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    یکی نیست بهش بگه اگر به شما جایزه میدهند بخاطر وطن فروشی و سیاه نمایی درباره ایران است .
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    از زنی که به برخواستن از قبر اعتقادی ندارد بیش از این انتظاری نیست . ایشان جاده صاف کن منش و روش و سبک و طریقه سکولار می باشد و بر اساس اسلام کسانی که به برخواستن از قبر اعتقادی ندارند کافر می باشد. من همین جا اعلام می کنم اگر ایشان به قرآن و برخواستن از قب در روز قیامت اعتقاد دارند اعلام کنند تا از سر خیر خواهی برایش یگویم تا کجای عقاید سطح نگرش ایشان برا به سمت کعبه نبرده و بسمت ناکجا اباد سوق داده است. خداوند هدایت می نماید انان را که خواهان هدایت الهی هستند.
  • علی ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    اگر حرف هایش از مصرف مواد مخدر نبود ، بلاشک دیوانه است
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    مثل ابو موسی اشعری حرف می زنه
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    از صدا وسیما چه انتظاری دارید وقتی یک مشت آدم ....و.....و......رو دعوت میکنه خودتون نقطه چین رو پر کنید
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    اگر قرن اینقدر در هویت و ماهیت انسان موثر است پس در قرن 21 غذا نخورید. نفس نکشید . نخوابید و... چون این کارها مال هزاران سال پیش است !!!
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    اصلا این یارو عددی نیست که بیاد و در این مورد نظر بده... ایشون با مشکلات زنانگی اش درگیره ولی این مسائل آدم عاقل و باسواد می خواد نه کسیکه عمرش رو به... گذرونده.
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    نه خیر اصلح طلبان کلا تهی مغزن و اختصاص به این بیچاره نداره...
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    1 0
    کی بود کی بود من نبودم...
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    درود...
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    شما هرکدوم از خودتونو هزارتا حساب می کنید که در هر جمعی خودتون رو اکثریت به حساب می آورید؟!!!
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    تفو به اون پرچم که کنار اسمته جواد...
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    چه ربطی به سپاه داره؟ هزارتا دستگاه نظارتی و فرهنگی داریم...
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    به جاى اين ادمهاى مفسد و نادان بهتر است چهار تا روشنفكر حسابى بيايند حرف بزنند كه به رشد علمى مردم كمك كنند، اخه مردم از اينا چى ببينند، فكر مى كنيد مردم اينا رو نمى شناسند، فقط ذهن مردم رو به يك سرى مزخرف تكرارى مشغول مى كنند.
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    بابا اینقد اینو بزرگ نکنید، یه چیز ی از روی نادانی میگه ، اصن در اون حد نیست که مطلبی دربارش بنویسید
  • نام ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    دو تا فیلم ساخته فکر کرده کی هست.
  • سروش ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    دشمن بی کار نیست به شما جایزه بده!!! بی نوا این دستمزدته برای اینکه این اراجیف رو ببافی و توی یک برنامه زنده توی فمنیست از قول اربابات بگی نه جنایتی بوده و نه جنایتی صورت گرفته؟؟؟!!!! مثل یک آدم بی خاصیت نوکر صفت سرت رو بکنی زیر برف پول و جایزت رو بگیری و نه حرف خودت بلکه حرف اونها رو بزنی بالخره اونها خر نیستند که بی خودی جایزه بدند تیر و گلوله و بمبشون مال شهید مطهری و دانشجویان و دانش آموزان با یصیرت و غیزتمند جایزه نوبل و کن و غیره هم مال امسال شما بالاخره باید فرقی بین آدم با بصیرت و بی بصیرت باشه یا نه. کسی که اینقدر اینقققققققققدر نادان باشه اهداف دشمن رو از پرداخت جوایز این چنینی نفهمه همون بهتر توی لجنزاری که دشمن براش ساخته بمیره. ای اهل کوفه جایزت صدای جیرینگ جیرینک طلاهای معاویه رو می ده بد جوری زرق و برق جایزه اربابات کورت کرده که از خون شهدای هسته ای به این سادگی عبور کردی؟
  • فراستی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    الان شما به لحن خانم توجه کن! مردم هرچی چیزی نگن اینها وقاحت رو از سر میگزرانند
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    کدوم هنر؟؟؟ اینا اگر هنرمندن من هم پروفسور مکانیک بابا اینا یه سری منبع صوتی هستند که سیمشون به اسراییل و امریکا و انگلیس وصله
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    ایشون شوشه میزنه ((شیشه))
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    شما گوشت رو باز کن یه نمونه بگم بله گذشته ها گذشته حتی هولوکاست هولوکاستی که در موردش تحقیق کردن در بهترین حالت زندان داره و در حالت عادی مگ های به ظاهر معمولی بشنو امریکا بمب اتم داره ولی مارو منع میکنه اوباما بچه هاش رو از دسترسی به فیسبوک و توییتر منع کرده ولی هزاران فیلترشکن رایگان واسه ما مسلمان ها ارائه میکنند تا بریم قیس بوق
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    کرسی آزاد اندیشی برای ایراد استدلال منطقی ایجاد میشه نه برای اراجیف یه آدم پاکباخته مدعی
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    من به نظر این خانوم کار ندارم ولی از جمیع نظرات طرف مقابل استنتاج می‌شود طرفداران حجاب ترجیح میدهند بجای استدلال با فحاشی و تهمت بحث کنند. شما این نوشته‌ها را از بالا تا پایین بخوان تا متوجه بشی چرا ما هیچ دستاورد اخلاقی برای دنیا نداریم. مشرق چاپ کن اگر مردی.
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    انتولکتوئل!!! Intellectual تلفظ فرانسویش که در فارسی رایجه، میشه : انتلکتوئل تلفظ انگلیسیش هم : اینتلکچوآل خداییش مجبوری لیسانس به بالا حرف بزنی؟ کتک میخوای؟
  • دانشجو ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    بعنوان يك بانوي ولايتمدار كه داراي مدرك كارشناسي ارشد هستم متاسفم براي زني كه نه تنها دين اسلام را درك نكرده بلكه حياي و متانت بانوان ايراني را نيز مضحكه بي سوادي خود قرار داده است.
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    سینما ایران اگه چهارتا مغز جلبکی(! ! !) مثه ایشون نداشت که وضعیتش این نبود !
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    به نظر می رسید هنرمندی فقط تو عریان شدن و روابط نامشروع و خشونت افسارگسیخته و تخریب خانواده است، ظاهرا هنر تعریف گسترده تری داره که شامل ندیدن و نشنیدن و خوندن شعر همه چی آرومه هم می شه ... احتمالا ایشون آدرس کره زمین رو هم گم کرده و جای دیگه ای زندگی می کنن
  • داریوشامجدی ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    بابا خارجی ها می دانند بچه کسی جایزه بدهند والان ان گروه با فرمایشات ایشان شاد شد گه جایزه بدست کسی داده شد که لیاقت دارد
  • ب ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    درسته دوست عزیز و در ضمن کار را که به دست این جنس که خیلی خیلی ادعا هم داره بدید نتیجه همین میشه ! حیف امکانات این مملکت و این مردم مظلوم که اینطور بی لیاقت های نادانی را رشد دهد
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    حرف حق .... واسلاما یعنی نان ما میره نگی ها
  • حقیقت ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    مشرق سلام. چند تا نطر رو خوندم .عجیبه که این همه خانم..خانم به این بستین. این زن معلوم الحال کلمه زن هم براش زیاده..بااین چردیاتش به مسئولین هم توهین کرده .منتظر ادب کردن ایشون هستیم.
  • کوروش ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    حاتمی کیا حرف مفت زیاد میزنه
  • شایان ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    قدرت تفکرش مشکل داره. منطقی پشت حرفاش نیست. مشخصه سطح فهمش پایینه و مغزش له له
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    آب که سربالا بره، میلانیم ابوعطا میخونه! آقای جنتی تحویل بگیر
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    جواد وی پی ان یادت رفت تابلو شد ایرانی
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    بتظرم خوبه امثال این یارو بیان و حرف بزنن تا درس عبری بشه واسه بقیه تا مثل این خل نشن
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    تو اول فیلتر شکنت رو خاموش کن ، بعد حرص بخور
  • یکی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    حتی افرادی با کم‌ترین درجه هوشی نیز می‌دانند این روزها ایران در یک جنگ نابرابر گسترده قرار دارد؛ «افسانه خواندن» دشمن و منکر شدن دشمن، حرف ساده لوحانه ای بود که خانم کارگردان با اعتماد به نفسی عجیب در رسانه ملی از آن سخن گفت
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    با خودت بودی دیگه!؟
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    غرب زده های زمان خود را بشناسید
  • ناشتا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    راست میگه کسیکه یک پاش تو امریکاست و نونشو ما میدیم برا اونا نگهبانی میده براش سخته به دوستش بگیم دشمن .
  • ايبولا ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اگر يك خانم نظر داد بايد به نظرياتشً احترام گذاشت و يك جوابمحترمانه براش نوشت ،احساسى نظر دادن روش بيخردان است ،
  • عابس ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اینهم یک سیاست سینماییه تاخانم ازاربابش جایزه اسکار بگیره .
  • کامیون ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    ایشون از خون شهدا و از مادران شهدا خجالت نمیکشن؟ادعای روشنفکری هم میکنه بهتره راجع به مسایلی که صلاحیت وعلم نداره صحبت نکنن
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    نمیدونم دلار میگیره یا نه. فقط خدا میدونه. تهمت نمیزنم.اما این رو میدونم که کاملا چرت و پرت گفته و شکی ندارم روشنفکریش زده بالا
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خب بنظرم من چون این افراد مشکلاتی ندارند و شب و روز فیلم هایی میبینن که تا اتاق خواب هم فیلمبرداری میکنند اون روح ایمان از دلشون بیرون رفته و شیطان بر افکارشان مسلط شده. از دلایلش ضعف مطالعات و درک مسائل دینی و سیاسیه
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خیلی هم درست گفته. تو این زمونه زن ها جز مدرک گرفتن و بدنسازی رفتن و پز شغل و ماشین چی دارن؟شوهر هم وسیله فراهم کردن پول و بستن زبان دیگرانه
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    گفت دیگه. مشکل جدی داره
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    یه انمیشن هست که چند تا گاو کنار جوی هستند و تمساح رو با چوب اشتباه میگیرند دیدی؟بعضیا دشمن جلوی صورتشونه اما....
  • آنتی دجال ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خب باید دید خوراک فکری این ضعیفه ی دهن دریده چیه از کیه؟ اگر این حرفا رو بلغور کرده خدا ازش نگذره بحرمت سیدالشهداء
  • مهدی مرادیفر ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    این ها در فیلم هایشان سکس کم دارند برای فروش بهتر... واگر این کمبود برطرف بشه ایران برایشان بهشت میشه کاش میلانی میگفت که چند ازدواج داشته ودلیل ازدواج های ناموفقش چی بوده
  • پاسخ به آقا محمد ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    برادر عزیزم که مسما هستی به نام زیبای محمد شما درست میفرمایی ، تهمت زدن نه تنها خوب نیست ، بلکه از حق الناسه . انسان تا چیزیو مطمئن نیست نباید به دیگران نسبت بده. اما در طول تاریخ این مملکت زیاد بودن کسانیکه سنگ آمریکا و انگلیس و کلا غربیها رو به سینه زدن و بعدها کاشف به عمل اومده که طرف یا مزدور اونا بوده ، یا دلبسته و شیفته اونا بوده ،یا خائن به کشورش بوده. بنده در مورد خانم میلانی اصلا همچین قضاوتی ندارم ، اما هرکسیکه دلش برای کشورش میتپه و وابسه به اونور آب نیست ، باید جوری حرف بزنه که این ذهنیت که نکنه اونهم وابسته و یا خدای نکرده مزدور باشه، برای دیگران ایجاد نشه . حرفهای خانم میلانی متاسفانه از جنس و رنگ حرفهای کسانیه که با نا آگاهی و عدم اطلاع ، جوری حرف میزنن که باب میل همون غربیهاست.
  • ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    بی خیال نظرهرکس
  • mehdi ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    درودبرکارگردان فهیم مملکت ک حرف دل مرمازدند،شماها ک دیگه تلویزیون رادیو،خبرگذاری، روزنامه هت دستتونه،ببین با ده دقیقه صحبتای این بانوی بزرگ چ جوری اتیش گرفتیدا،دمش گرم
  • علي ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اميدوارم كمي فهم و معرفت دين خدا به او عطا نمايد.
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    ای دوستانی که در این صحیفه مشرقیه کامنت می نگارید، پرسشی دارم، چند یک از شمایان فیلم سازی بلدید؟ و سوال مهمتر .. چرا شما اینکاره نیستید تا هر کس و ناکسی نتونه هرچه دلش می خواد بار ما کنه؟؟؟ ببینم شما کی احساس تکلیف یا وظیفه یا هر چیز دیگر می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • هموطن ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    آقا جواد عزیز قرار نیست هر کی هر عقیده ای داره از تریبونی که در اختیارش گذاشتن سواستفاده کنه و سعی کنه عقاید پوسیدشو به بقیه القا کنه،اونم یک آدم مثلا فرهنگی یک قلم وقتی ایشون می فرمایند تهاجم فرهنگ غرب افسانه است پس تهاجم فرهنگی که 20 ساله رهبر این مملکت داد میزنه یعنی کشک،پس این همه شبکه ماهواره ای فارسی زبان با مدیریت یهود عاشق چشم و ابروی ایرانی هان،پس بودجه های هنگفتی که هالیوود برای فیلم های ضداسلامی و ضدایرانی هزینه میکنه همش از سر خیرخواهیه؟!!!! و صدها مورد دیگه حرفای خانوم میلانی واقعا بچگانست شایدم مغرضانه...
  • رضا ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    به نظرت اين زنه چه جوري مي خواد اون دنيا جوتب بده!!!!!
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اصلا از فيلماش خوشم نمياد - همش خنگ بازيه
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خداییش حرفاش درسته . مثالهاشم خوبه . لااقل از حرف های ده نمکی که تقریبا یک شبکه کامل رو بهش دادن و فیلم های ضد ارزشی هم میسازه هم درستتر میگه هم بهتر فیلم میسازه .هر چند با توجه به محتوای پیام های بالا ظاهرا نظرات مخالف رونمی زنید
  • رضا ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    واقعا متاسفم. برای شما مخالفان که اتفاقا تریبونهای مختلف دائم دستتونه از صحبتهای یک کارگردان اونم در عرض چند دقیقه میریزید به هم.با آزادی بیان یعنی اینکه هرکس بتونه در چارچوب قانون نظرش را بگه. اینجا که همه در صدا و سیما یه چیز میگن اونم با فیلترهایی که شما میخواین. حالا سالی چند سالی یکنفرم حرف شما رو نزنه.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد ...اراجیف این خانم ب مزاق امسال خودش شاید خوش بیاد ولی تا وقتی دلار برسه اگر نرسه این خانم هم مهره سوخته است حالا مجیز خوردنش جای خود
  • دومان ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    پیازهم میگه منم میوه هستم توبروخودتوجمع کن کاری باعزای مانداشته باش اصلا توکی هستی براماتصمیم بگیری
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    مشرق جان حالت خوبه !!! نظر ماها که ميايم از اسلام دفاع ميکنيم و اونم بدون فحش و توهين و منتشر نميکنی !!! حتمأ بايد مثل اين ... باشيم که هم تلوزيون و هم شما نظرمونو پخش کنيد !
  • محمد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    کاش ذره ای از عشق شما به رهبری را من داشتم
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    کاشکی یکم مطالعات و درک بعضی از به اصطلاح هنرمندان بیشتر باشه....کاشکی!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    باشه ایندفعه جایزه می دیم به ده نمکی!
  • اقای مو فرفری ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خانم میلانی دیگه کیه؟؟؟؟؟؟ طرفدار اینتر میلان یا اث میلان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ارد ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    متاسفم واقعا" بابا اگه میلانی مرتد باشه فیمینیست باشه جاهل سیاسی باشه این همه توهین کننده ی مدعی مسلمونی ............... نوبره وا... اخه حضرات فرق شما با داعش چیه اگه میخواین اینجوری با مخالف راه بیاین پس مذاکره و گفتگو تو سیستم شما کجا رفته ؟ یعنی اسلام هیچ جایی با گفتگو پیروز نشده ؟ یا ما سوادشو نداریم با گفتگو طرفو متقاعد کنیم ؟ کاشکی همه مسلمون واقعی بودیم نه ........
  • ناشناس ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خانم میلانی،دشمن افسانه نیست،بلکه شما در افسانه ها سیر می کنید.
  • ناشناس ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    واقعیات زندگی رو بدون داشتن تعصبات جاهلانه قبول کنیم بزارید عقل جای خودش رودر زندگی روزمره پیدا کنه آیا کارهایی که انجام میدیم ویا افکار و اعتقاداتمون عقلانیه اگر خوب فکر کنیم میفهمیم کی راست میگه
  • حقیقت ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    معمو لا به این طور مسائل ورود نمیکنم اما جهت تنویر ذهن هموطنان این زن در یک جمعی گفت بیشتر مردم خشکه مقدسند وچیزهای دیگه که گفتنش صحیح نیست .خود شیفته رو هم قبلا کسی نمیشناخت ..تحمل کنین این هم تابلو میشه
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    عقده ای اون ابلهی ست که همه مردم ایران را عقده ای می خواند.
  • یحیی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    من فقط موندم چرا اینقدر اصرار به برهنه کردن زنان دارند . چرا
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اگه نظرش بی احترامی باشه چی ؟؟ "اگر"ه جیدیدی نداری ؟
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    شما عقل رو با دنیا پرتسی اشتباه گرفتی عزیز عقل به مرگ و بعد از مرگ هم فکر می کنه و میگه برای بعد از اون چه برنامه هایی داریی؟ ولی هوس و دنیا پرستی میگه اینها همش خرافاته بزار حال کنیم فعلا!..
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    دمش گرم حرف حق زده
  • جمشید جم ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    این بنده خدا تقصیری نداره که،تهاجم فرهنگی تا عمق وجودش نفوذ کرده و مغزش رو فاسد کرده و خودش خبر نداره واسه همینه که این همه مهملات گفته! خدا شفاش بده بر آمریکا و آمریکایی پرست لعنت
  • لرستان ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    تو فرهنگ ما زنها دوش به دوش مردان با دشمن میجنگند مخفی نمیشند ای کاش جنگ را میدیدی
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    بهترین حرکت رو برنامه ی خنده بازار اون وقتی که پخش میشد کرد به شوخی ( ولی به نظرم خیلی بجا ) بجای اسمش تهمینه میلانی میکفت سهمیه گیلانی این خانم یه فیمینیست به نظرم ضد دینه ..... هستش.
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    بچه های اسمان رو کی ساخته؟ نکنه مجیدی رو هم اصلاح طلب حساب میکنی؟
  • ناشناس ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خانم میلانی فکر کنم شما تو بیست،سی سال گذشته روی کره زمین نبودید و خبر ندارید،شاید توکره مریخ زندگی می کردید.
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    رحیم ... !!!!!
  • محمد ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    من موافق حرفهای خانم میلانی نیستم. اصلا به چه حقی به خودش اجازه میده که در مورد زنان ایرانی اینگونه صحبت کند. به چه حقی میگوید ما دشمن نداریم پس اون کشورهای که صدام حسین را تشویق و وادار به هشت سال جنگ با ایران کرد ند چی اند . بله ما مرزنشینان که هشت سال آواره کوه بیابان بودیم ما که هشت سال زیر بمباران دشمن بودیم ما که خیلی از عزیزانمان شهید شدند خوب درک میکنیم که دشمنانمان کیا هستند خانم میلانی که در رفاه و اسایش زندگی میکند چه در تهران و چه در امریکا چگونه میخاد درک کند که جنگ چیست . این فقط یک مثال از دشمنی دشمنان با ملت ایران بود.
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اﻳﻦ ﺯﻧﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺩاﺭﻩ ﭘﺎﺷﻮ اﺯ ﮔﻴﻠﻴﻤﺶ ﻓﺮاﺗﺮ ﻣﻴﺰاﺭﻩ
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    مشرق با عنوان افشین تهرانی کامنت میذاری وهر اراجیفی که شایسته. خودت هستومیگی میدونم منتشر نمیکنی ولی بدون جیگر خودتی وافشین تهرانی
  • صادق ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    میلانی ظاهرا فمنیست هست ولی فکر کنم مشکلش اساسی تر از اینها باشه.هویت خودش رو گم کرده غرب زده است و علاقه زیادی به فرهنگ و هویت مدرن غربی داره. من موندم فمنیست تندی مثل میلانی رو چطور شوهرش تحمل میکنه و بالعکس.خلاصه یکی از دردهای جامعه ما امثال اینها هستند.من حالش رو داشتم یک فیلم میساختم در مورد خود همینها و اونایی که ادای روشنفکری رو در میاورند و در واقع کپی کن حرفهای اونوری ها هستند.
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خفه شو بهترین جواب به این ابلیسه است.
  • سرباز2 ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    مشرق چاپ كن. ماكه حرف بدي نزديم به مزاجت خوش نيومد؟ چطوريه توهين هاي اين خانم و دارو دسته شو چاپ ميكني!!!!!!
  • سارا ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    ادبیاتت نشون دهنده شخصیتته
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    تهمینه خانوم از کجا تامینه؟؟؟؟؟!!!!!
  • رضا ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    خوب دیگه باید یه چیزی بگه تا بهش جایزه بدن. الانم جایزه اش رو قطعی کرد.
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    خاک بر سر خانم میلانی
  • عباس ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    درود بر خانم تهمینه میلانی.خیلی حال کردم با حرفاش.آفرین به اینهمه جرات و شهامت.
  • مهسا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    تو هم یکی مث اونی برات متاسفم
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    کجایی کاری عمو ؟؟ این واسه دلار و ویزا توی میهمانی سفرا چه کارهای نمی کنند
  • سیدرضا ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    دقیقا نگاه غرب گرایانه مساوات زن و مرد هست که باعث شده تو دنیای اونا برای رفع غریزه شهوانی به انواع ازدواجهای همجنس،ازتباط جنسی با حیوان و.....رو بیارن،چون دیگه مردو زن تفاوتی ندارن،اما اسلام،این دین همیشه روز با تفاوتی که بنا بر احساسات، تواناییهای فیزیکی، مادر بودن و....هست که بین زن و مرد مساوات قايل نمیشه و زن همیشه با نجابت بانوی دوعالم فاطمه (س) مقایسه میشه،همین تفاوت هست که تونسته زینبی بسازه که هر گز مرد نبود اما مردتر از نامردان به ظاهر مرد زمان خودش تونست کاری کنه که نام زن تا ابد بر تارک دنیا بدرخشه،خدارو شکر که هنوز هستن بجه شیعه هایی که به نسل آینده تفاوت زن و مردو نشون بدن و تنها راه رفع غریزه شهوتو از راه درستش که تمام حیواتات عالم بواسطه غریزه شون بین مونث و مذکر میدونن به آیندگان نشون بدن،و به اونا یادآوری کنن که این اساس ساختن خانواده هست مگر تو دنیای غربیا و خوکها
  • شراره ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    0 0
    خانم میلانی بی سواد هستند واقعا واستون متاسفم واسه امثال شما که ننگید واسه جامعه معنا ی بی حیایی را ازشما باید یاد گرفت...
  • رها ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    حماقت از ویژگی های جدا نشدنی مردم است و به همین دلیل همیشه انسان های دانا را دیوانه می دانند شما که ذهنتان با اراجیف لبریز شده وقتی سخنان حق را می شنوید مخالفت می کنید و گوینده سخن را محکوم می کنید اگر این خانم حرفی زده جدا از حق یا ناحق بودن آن، هرکس با توجه به عقل خودش آن را بررسی می کند و سپس می پذیرد یا نمی پذیرد پس بیخود سعی نکنید نظرات تلقین شده خودتان را به مغز دیگران فرو کنید.
  • رها ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    حماقت از ویژگی های جدا نشدنی مردم است و به همین دلیل همیشه انسان های دانا را دیوانه می دانند شما که ذهنتان با اراجیف لبریز شده وقتی سخنان حق را می شنوید مخالفت می کنید و گوینده سخن را محکوم می کنید اگر این خانم حرفی زده جدا از حق یا ناحق بودن آن، هرکس با توجه به عقل خودش آن را بررسی می کند و سپس می پذیرد یا نمی پذیرد پس بیخود سعی نکنید نظرات تلقین شده خودتان را به مغز دیگران فرو کنید.
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    ای کاش می تونست بفهمه که مستور بودن برای زن یک زیبایی ذاتی رو به همراه داره که تا نچشی ،نمی فهمی،وگرنه دیگه موقع نماز و در برابر خدای محرم ،چرا باید حجاب داشت؟
  • یه نفر AT ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    نظرات مخالف رو نمیذاری نه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس