الشحانيه در حضور بازيکنان ايراني اش شکست سنگيني در خانه الجيش متحمل شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته دهم لیگ ستارگان قطر، دیدار تیم فوتبال الشحانیه، که مهرداد پولادی، مسعود شجاعی و علی جوکار را در اختیار دارد برابر تیم فوتبال الجیش لحظاتی پیش در استادیوم "عبداله بن خلیفه" دوحه، استادیوم خانگی این الجیش با نتیجه 4-0 به سود تیم فوتبال الجیش به پایان رسید و ششمین شکست فصل الشیحانیه در این فصل رقم خورد.

به گزارش ورزش سه، در این دیدار که الشحانیه چهره بسیار ضعیفی از خود نشان داد، هر سه بازیکن ایرانی این تیم از ابتدا در زمین مسابقه حاضر بودند. در این نیمه ابتدا در دقیقه 11، "روماريو ريکاردو سیلوا"  مهاجم برزیلی الجیش گل نخست بازی را به ثمر رساند و  سپس در دقیقه 32، "محمد مونتاری" بازیکن خط میانی و جوان الجیش نتیجه را دوبرابر کرد و دو تیم با نتیجه 2-0 به سود الجیش به رختکن رفتند. عبدالرحمن جاسم داور این بازی در دقیقه 28، "جمال خالد العمودی" دروازه بان الشحانیه را اخراج کرد.

نیمه دوم را نیز الجیش هجومی تر آغاز کرد و دوبار در دقایق 71 و 74، "کینهو لی" مهاجم کره ای تعویضی الجیش دروازه الشحانیه را نواخت تا این تیم با شکستی سنگی به پیشواز دیدار معوقه هفته دومش در سه شنبه هفته آینده برابر السیلیه برود.

علی جوکار و مهرداد پولادی 92 دقیقه در این دیدار بازی کردند اما مسعود شجاعی در دقیقه 79 جایش را به "کلادیو لوتچو" مهاجم آرژانتینی هم تیمی اش داد.

با این شکست تیم فوتبال الشیحانیه با 5 امتیاز از نه بازی در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و تنها الشمال را پایینتر از خود می بیند و الجیش نیز با یک بازی بیشتر و 18 امتیاز در جایگاه چهارم این جدول قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در دیگر دیدار امشب تیم ام صلال در حضور 90 دقیقه ای مدافع ایرانی خود، پژمان منتظری، مقابل الاهلی که دو بازیکن ایرانی خود یعنی سیدجلال حسینی و مجتبی جباری را به طور کامل در ترکیب داشت، با یک گل به برتری رسید. در این مسابقه حسینی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

الاهلی در پایان این دیدار 16 امتیازی باقی ماند و امتیازات ام صلال نیز به عدد 15 رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس