کد خبر 361099
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم با گل محسن بنگر فاتح دربی هفتادونهم تهران شود.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی، مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر چند روزی است که برای حضور در تمرینات تیم ملی در تهران به سر می‌برد. او که سال گذشته پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت، قبل از شروع فصل، پس از کش و قوس‌های فراوان از این تیم جدا شد و یکی از دلایلی که حسینی پرسپولیس را ترک کرد، این بود که تیم سرخپوش تهرانی برای فصل جدید خوب بسته نشد.

سیدجلال حسینی درمورد شرایط تیم ملی برای جام ملت‌ها آسیا گفت: پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، خیلی سخت است. الان استرالیا میزبان است و شانس زیادی دارد. کره و ژاپن هم که مثل همیشه مدعی هستند. تیم‌های عربی نیز پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند و نمی‌توان از کنار آنها به سادگی گذشت. ما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و اردوهای خوبی را برگزار کنیم. به نظر من استرالیا مدعی اول قهرمانی است. استرالیایی‌ها میزبان هستند و مطمئناً شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. این موضوع را باید از مسئولان فدراسیون فوتبال بپرسید. ما در جام جهانی خودمان را محک زدیم و در بازی‌های دوستانه هم باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد.

حسینی افزود: بازی‌های جام ملت‌ها با جام جهانی فرق دارد. در ضمن این را هم باید بگویم که خوب دفاع کرد یک هنر بزرگ محسوب می‌شود و جزئی از فوتبال است. البته قرار نیست ما در جام ملت‌ها دفاعی بازی کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس درخصوص دربی عنوان کرد: من چهار بار حضور در این بازی را تجربه کرده‌ام و باید بگویم شرایط دربی با دیگر بازی‌ها بسیار متفاوت است. این بازی را اصلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند به پیروزی برسد. تیمی که در دربی استرس داشته باشد قطعاً دچار مشکل خواهد شد. من دوست دارم پرسپولیس در دربی پیروزی شود و امیدوارم با گل محسن بنگر این بازی را با برد پشت‌سر بگذارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس