کد خبر 358466
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

در تاریخ فوتبال هنوز هیچ بازیکنی نتوانسته است که رکورد ۱۰۰ میلیون پوندی را در زمینه نقل و انتقالات بشکند.

به گزارش مشرق، نیمار و گرت بیل دو بازیکنی هستند که خیلی به این رقم نزدیک شده اند. رقم انتقال بازیکن برزیلی توسط بارسا مبلغی بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون یورو اعلام شده است اما گمانه زنی ها آنها را فراتر از ۱۰۰ میلیون یورو می دانند. در مورد گرت بیل هم مبلغ وی رقمی در حدود ۱۰۱ میلیون یورو تخمین زده می شود.

حالا سوال این جاست که چه زمانی این مرز ۱۰۰ میلیون پوندی در زمینه نقل و انتقالات شکسته خواهد شد. در حال حاضر مسی، رونالدو، بیل و نیمار چهار بازیکنی هستند که مبلغشان در بنگاه های نقل و انتقالات بیش از ۱۰۰ میلیون پوند دانسته می شود اما سوال این جاست که آیا باشگاهی هست که بخواهد با چنین مبالغی آنها را از باشگاه های فعلی شان جدا کند یا نه چرا که خود این بازیکنان هم تمایلی به جدایی از باشگاه های فعلی خود ندارند و در رئال یا بارسا راحت هستند.

پس از این چهار ستاره که خود را در دنیای فوتبال ثابت کرده اند می توان به سراغ نسل بعدی ستارگان دنیای فوتبال رفت.در حال حاضر پل پوگبا لقب آینده دار ترین بازیکن فوتبال جهان را از آن خود کرده است. گفته می شود که پاریسن ژرمن در تابستان  گذشته حاضر بود برای خرید وی ۶۰ میلیون پوند هزینه کند اما این انتقال به سرانجامی نرسید. چلسی، رئال و بارسا دیگر مشتری های این هافبک فرانسوی هستند.

ادن آزار نیز شرایط مشابهی دارد. جدایی بازیکن بلژیکی از استمفوردبریج کاملا بعید به نظر می رسد. او این روزها در اوج فوتبال خود است و به نظر می رسد که بتوان به او به چشم گزینه ای برای آینده نگریست. سومین نفر رحیم استرلینگ است. مهاجم لیوپول با سرعت و سبک بازی منحصربفردش نگاه بزرگان فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است و اگر سرخ ها پیشنهاد خوبی روی میز داشته باشند چاره ای به جز فروش وی نخواهند داشت.

با توجه به پیشرفت روز افزون فوتبال به نظر نمی رسد که زمان زیادی تا شکستن رکورد ۱۰۰ میلیون پوندی در زمینه فصل نقل و انتقالات فوتبال باقی مانده باشد.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس