کد خبر 360231
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

سرانجام در رقابت لیونل مسی و کریس رونالدو برای دستیابی به رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا متعلق به رائول گونزالس این ستاره آبی اناری ها بود که از رقیب پرتغالی پیشی گرفت.

سرانجام مسی از رونالدو پیشی گرفت
به گزارش مشرق، لیونل مسی در دیدار بارسلونا و آژاکس در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، درخشان ظاهر شد و با دو گل خود هم به رکورد 71 گل زده رائول در لیگ قهرمانان رسید و هم بارسا را به دور بعد رساند. (فیلم دو گل مسی)

البته آمار مسی بهتر از رائول است چرا که وی پس از 90 بازی به این آمار گلزنی دست یافته یعنی با میانگین 0.78 گل در هر بازی، اما رائول پس از انجام 142 بازی موفق به زدن 71 گل شده بود. نبرد برای شکستن رکورد رائول بین مسی و رونالدوی 70 گله در هفته های آتی ادامه خواهد داشت. سه شنبه شب گذشته کریس رونالدو نیز فرصت داشت تا در بازی برابر لیورپول یک گل بزند و به این رکورد دست یابد که هرچه زد به در بسته خورد.

حالا مسی با 71 گل زده فعلا همراه با رائول رکورددار گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان شده و برای اینکه بتواند این عنوان را به تنهایی از آن خود کند نیاز به زدن یک گل دیگر دارد. البته همین حالا نیز مسی با میانگین گل زده بالاتر در تعداد بازی های کمتر فرد شایسته تری برای اطلاق این عنوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    عجب تیتر مسخره ای زدی مشرق,مسی خیلی وقته همه را جا گذاشته و یکی مثل رونالدو باید حالا حالاها بدوه تا به گرد پای مسی برسه.
  • cr7 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    زرشک خوش باش با افکارت
  • serena ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    آدمک مامانی مسی به وسیله ژاوی و اینستا شده مسی وگرنه به پای چرک رونالدو نمیرسه،نه شوت داره نه سرعت داره،نه تکنیک داره،نه عــــــضـــــــــلــــــــه داره نه هیچ چیز،آب یادت نره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس