کد خبر 359034
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی مطمئن است که امسال توپ طلای مربیان فوتبال به او نخواهد رسید و البته خودش را شایسته کسب این جایزه هم نمی‌داند.

به گزارش مشرق، نشریه مارکا نوشت: ژوزه مورینیو امسال جزو 10 کاندیدای کسب عنوان بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2014 است اما او اعتراف کرد که خودش را شایسته کسب این جایزه نمی‌داند.

مورینیو در گفت‌وگو با «مایس فوتبول» گفت: مطمئنم که من برنده نخواهم شد و حتی باید اعتراف کنم که شایستگی کسب توپ طلا را هم ندارم.

این مربی 51 ساله در ادامه به انتقاد از فیفا به خاطر قرار ندادن نام هموطن و همتای او در تیم بنفیکا در فهرست 10 نفره برترین مربیان سال جاری پرداخت. ژرژ ژسوس فصل گذشته بنفیکا را قهرمان پرتغال کرد و آقای خاص معتقد است که او هم باید نامزد دریافت جایزه برترین مربی سال باشد.

وی در این خصوص اظهار داشت: من فکر می‌کنم که قوانین اجازه نمی‌دهد مربیان تیم‌هایی که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند در میان نامزدها قرار بگیرند.

مورینیو در شرایطی در جمع نامزدهای دریافت جایزه برترین مربی سال فوتبال جهان قرار گرفته است که فصل گذشته قادر به کسب هیچ جامی نشد. یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی آمریکا، آلخاندرو سابیا، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین و لوئیز فن‌خال، ‌سرمربی پیشین تیم ملی هلند و سرمربی حال حاضر تیم منچستریونایتد دیگر نامزدهای دریافت جایزه برترین مربی سال هستند که در سال جاری هیچ جامی نبرده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس