کد خبر 357964
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همه بزرگان نظام ایستاده‌اند تا با تدبیر لازم با این مشکل مقابله شود؛ هر نوع صحبت قبل از رسیدگی دقیق شتاب زده بوده و ما باید منتظر بمانیم تا نیرو‌های مسئول کار خودشان را انجام دهند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمود گلزاری معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به سفر خود به استان اصفهان و حضور در گلستان شهدای اصفهان، اظهار کرد: در ابتدای حضور ما در اصفهان به گلزار شهدا رفتیم و با زیارت قبور شهدا حماسه‌آفرینی‌های آن‌ها را یادآوری کردیم.

وی بیان کرد: در زمان جنگ جوانان با رهبری امام خمینی (ره) به استقبال شهادت رفتند؛ اصفهان سرزمین مفاخر بزرگ در همه رشته‌‌ها است و این شهر در عرصه‌های مختلفی مثل ورزش، علم و فناوری، دانش و علم‌آموزی و هنر آوازه بلندی دارد البته نکته‌ای که پس از مدتی به دلیل مشکلاتی در سطح اصفهان به وجود آمده، کمبود نشاط و شادابی است و امیدواریم که آن به اصفهان بازگردد.

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مشکلاتی که پس از حادثه اسیدپاشی برای اصفهان پیش‌ آمده، تصریح کرد: من در این سفر به عیادت قربانیان حادثه اسیدپاشی رفتم و از نزدیک جویای وضعیت این افراد شدم؛ پس از وقوع این حوادث هر 3 قوه برای بررسی مشکلات این حادثه دست به کار شدند تا این مشکل را بر طرف کنند.

وی افزود: همه بزرگان نظام ایستاده‌اند تا با تدبیر لازم با این مشکل مقابله شود؛ هر نوع صحبت قبل از رسیدگی دقیق شتاب زده بوده  و ما باید منتظر بمانیم تا نیرو‌های مسئول کار خودشان را دقیق انجام دهند و مشکلات را بر طرف کنند.

گلزاری خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و معتقد باید با اطمینان به مسائل نظام از هر نوع اظهار نظر در شبکه‌های اجتماعی پیرامون این موضوع خودداری کنند و با اعتماد به مسئولان در پیگیری حوادث به شایعات دامن نزنند.

وی گفت: من پس از ملاقات آسیب دیدگان این حوادث تأکید دارم که باید به آن‌ها به چشم یک آسیب دیده نگاه کنیم و آن‌ها را یکی از قربانیان حوادث بدانیم البته امیدواریم با توجه به وضعیت پزشکی خوبی که بیمارستان‌های اصفهان دارند هر چه زودتر شرایط این آسیب دیدگان بهتر شود.

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ما باید سعی کنیم که مشکلات و اختلالی که پس از این سانحه برای این افراد پیش می‌آید را بر طرف کنیم و از فشار‌های روانی و کابوس‌های احتمالی این قربانیان جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: نکته‌ دیگری که باید در رابطه با این قربانیان رعایت شود این است که باید به این افراد نگاه مثبتی صورت گیرد؛ البته نیاز است کار‌های دقیق و روانشناختی پیرامون این افراد صورت گیرد.

گلزاری با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی پیرامون حوزه خشم و خشونت در اصفهان، افزود: در حضور استاندار اصفهان امروز ما اشاره کردیم که مراکز کنترل خشم در اصفهان هم همانند استان‌های البرز، گیلان و مشهد تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها متولی اصلی این برنامه‌ هستند، شهرداری اصفهان امروز آمادگی خود را برای تشکیل این کمیته اعلام کرد.

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما امروز در صحبت‌هایی که با یاحی، معاون سیاسی امنیتی استاندار داشتیم تأکید کردیم که مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی برنامه‌هایی برای افزایش شادی مردم تنظیم شود که حداقل جایگزین مشکلات کم آبی زاینده رود شود.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که خشونت برای جامعه به وجود آورده، کمیته پیشگیری خشونت باید در چند استان کشور تشکیل شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس