کد خبر 344785
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

محمود گلزاری با اصلاح اظهارات قبلی خود اعلام کرد: وام ازدواج جوانان کاهش نیافته و همان مبلغ ۳۰ میلیون ریال از طریق بانک‌های معرفی شده در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان،‌ دکتر محمود گلزاری با تکذیب خبر کاهش وام ازدواج گفت: با پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان و همکاری صمیمانه تیم اقتصادی ریاست جمهوری، مشکل وام ازدواج جوانان حل شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همکاری مجلس شورای اسلامی و اختصاص 500 میلیون دلار از "صندوق توسعه ملی" به وام ازدواج نیز اقدام دیگری در راستای حل مشکل ازدواج است.

معاون ساماندهی امور جوانان اظهار امیدواری کرد، با فعالیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، مجمع خیرین ازدواج و دستگاه‌های مسئول در امور جوانان، شاهد افزایش ازدواج‌های آسان، آگاهانه، به هنگام و پایدار در کشور باشیم.

  معاون امور جوانان روز گذشته در دیدار با خیرین و مشاوران ازدواج در استان آذربایجان غربی،‌ درباره پرداخت وام ازدواج گفته بود: دولت در این خصوص با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و سقف این وام‌ها نیز در حال حاضر از 30 میلیون ریال سابق به 20 میلیون ریال کاهش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    زمانیکه دلار هزار تومان و دستمزد قانون کار 180هزار تومان بود وام ازدواج سه میلیون شد الان هم همان سه میلیون با مصیبت های بیشتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس