شبکه «مستند» درحالي فعاليت رسمي خود را آغاز کرد که فقط رئيس سازمان صداوسيما، خبرنگاران و دوربين‌هاي اين سازمان روايت‌گر اين رويداد بودند.

به گزارش مشرق به نقل از  فارس، شبکه تلويزيوني «مستند» در 14 مهرماه سال 88 فعاليت آزمايشي خود را با پخش 5 ساعت برنامه در روز آغاز کرد و از آن روز به بعد شمارش معکوس براي افتتاح رسمي اين شبکه آغاز شد.
بنابراين گزارش، پي‌گيري‌هاي مدام خبرنگاران فقط اين وعده را در پي داشت که به زودي اين شبکه افتتاح مي‌شود، تا اينکه حدود دو ماه بعد از آغاز فعاليت آزمايشي، ساعت کار اين شبکه از 5 به 18 ساعت افزايش پيدا کرد و در نهايت و بدون اينکه هنوز فعاليت رسمي شبکه آغاز شده باشد، برنامه‌هاي آن در سال‌جاري 24 ساعته شد.
به گزارش فارس، در حالي که هنوز مديريت شبکه تلويزيوني مستند مشخص نشده و «محمد زين‌العالديني» سرپرستي اين شبکه را برعهده دارد، اين شبکه تلويزيوني فعاليت رسمي خود را در سکوت خبري آغاز کرد.
اين شبکه بعد از ظهر روز پنجشنبه 26 اسفندماه درحالي که فقط سيد عزت الله ضرغامي و دوربين‌هايش حاضر بودند، فعاليت رسمي خود را آغاز کرد تا خبرنگاران و اهالي رسانه نيز مانند مخاطبان عادي رسانه ملي در بخش‌هاي مختلف خبري شاهد آغاز به کار رسمي اين شبکه باشند.
نکته جالب توجه اين ماجرا اينجاست که پس از پخش‌هاي مکرر اين رويداد در بخش‌هاي مختلف خبري، خبر آن در اواخر روز 26 اسفندماه به خبرگزاري‌ها ارسال شد و خبرگزاري‌ها نيز يکي در ميان خبر را روز جمعه منتشر کردند.
اين اولين بار نيست که رويدادهاي مهم صداوسيما نظير افتتاح اولين شبکه تخصصي کشور بدون حضور خبرنگاران و نمايندگان رسانه‌هاي خبري انجام مي‌شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس