کد خبر 355628
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

رئیس فدراسیون کاراته درمورد استعفای سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رهنما بدلیل گرفتاری دنبال بهانه برای کناره گیری بود.

به گزارش مشرق، رئیس فدراسیون کاراته در مورد استعفای مسعود رهنما از هدایت تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسعود رهنما استعفا داده است اما من نپذیرفتم و قطعا سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی خواهد بود.

سمندر در مورد دلایل استعفا رهنما گفت: مسعود رهنما حرف‌هایی دارد در مورد شرایط اردو و هم اینکه صاحب نظر و دیدگاه است که من هم با نظرات او موافق هستم ولی ما باید جوری میانه کار را بگیریم تا او بتواند با تیم ملی همکاری کند. البته رهنما مقداری نیز گرفتاری دارد و دنبال بهانه برای فرار است اما تا پایان مسابقات جهانی ما به او نیاز داریم و باید در کنار تیم ملی حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد وضعیت کادرفنی گذشته تیم ملی عنوان کرد: حسین روحانی و شهرام هروی همچنان در کنار تیم ملی حضور خواهند داشت و با مسعود رهنما همکاری می‌کنند و در تمرینات و اردوها نیز حضور دارند.

سمندر در خصوص اظهارات علی فداکار گفت: من فکر می‌کنم فداکار  هم مثل مربی‌اش مشکل دارد و متاسفم برای فداکار و امثال او که با اینکه تا امروز هیچ بدی به آنها نداشتم اینگونه اظهار نظر می‌کنند. فداکار کسی بود که اردوها را بهم ریخت و مربیان تیم ملی در مورد او می گفتنند مریض است و تمام بچه‌ها را از نظر ذهنی بر علیه کادرفنی و فدراسیون کرده بود .

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی پیگیری خواهم کرد فداکار با هماهنگی کدام گروه و سایت اینگونه اظهار نظر می‌کند و باید اتهامات خود را اثبات کند. در مورد فداکار هیچ کدام از گروه مربیان به او اعتقاد نداشتند و من اجازه نخواهم داد حتی قهرمان جهان با اینگونه رفتارها در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد کنار گذاشتن فریبا بداغی از کادرفنی تیم ملی افزود: قرار نیست همه مربیان تا آخر عمر در کنار تیم ملی باشند و در اردوها حضور داشته باشند. قرارداد قرارداد بداغی و سمانه خوش‌قدم تا پایان بازی‌های آسیایی اینچئون بود و در حال حاضر مربیان دیگری در کنار تیم ملی حضور دارند.

سمندر در خصوص انتخاب خودش به عنوان مدیر تیم‌های ملی گفت: من تا پایان مسابقات جهانی سرپرست تیم‌های ملی هستم و بعد از جهانی چند ماه زمان دارم تا کمیته فنی بانوان و آقایان را تشکیل بدهم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد کنار گذاشتن آشوری از پست مدیرفنی تیم‌های ملی گفت: آشوری دبیر فدراسیون است و در گذشته مدیر تیم‌های ملی هم بود و من نیز در کار او دخالت می‌کردم و الان نیز اینگونه نیست که او را کنار گذاشته باشیم و اصلا کنار نیست و همچنان مانند قبل به اردوها سرکشی خواهد کرد و اصلا اینگونه نیست که من با او مشکل داشته باشم و یا دشمن باشم .

سمندر در مورد مسابقات جهانی آلمان خاطر نشان کرد: ما قهرمانان خود را با تمام فراز و نشیب‌ها حفظ کردیم و با وجود همه فشارهایی که امثال فداکار می آوردند 3 قهرمان تیم ملی نیز به اردوها بازگشتند . فداکار ذهنیت آن‌ها را بهم ریخته بود و آنها از اردو قهر کرده بودند که خدا رو شکر بازگشتند . فداکار برای دشمنی به داخل اردوی تیم ملی آمده بودند و قطعا امثال فداکار در هیچ فدراسیونی جایی ندارند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس