کد خبر 354576
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از اردوی کیش خسته بودند اما بازی خوبی انجام دادند.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین بعد از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر در جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. البته حریف ما هم تیم جوان و خوبی بود. بازیکنان کمی از اردوی کیش خسته بودند، با این حال توانستند بر حریف خود پیروز شوند.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار بر حریف خود برتری داشت و خوشبختانه توانستیم با سه گل پیروز شویم. امیدوارم عملکرد تیم بازی‌به‌بازی بهتر شود و روند موفقیت‌های‌مان ادامه یابد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه‌های پیش آمده در اردوی کیش هم به خبرنگاران گفت: اگر یک مدرک از وجود حاشیه و درگیری در اردوی کیش آوردید هرچه خواستید به شما می‌دهم.

با این حال خوردبین در واکنش به سؤالی درباره درگیری رضا حقیقی با مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: رضا حقیقی خودش اشتباه کرد و یک روز بعد هم از این اشتباه عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد. این بازیکن در کیش به اشتباهش پی برد. متأسفانه این مسائل بزرگنمایی می‌شود. به عنوان مثال من و درخشان برای سفارش پیراهن تیم رفتیم و در ادامه بدنساز تیم آن لباس‌ها را دریافت کرد اما شایعه کردند که من با درخشان دعوایم شده و برای گرفتن لباس‌ها نرفتم!

وی در مورد اینکه قبلاً با سرمربی پرسپولیس اختلاف داشته است، یادآور شد: این یک بحث قدیمی است و اختلافی میان ما بود که آشتی کردیم و همه چیز تمام شد.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه گفته شده در لیگ برتر برخی بازیکنان با استفاده از مواد محرک دوپینگ می‌کنند، اظهار داشت: من که تاکنون چنین چیزی ندیده‌ام. البته درباره این مسائل صحبت‌های بسیاری شنیده‌ام و بسیار متأسفم. این کار درست نیست و اگر چنین اتفاقی می‌افتد باید پرسید چرا جلوی آن گرفته نمی‌شود؟ آیا کسی متوجه این شیوه دوپینگ نشده است؟

خوردبین ادامه داد: در زمان ما چنین چیزهایی نبود. ما نوشابه می‌خوردیم و مثلاً با آن نوشابه خوردن دوپینگ می‌کردیم. به هر صورت امیدوارم جلوی این مسائل گرفته شود تا فوتبال‌مان بیشتر از این به کثافت کشیده نشود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس