فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح جزییات بیشتر از سانحه سقوط هواپیمای ناجا، ارتباط هر نوع عملیاتی تروریستی با این حادثه را تکذیب کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به فرضیه احتمال تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیما واکنش نشان داد و گفت: از بقایای هواپیما مشخص است که این هواپیما زده شده یا نه. این فرضیه کاملا مردود است و برخی تلاش می‌کنند با طرح چنین مباحثی تروریست‌ها را قدرتمند جلوه دهند و فضا را ناامن کنند.

احمدی‌مقدم در توضیح بیشتر برای مردود دانستن این فرضیه گفت: هواپیمای ما در ارتفاع 19 هزار پایی در حال پرواز بود اما نوع سلاح‌های قابل حملی که می‌توانست یک هواپیما را بزند نهایتا تا 12 هزار تا بورد دارد بنابراین تاکید می‌کنم که این فرضیه از اساس مردود است.

وی ادامه داد: در این حادثه آتش‌سوزی و انفجار نداشتیم. موتورهای هواپیما به دلیلی که هنوز نمی‌دانیم خاموش شده و متاسفانه این حادثه رخ داده است. شاید اگر روز بود با توجه به بال‌های پهن این هواپیما امکان فرود اضطراری وجود داشت اما در تاریکی شب این اتفاق رخ نداده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حادثه‌ای رخ بدهد تمام عوامل پشت سر هم قرار می‌گیرد، افزود: در حال حاضر تلاش ما این است که چنین حوادثی تکرار نشود و از وقوع دوباره آنها جلوگیری کنیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس