کد خبر 355190
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

یک شهروند بیرجندی که ۳ فرزند خود را با خودروی شخصی به مدرسه می‌رساند، به همین دلیل از سوی پلیس راهور جریمه شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یکی از شهروندان بیرجندی زمانی که قصد داشت فرزندان خود را با خودروی شخصی به مدارس‌شان برساند، از سوی پلیس راهور متوقف و جریمه شد.

این فرد در تشریح این ماجرا و دلیل جریمه‌شدن خود گفت: صبح چهارشنبه قصد داشتم بچه‌های خود را به مدارس‌شان که فاصله زیادی با منزل دارند برسانم. در میانه راه و پشت یکی از تقاطع‌های شهر، مأمور پلیس جلوی ماشین مرا گرفت و  از من درخواست مجوز سرویس مدارس کرد و گفتم اینها فرزندان خودم هستند اما گفت مجوز سوار کردن دانش‌آموز را نداری و باید جریمه شوی.

وی ادامه داد: هرچه به این مأمور گفتم که اینها فرزندان خودم هستند و هر روز باید آنها را به مدرسه و دانشگاه برسانم، قبول نکرد و مبلغ 20 هزار تومان جریمه شدم.

این شهروند که با برنامه پیک بامدادی گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید به این دلیل جریمه شدید و دلیل دیگری مثل کمربند ایمنی نبوده است گفت: خیر، مطمئن هستم چون کمربند هم داشتم و در برگ جریمه، دلیل جریمه را نداشتن تجهیزات و علائم مصوب برای خودروهای تاکسی، آژانس و سرویس مدارس نوشته است.

وی گفت: این مأمور حتی از من نخواست مدارک هویتی را نشان دهم تا ثابت شود که این دانش‌آموزان فرزندان من هستند. هرچه تلاش کردم،‌ این مأمور قبول نکرد و فقط می‌گفت طبق قانون شما تخلف کرده‌اید. من یک بازنشسته هستم و اگر بخواهم برای هرکدام از آنها یک سرویس جداگانه بگیرم ماهانه باید هزینه سنگینی را فقط برای سرویس مدارس آنها پرداخت کنم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    این اتفاق در شهرستان بابل برای یکی از دوستانم افتاد ومامور ایشان را نیز جریمه کردند
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    برگی دیگر از تخلفات پلیس راهور
  • احمد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    دوماه پيش هم من با موتور سيكلتم بعلت حمل بار پش موتورم فكر كردم 7000هزار تومان جريمه شدم ولي بعد از پرداخت با كارتخوان متوجه شدم مبلغ جريمه هفتاد هزار تومان مي باشد اگر قبل آن متوجه مي شدم اصلاً پرداخت نمي كردم.
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    ناراحت نشو این مامور فقط باید برگه های جریمه رو پخش کنه تا تموم بشه جزییات زیاد مهم نیست.! .تازه اگه داخل ماشین سواری که 4 نفر باید سرنشین داشته باشه 10 تا بچه سوار میکردی فقط مجوز سرویس مدرسه داشتی کافی بود ديگه جریمه نمی شدی !!!
  • عليرضا ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    سلام و عرض ادب بنده هم کارمند هستم بلا نسبت اقلیت دارای وجدان در حرفه این عزیزان اکثرا بر اساس نظرات شخصی به برخورد با هموطنان مبادرت می کنند بنده مشهد ساکنم و محل کارم مجموعه ادارات در بلوار خیام هستش محل پارک خودروی عزیزان کارمند و ارباب رجوع پاتوق افسران راهنمایی و رانندگی جهت اعمال نظرات شخصی و نه قانون هستش جالبه که این همه عوارض و چنین و چنان از مردم اخذ میشه ولی پارکینگی ساخته نمیشه مدت هشت ساله در بلوار دهخدا خیابان نوربخش من و سایر همکاران خودروهامونو پارک میکنیم تا اینکه روز هفدهم این ماه یک افسر به واقع خدانشناس اقدام به جریمه حدود 50 خودرو به میزان 30000تومان برای هر خودرو نموده سئوالی از وجدان خفته این عزیزان دارم مگر یک کارمند در روز چقدر درآمد داره که باید پاسخگوی حب و بغض شما باشه به واقع آمار فزاینده اشتباهات عمدی و سهوی تا کی باید ادامه دار باشه خدا هممون رو بی کم و کاست به راه راست هدایت کنه انشاالله
  • سلمان ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    احتمالا می خواسته دفترچه جریمه رو زودتر تموم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس